De verkoopverwachtingen van het GT5 pack zijn hoog. Pre-orderen lijkt me geen overbodige luxe, je kan maar beter zeker zijn. Forza 2 en GT5 kun je grafisch totaal niet vergelijken. GT5 is echt een heel stuk mooier! PGR4 is echt al een heel stuk mooier dan Forza 2. En GT5 is alweer een flink stuk mooier dan PGR4. Screens zeggen niet alles, je moet het in real life zien. En geloof me, je weet niet wat je ziet. Edit: nieuw filmpje van de Ferrari F40 in actie! Check dat geluid. http://www.gtplanet.net/
Tsja, mijn ervaringen met pre orderen zijn eigenlijk slecht. Ik heb eerder een game in de pre order gehad bij nedgame, maar zelfs toen kreeg ik er geen. :{ Het laatste filmpje ziet er dan weer echt heel mooi uit. Als de hele game er nu zo uitziet is het echt dik voorelkaar en koop ik dat pack zeker. Nou ja, we hebben nog een week om na te denken.
Als je ff gewacht had, had je de nieuwe Driving Force Pro kunnen kopen. Niet dat de G25 niet goed is, maar dat nieuwe stuurtje is in ontwikkeling met Polyphony Digital gemaakt, speciaal voor GT5.
Daar heb je gelijk in, maar zo kun je blijven wachten. Ik heb net een Elite aangeschaft, maar zometeen komt er een versie met BR uit. En zo is het eigenlijk met alles. Als je altijd het nieuwste wilt kun je blijven wachten. Maar goede tip voor mensen die nog een stuur zoeken!
Ik heb zojuist GT5 Prologue (Japan) weer eens gespeeld. Alle viewports die je in-game hebt, kun je ook kiezen in de replay mode. De beeldkwaliteit is gewoon identiek. De tv-camera verschilt wel iets, deze loopt op 30fps i.p.v. 60fps en heeft wat motionblur om het gevoel van snelheid te versterken. Verder ziet het er hetzelfde uit. Dus het gelul dat de screens veel mooier zijn omdat ze zouden zijn genomen in de replay mode is gewoon onzin.
Ik heb niet heel snel dat ik bijna niet kan wachten op een game, maar GT5 flikt het toch weer. Net een gameseat gekocht, nu alleen nog een GT5 pack!
Haha, gaaf man! Ik kijk er ook best wel naar uit, komt mooi uit voor GTA4. Kwam de Logitech Driving Force GT nou tegelijk uit met GT5 Prologue? Heb wel interesse in dat stuurtje.
Ik dacht even dat de geluiden flink verbeterd waren maar na het zien van enkele Prologue filmpjes (van o.a. de Alfa 147) lijkt er toch weer amper progressie te zijn geboekt. De lage tonen zitten er gewoon niet in en dat verkloot echt 30% van het racegevoel. Dat terwijl de F1-bolide bijvoorbeeld wel weer uitstekend getweaked lijkt. Echt zo klote vind ik dat... Waarom kunnen andere games dat wel (Forza...) en GT niet?
Nou neem me niet kwalijk, maar Forza weet de plank voor wat betreft geluiden ook wel eens flink mis te slaan. Van wat ik heb gezien van GT5 wil ik zelf die geluiden er nog wel bijmaken. Ik zag vandaag een filmpje van een Swift, schitterend gewoon.
Bij Forza is ook niet alles geweldig maar het gros van de geluiden is gewoon prima in orde. Bij GT mis ik gewoon de emotie in het geluid. Het klinkt allemaal zo ver weg en ik mis de lage brom. De lage tonen lijken er wel uitgefilterd, waardoor je een soort stofzuiger effect krijgt. Serieus, m'n oude Golf IV V6 klonk in het echt stukken beter dan de F430 in de Japanse GT: Prologue demo... Om over de middenklassers in het spel maar helemaal niet te spreken.
misschien in de volledige versie van GT5 dat het geluid beter is, eerst maar eens vd week zelf de geluiden aanhoren kan niet meer wachten
Hoe staat de GT HD: Concept ten opzichte van de Prologue versie? Zijn er veel verbetering en is er de mogelijkheid eigenlijk om auto's zowel optisch als motorisch te tunen?
GTHD en GT5 Prologue kun je niet vergelijken. GTHD is eigenlijk een techdemo draaiende op de GT4 engine, maar dan in HD. Ook qua gameplay is GTHD gewoon GT4. Verschil tussen GTHD en GT5 Prologue is op alle vlakken vrij groot. Motorisch tunen kan in GT5 Prologue. Optisch niet.