1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat een gezeur zeg om het installeren van een paar bestanden. Is de game eindelijk uit (ook nog wat eerder) en dan direct klagen. Typische hollandse ontevredenheid. :mad:

Heb de game geinstalled en net een paar rondjes gereden _O__O_
    Mijn xbox zal nog wel even uit blijven de komende tijd. :):

Picca voor de liefhebber_O_:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2008
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is die game online bruut zeg! _O_
    Even de Japanse en de Europese naast elkaar gelegd, blijft een mooie boxart.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is dat niet die track van GT HD?

En tja.. Installeren op een console is gewoon vervelend. Daar is een PC voor. ;)
    Soms neemt het ook nog eens behoorlijk wat ruimte in beslag. Ruimte waar ik geen trailers/demo's meer kan plaatsen.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor de liefhebber, bij Media Markt in Rotterdam Alexandrium lag GT5 Prologue gisteren voor 37 euro.

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zit een soort luchtkussen tussen de auto's, je hebt nooit het idee dat je er boven op knalt.

6. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Hoe raar is dit, het spel zegt op het begin dat er een nieuwe update is en gaat die dus vervolgens downloaden. Maar het gekke is dat er steeds keer op keer een fout is en de update niet afgemaakt kan worden. Iemand een idee?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zit je wireless? Zoja, hang 'm even aan een ethernet kabel.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    bitch, jij hebt hem eerder :+

ooh op die manier.. klinkt stom

9. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Zit erg te twijfelen of ik hem zal nemen(ben aan het sparen voor hdtvtje).

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

\o/ Gisteren gewoon op voorraad bij veel winkels.

Dan zou ik zelf eerst voor een tv gaan, als je al een xbox hebt ofzo. :)

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja dat vind ik ook minder. Ze konden ook wat meer soundeffects toevoegen als je tegen een auto opknalt.
    Een ook als je die jump maakt in die berg track dan lijkt het alsof de auto op een matras van hastens land.|:- Totaal geen gevoel dat je auto werkelijk een gewicht heeft.
    Daarnaast merk ik ook op dat de AI geen rekening houd met de regels. Als ik een auto inhaal en ik ben voor 3/4e voorbij hem dan moet hij me laten paseren. Maar de AI heeft hier lak aan en beukt gewoon tegen me zijkant op.
    En ook lijkt heel de race preprogrammed ofzo, want als je dezelfde track raced dan zie je dat steeds de AI in dezelfde volgorde rijd en ook in het begin van de race merk je op dat steeds dezelfde auto dezelfde fout maakt. Als je bijv checkt in de laatste race van klasse C dan zie je dat altijd de zwarte golf4/5 bij de eerste baan van de weg raakt en een beetje zand meeneemt.
    Dit vind ik echt wel minder, maar goed ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om te zeggen dat dit altijd voorkomt of dat het toeval is.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Vergeet je niet dat het een proloog is? Een voorproefje van wat de uiteindelijke game kan zijn? Ze hebben nog een paar maanden om wijzigingen aan te brengen, net zoals dat er schade in zal zitten middels een update. :)

13. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    he ik vind wel jammer dat je je stuur niet helemaal ziet in cockpit view? op die filmpjes op youtube als ze met een ferrari rijden zie je wel bijna het hele stuur:p

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja dat is wel zo, maar dit waren ook de problemen in voorgaande delen. Ik hoop dat ze er werkelijk wat aan doen in GT5.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind het zicht wat je hebt vanuit de cockpit erg goed zoals het nu is.
    Genoeg overzicht om de hele baan te kunnen overzien. Dat was misschien wel moeilijker geweest als je verder in de auto had gezeten.
    Hoe het kan weet ik trouwens ook niet. :{

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.insidegamer.nl/playstati...chi-binnenkort-schade-in-gran-turismo-5.html/

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verwarrende quote van Yamauchi-san... ze gaan dus steeds meer content aan de game toevoegen.. maar aan welke game? komt GT5 dan wel ooit uit, of zullen we constant updates krijgen via GT5 Prologue?

bol.com heeft me nog geen bericht verstuurd.. morgen MOET de PS3 GT5P pack binnen zijn, anders gaan er gewonden vallen! :)

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    zo denk ik er ook over :+

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Balen. Ik wilde de PSN versie hebben, en nu is hij nog steeds niet te downloaden :mad:

20. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    paar minpunten van dit geweldige spel

- je kan niet rechts en links kijken in cockpit view wat heel erg irritant is als je wilt weten of er iemand naast je rijd

- geen player en ranked match

- geen online ranking kwa aantal wins enzo

- geen eigen lobby kunnen maken dus ook niet tegen vrienden kunnen racen

- je word steeds lobby uitgekickt na een online race

- als je in een lobby zit dan kan je geen andere auto kiezen dan moet je weer eerst helemaal terug naar menu
    is gewoon te veel moeite als je snel snel wilt spelen

voor de rest echt top
    bedoel het niet sarcastisch :D

Deel Deze Pagina