1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rij je met stuur of controller?

2. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gister met GT5P de A-klasse ook uitgespeeld. Nu alleen nog de S en dan heb ik opzich alle races voltooid. Het is alleen dat ik dan nog meer goud wil hebben :p

Vooral de time trials zijn erg irritant. Ben benieuwd naar de S-klasse en de lastigheid daarvan. Moet nog een aantal auto's voor die races kopen maar dan is het ook rond.

Dan word het sparen voor de F2007 want dat is op dit moment niet echt goed gelukt. Moest een M5 en een Ford GT kopen, dat was 20.000.000 ongeveer :mad:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met controller, in mei met een stuurtje waarschijnlijk.

Vind bepaalde races van de S-klasse toch vrij uitdagend / pittig. Heb toch echt een paar keer echt een flinke tijd zitten tweaken en finetunen om m'n auto sneller / beter te krijgen, heel tof.

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waar kun je die M5 kopen? :eek: Ik heb hem nergens gezien. :x

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij bedoeld een M3, een M5 zit namelijk niet in de game.

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten echt iets aan die 'muren/wanden' naast de tracks doen. Af en toe is het echt NFS achtig, dat het zelfs in jouw voordeel kan werken als je vol gas je auto langs een wand af laat 'krassen'...

Ik keek net wat timetrails ghost replays van de 1ste plaats. Die gasten laten hun auto gewoon vol tegen de muur aan knallen... Leuk... Weg realisme

Waarom zijn er online eigk zo veel mensen die het leuk vinden als je hun clean inhaald om je van de baan af te beuken. Kunnen ze daar niet iets aan doen? Je rijdt achter iemand, je gaat sneller, je wilt er langs, dat lukt, je zit neus aan neus met de tegenstander, gooit de tegenstander zijn auto ineens tegen die van jouw aan... :confused: Weg realisme.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja das wel nep. Jezelf de driving sim noemen, maar wallriden kan gewoon vollop in dit spel.
    en penalty systeem is wel leuk en aardig, maar het werkt gewoon niet goed.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Erg jammer dat ik dit zo lees,want ik was me aan overwegen de PS3 ervoor aan te schaffen.
    Maar hoe is de AI eigenlijk verder in de prologue versie?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat materiaal van de F12007:

[yt]v0_bG-hbOk4[/yt]

(crappy kwaliteit filmpje dat ook nog op 15 fps draait, maar gaat om het geluid).

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik dacht al dat ik dat schandalig over het hoofd had gezien. :):

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    IK vind de Ai zeer matig. Ze rijden steeds dezelfde lijn. Als je een race keer op keer opnieuw doet dan zie je dat ze precies hetzelfde rijden steeds. Dezelfde lijn, dezelfde volgorde, dezelfde fouten. Lijkt wel alsof ik een herhaling check.
    En ik ging de ai ff testen door dwars aan 1 kant van de baan stil te staan. In de meeste racespellen remt de AI af en probeert je te ontwijken. In GT echter blijven ze hardnekkig de lijn vasthouden en beuken met volle snelheid op je in.
    Maar ik moet zeggen dat deze dingen de pret niet drukken voor mij. Het blijft de beste racespel die er is alleen deze problemen mogen nu echt een keer opgelost worden.

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

voor prologue zou ik zeker geen ps3 aanschaffen. Het spel heeft echter wel veel potentie als je het mij vraagt. Als ze de foutjes er nog uit halen kan er een gewelidig spel uit komen. Als je alleen voor dit spel een ps3 zou willen aanschaffen dan zou ik wachten tot dat het gehele spel uit is ;)

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mah.. ik heb grotendeels een PS3 voor deze game gekocht.. heb er nog geen seconde spijt van gehad, ben nog steeds druk bezig met de game en de game is meer dan zijn geld waard.

Als online nou wat beter wordt, dan ben ik hier nog wel een paar week mee bezig.. en ze zullen de game vast wel over een paar maand updaten (spec III) dus ik ben het niet helemaal met je eens... maar smaken verschillen.

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    echt klote dat je geen eigen lobby kan maken
    slaat echt totaal nergens op

15. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor GT5 Prologe heb ik toch ook een PS3 aangeschaft en ik heb nog geen seconde spijt gehad. Het spel heeft zo zijn minpunten, maar zoals Strapping Young Lad al zegt moet het online gedeelte nog wat opgepoetst worden voor een langere levensduur.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had begrepen dat ze Prologue gaan ondersteunen met verschillende updates. Enige problemen met GT5 online hebben als het goed is te maken met de servers van Sony voor GT5. Sony is momenteel bezig het verbouwen van de PSN store en is bezig met het netwerk, daardoor is alles de komende 2 weken even wat trager. Tenminste, dat had ik begrepen. Heb zelf gewoon prima online kunnen spelen, geen lag. Merendeel van de potjes werd ook gewoon prima gereden. Natuurlijk waren er ook wat potjes waar mensen liepen te beuken, maar dat blijf je in alle racegames houden.

Jij zou er misschien geen PS3 voor aanschaffen, maar er zijn echt genoeg mensen die hem er wel voor aanschaffen. GT is altijd al een systemseller geweest voor Sony. Heb al aardig wat uurtjes gestoken in de game en er gaan nog meer uurtjes bij komen. Word een beetje moe dat mensen het maar een ''demo'' blijven noemen, want dat is het niet. Een demo heeft één baan met twee auto's.

Prologue heeft 8 banen, Londen, Highspeed Ring, Fuji, Suzuka, Suzuka short, Eiger Nordwand, Daytona en Daytona infield (en als het goed is komt er via een update de Top Gear baan ook nog bij). Daarnaast heeft de game 70 auto's, een online mode, een tuning optie, GTTV etc. Wel een hele uitgebreide demo dan.... Tevens heeft de game een budgetprijs. Het is geen demo, het is meer een flinke preview.

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  17. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister, na mijn deuken van de Ford GT en de BMW M3, mij weer voorzien van 36.551.500 credits. Ik moet naar de 200.000.000 voor de F2007. Dus, dat gaat nog wel even duren :X

Daarna een Ferrari F40 voor de S-races. Kortom, nog heel wat races op de oval voor de 2.000.000 in 4 minuten.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, inderdaad ja. Heb je nog wat te doen. :cool:
    Heb die race op de oval 61 keer moeten rijden (zijn dus 305 rondjes). Was wel tof. :cool:

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  19. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    nog 82 keer moet ik de oval rijden. 82 maal 5 rondjes is nog 410 rondjes op de oval. Laten we daar maar niet aan denken :p

De F2007 is het wel waard om zovaak te rijden?

20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem het toch ook geen demo ;).

Maar idd, als het echt je ding is, dan kan je hier een ps3 voor aanschaffen. Toch zou ik dan wachten tot het gehele spel uit is. (Wat overgens weer niet betekend dat dit een demo is.... |:-) Echter zijn er ook een boel negatievere reacties op dit spel, houdt dat ook in je achterhoofd als je hier voor een ps3 koopt. Het is zeer zeker geen slecht spel, dat is iig zeker.

Maar een ps3 aanschaffen is an sich al geen slechte zaak :+

Deel Deze Pagina