1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik overwachts snel uitgekeken ben op RBSV2 op de 360, lijkt deze game me wel wat. Eindelijk weer eens een game voor me ps3.

Ff 2 vraagjes aan jullie: Moet je echt een racefan zijn om deze game leuk te vinden? Hoe is de moeilijkheid en de leercurve?

Ter info: Heb nooit veel racegames gespeeld ;)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooi nieuws:

3. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Met name het Formula 1 title doet mijn hart harder kloppen. Het gedeelte van de damage in GT5(P) is leuk maar een F1 game met de graphics en handeling van GT5(P) lijkt mij geweldig.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, de schade boeit me niet zo. Gaat mij meer op het racen en de auto's. Als ik wel beuken, dan pak ik MotorStorm, Burnout Paradise of Destruction Derby wel.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    De schade is toch juist heel belangrijk om de mensen in GT5P te verhinderen te beuken als in MotorStorm, Burnout Paradise of Destruction Derby :+

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ze moeten beter nu ff een damage system invoeren. Zodat dat online gebeuk ophoud. Dus als je botst dat je handeling achteruit gaat of dat je motor beschadigd waardoor je langzamer rijd.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan hou je toch nog steeds mensen die beuken? :x

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schade boeit me totaal niet om eerlijk te zijn.. vindt dat zonde van de autos en zonde van de ontwikkelingstijd die ze er aan "verspillen".

Mijn mening.

Hopelijk dat ze in dat interview wat meer loslaten over nacht races, een dag en nacht cyclus, veranderende weerseffecten, pitstops, bandenslijtage en benzine verlies.. dit zijn wat mij betreft de dingen die er echt toe doen als het om een simulatie game als GT aankomt.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het hoeft ook niet optisch te zijn van mij, maar wel mechanisch. Dat iemand die wallride of beukt gewoon zn ophanging of motor naar de tering rijd en hij amper meer vooruit komt. Dat is imo de enige manier om het gebeuk online tegen te gaan.

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk... maar ik denk wel dat je een beetje een race of auto gek moet zijn voor de GT series... het is geen burnout of need for speed namelijk.

Het neigt allemaal erg naar simulatie.. dat wil zeggen als je niet bang bent om fouten te maken en om in autos te rijden die zeer moeilijk bestuurbaar zijn (professional mode!) je wel wat tijd erin moet investeren... je kan je auto tunen, je moet je lijnen leren, je rempunten, etc.

Moeilijk is het niet echt.. later wordt het zeker wel pittiger, maar ik denk dat behalve een paar challenges, iedereen wel een beker kan halen in GT5P.
    Online is daarentegen verdraaid moelijk.. ik ben geen slechte racer, maar 5 van de 10 keer bevindt ik mij in de achterhoede en ben ik meer aan het vechten met mijn auto dan de met de mensen om mij heen.. .laat staan voor een top 3 positie. :)

Ik denk wel dat je een fan moet zijn... een auto gek zal direct de banen herkennen en weten waar de moeilijke bochten liggen.. GT speelt hier ook heel erg op in, met filmpjes met info over de banen, info over de autos, etc... het is allemaal wel redelijk hardcore en zeker geen NFS titel.

De game is maar 40 euro.. ik zou hem daarvoor niet laten liggen.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jij zit vast al bij de zware races online? :+ Ik zit nog bij de beginners omdat ik de A nog niet heb uitgespeeld, maar daar is het zo makkelijk :eek: Ik word altijd eerste of tweede, er is er bijna altijd wel 1 die gelijkwaardig aan me is. Maar verder rijden er toch kneuzen tussen :+

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. de pro races hebben wat minder "noobs" en je maakt een grotere kans op een mooiere race.

Ik heb vandaag ook wat beginners races gespeeld... oef, wat een botsauto festijn was dat zeg... ik raad je zeker aan om aan de S klasse te beginnen en om pro races te gaan rijden online.. het publiek lijkt wat volwassener en ze kunnen gewoon niet constant beuken en er mee wegkomen.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    oke! Eerst de A nog uitspelen :+

Ik zou met een update heeel graag zien dat je rooms kan maken, wil natuurlijk wel tegen jullie gaan racen ;)

14. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo de teller staat nu op 76.551.500 credits. Nog maar een dikke stapel miljoenen te gaan tot de F2007 :mad: Gister wel 36.000.000 erbij geraced met 2.000.000 per race :p

15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    @ Stapping Young Lad - bedankt voor je serieuze antwoord! Top!

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Gelukkig :thumbs:

Goed om te horen dat online in de hogere klassen leuker is (lees minder botsautotje spelen). Ik ben nu halverwegen de A. Alles gehaald zonder veel moeite, dus dat komt wel goed. Ik zie alleen de time trail niet zo zitten, die blijf ik verdomt lastig vinden.

17. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik snap die pro races niet echt elke keer als ik wil racen moet ik mijn auto op 500 punten instellen
    ik zet echt alles op minimaal maar toch kom ik niet bij 500 in de buurt

heeft iemand tips ..??

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem je waarschijnlijk elke keer een auto die over de 500 punten minimum gaat.

Neem je bijvoorbeeld de art morrison of de mine's skyline, dan kun je die niet gebruiken voor de 500 PP races... deze hebben een minimum PP die al over de 500 gaat.
    Dus je moet even een klasse lager zoeken, of een auto vinden die wel rond de 500 PP zit... het kan dus niet bij elke auto.

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ow oke thnx
    zal ff zo proberen

20. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    mensen bij de c klasse kan ik al niet eens brons krijgen bij die 2e lightweight cars race... dat je die highspeed ring in tegenovergestele richting moet rijden ik kom niet verder dan de 5e plek. ik rij met een suzuki capuchino... iemand tips want ik zuig zwaar hard en daardoor is het frustrerend.

Deel Deze Pagina