1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

  1. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra er info, screens of trailers ergens te vinden zijn zie ik en jullie ze graag verschijnen hier!
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik verwacht op de komende E3 de nodige info over de game. Voor het einde van het jaar moet namelijk GT5 Prologue uitkomen. Zodra er meer info is over de game, zal ik de startpost wel even aanpassen.

     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt allemaal heel goed. Schademodel komt dus doormiddel van een latere update, netjes. Vind een schademodel in een game als GT niet belangrijk. Het is leuk als het erin zit, maar ik treur er niet om als het er niet inzit. Laat ze maar de tijd nemen en de game niet te gehaast uitbrengen. Dan krijgen we echt de racegame. Gelukkig krijgen we in november Prologue, deze verzacht de pijn een beetje. Dit is echt een game waar ik een PS3 voor gekocht heb. In GT zit altijd zo veel uren gameplay en het steekt allemaal zo goed in elkaar.
     
  4. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    man, een schademodel als die komt moet er rechstreeks inzitten? Wat moet je anders? eerst de game half spelen? en dan ineens met schademodel?

    Hmmmm!! BTW mag GT5 better be good. Heeft terug heel wat te bewijzen. Ik persoonlijk verkies Gran turismo nog steeds als beste race-reeks. Maar GT4 was al wat minder en ze brengen teveel crap uit: al die proloque shit...
    Beter voor hun dat GT5 ook echt goed gaat zijn, of ik kan wel eens gaan switchen van mijn "beste racegame" keuze
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Half spelen? Het is toch niet zo dat er content onbreekt. We praten alleen over een schademodel die gewoon later word toegevoegd dmv een update. Liever GT5 uit zonder schademodel die later word toegevoegd dmv een update, dan een uitstel van een X aantal maanden om het schademodel erin te stoppen. Zeer waarschijnlijk word deze update gratis, dus vind ik het niet zo erg.

    Prologue's zijn eigenlijk een soort uitgebreide demo's. Deze worden uitgebracht zodat het lange wachten wat makkelijker word en men ondertussen alvast een stukje met de game aan de slag kan.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik vind dat tegenwoordig een racegame (en helemaal de creme de la creme racegame van de consoles) eigenlijk niet kan beginnen zonder een schademodel, maar dat is mijn mening, helemaal als je de concurentie van GT5 bekijkt.

    Ik hoop echt dat GT alles wordt wat ik sinds deel 2 eigenlijk verwacht, vernieuwing, maar telkens komen er meer redenen om te geloven dat dit niet zo is. Geen schademodel bij de standaard game (wordt dit gratis toegevoegt later, of niet, geen woord wordt er over gerept), minder autos dan zijn voorganger, alleen met behulp van upgrades meer autos (nogmaals, betaald of niet?) en geen belofte op een releasedatum.

    Achja we zien het wel, ik koop pas een ps3 bij de release van GTm, en als hij tegenvalt bespaart het me 700 euri ;)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk wel dat de het schademodel later gratis word toegevoegd. De timeattack mode van MotorStorm was bijvoorbeeld ook een gratis update. Verwacht daarom dat deze update ook gratis word. Vind het niet zo gek dat er minder auto's in GT5 zullen zitten. Zoals ze zelf al zeiden het kost veel meer tijd om een auto te maken, vandaar dat er minder auto's inzitten, lijkt me logisch. In het vorige deel zatten ruim 700 (!) auto's, hoeveel minder auto's erin zullen zitten is nog niet bekend, maar GT kennende zullen het er nog steeds veel zijn. Vergeet trouwens ook niet dat er bijvoorbeeld van een Nissan Skyline bijvoorbeeld iets van 10 of 15 uitvoeringen inzaten.
    In Forza 2 zitten 300 auto's, daardoor is de game toch ook niet meteen minder goed. Met GT doen ze nooit een belofte met een release, omdat de maker van de game de pas uit wil brengen als de game naar zijn idee pas klaar is, afraffelen om een releasedate te halen dat doen ze daar niet.
     
  8. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat helemaal goedkomen met GT5 :lol:
    Voor mij is er nog steeds niks wat beter is dan de GT serie.
    Ik ben zeer benieuwd naar de replay's.....man man man...wat zal dat er lekker uitzien!!!!!
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat ik dan niet snap, als ze zich niet gebonden voelen aan tijdsdruk, waarom wachten ze dan niet met lanceren van de game als alle auto's klaarzijn(of in iederen geval 80% of iets dergelijk) en het schademodal meteen geintegreerd is in de hoofdgame(wat toch een van de grootste vernieuwingen moet zijn in deze GT). Dit zijn voor mij pure tekenen dat ze gaan cashen met de extra updates. Ik snap best dat je niet wilt afraffelen, maar nu beweren ze dat ze de game niet afraffelen om vervolgens een halve game in de winkel te leggen, tja beetje tegenstrijdig.

    Maar mijn oordelen zijn wel vroeg, laat de game eerst maar eens komen, daarna kunnen we wel weer een hoop gaan lopen zeiken wat er fout en goed aan is (wat is de mens toch hard :p ) :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook gezegd dat een schademodel ontwikkelen net zolang duurt als een heel spel, omdat ze het zo realistisch mogelijk willen hebben.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Post ze ook hier eventjes!

     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heel erg mooi idd!!
     
  13. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Erg mooie trailer _O_ Krijgt GT5 dus wel in-car view?
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, GT5 krijgt wel in-car view.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is dan wel heel vet _O_ Jammer dat ik de ps3 veel te duur vind.
     
  17. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegen die tijd dat GT5 uit is (Europa) zijn we denk ik wel 2 jaar verder en zal de PS3 ook een stuk goedkoper zijn.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ontwikkeling ben ik totaal niet van op de hoogte, maar duurt het echt nog 2 jaar? :eek: Eigenlijk verwacht ik over 2 jaar al weer speculaties van de next-gen consoles :9
     
  19. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga d'r iig vanuit aangezien Polyphony de tijd neemt en krijgt...bovendien wordt GT5 ook weer een aantal keren uitgesteld.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

Deel Deze Pagina