Vroeger kon je toch velgen veranderen? Dat kan nu niet meer? Heb er zin in! Toch weer aan de hype meegedaan.
Klopt, in GT kon je altijd de velgen veranderen. In de Japanse versie van Prologue kan het niet, dus neem aan dat het ook niet in de Europese versie zit. Echter, in de final version van de game zal het gewoon zitten. [yt]uRQWZaG6hlc[/yt] Blijft waanzinnig!
Wanneer zijn ze van plan die dualshock hier te verkopen? Mij lijkt zonder rumble maar niks, hoe zijn ze op het idee gekomen
Volgens mij hadden ze ook nog gezegd dat Rumble gewoon niet meer in de controller paste omdat de bewegingssensoren er al zaten. Vreemd dat het na wat klachten van gamers opeens wel lukt. Dat is gewoon keihard cashen. Je bent nu bijna 'verplicht' om die DualShock 3 controller te kopen. Het is dat de PS3 ook gelijk een Blu-Ray speler is... (en Little Big Planet. ) Verder zal ik toch gewoon trouw blijven aan de 360. 360 Controller ftw trouwens. Stukje wat ik op het officiële Playstation forum had gepost: Maaar dat ies offtopique.
Ik persoonlijk (let op: mening!) vind de PS3 controller ook te licht. Speel er vaak mee bij een vriend van me, en heb het gevoel dat je haast niets in je hand hebt. Ook de triggers vind ik wat irritant te bedienen.
Er zat geen rumble in de sixaxis omdat Sony nog geen deal had of misschien zelfs nog in proces zat met Immersion, de patent houden op de rumble technologie die Sony gebruikt. Anyway, ik denk dat ik het persoonlijk niet ga misschien. In Forza 2 of PGR4 voel ik het haast nooit niet en vind dat het triller van een controller alleen maar extra (en overbodig) lawaai maakt . Ik ga het dus ook niet missen in GT5.
Waarom zeuren mensen zo over het ontbreken van de rumble functie in de PS3 controller? Wat boeit het in godsnaam of dat ding in je handen vibreert of niet?! De controller wordt er alleen maar zwaarder door en het levert totaal geen toegevoegde waarde aan een game. Het enige nadeel van de PS3 controller vind ik de linker en rechter trigger (L2/R2 is het geloof ik). Bij de X360 controller werken die triggers vele malen prettiger. Vooral bij racegames. Hoe zit het met de controls van GT5: Prologue. Zijn die hetzelfde als bij GTHD? Daarin had ik niet het idee dat ik volledige controle had over de auto's.
Rumble maakt een race game dynamischer... veel mensen kunnen het waarderen als het goed wordt gebruikt in een game... voorbeeld: devil may cry 4.
Ik begrijp ook werkelijkwaar niet waarom iedereen zich daar zo druk om maakt en zelfs gaat importeren De controls zijn 'tzelfde als in GT: HD, ja. Zoals altijd in GT dus. Ben je zo aan gewend t.o.v. Forza.
zag net in de bartsmit krantje een aktie staan gt5 + een ferrari stuurtje voor 64 euro wat normaal 85 kost weet iemand of het een redelijke stuurtje is want het is wel erg goedkoop hoeft niet van top kwaliteit te zijn als je er maar gewoon goed kan sturen edit link http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder1308.php
Heb je enig idee welkmerk dat stuurtje is? Ik heb zelf geen idee, het klinkt inderdaad wel erg goedkoop.
Er is een verschil in controls en physics Aangezien het over de controllers en triggers ging vermoedde ik dat hij het over de indeling van de knoppen had. De physics/gameplay is inderdaad wel even wat anders.