Een Honda Integra kopen , met een Mazda Atenza is het ook belachelijk simpel. Maar ik zou voor de Integra gaan. Die is ook handig bij de B classe en heb je sowieso nodig voor 1 challenge in de C classe.
Die auto heb ik allang maar voor die race C6 moet je een lichtgewicht auto hebben. die heb ik die suzuki capuchino ik kan maar niet winnen. ik heb alle hulp aanstaan help
Ben hem aan het downloaden.....ben erg benieuwd naar deze game Dus snel een Intega kopen, bedankt voor de tip
Ik krijg die update maar niet gedownload! Loopt continue vast, terwijl die 1800 mb van de store geen probleem was.... Hebben jullie tips??
Hm, op andere fora lees je eigenlijk alleen maar: 'blijf het proberen' Ik heb hem ook nog steeds niet binnen kunnen halen. Misschien is het leuk om binnenkort eens een competitie te houden? Ik heb zelf alleen op het moment niet de tijd om zoiets op te starten en of bij te houden. Dus als iemand zin/tijd heeft? (als er überhaupt genoeg animo voor is natuurlijk.)
Me too man, me too. Ik krijg telkens die error. Gisternacht geprobeerd voor de eerste keer en toen duurde het superlang en ineens error occured...gvd dacht ik. Net weer geprobeerd maar nog steeds die error. Meerdere mensen hebben er last van , ook lui op de GT forum. Ook kan ik news en GT TV niet bekijken...bij news krijg ik gelul over dat de date and time settings niet goed staan...terwijl ze dat wel staan. en GT TV vraagt gelijk om die verdomde update.
Die update werkte bij mij de 1e keer ook niet. Kreeg een error of ong75% zoals vele op de fora. Echter na de 2e keer lukte het wel. Ik heb gelezen dat je het beter wired kan binnenhalen dan wireless.
Als je 10 keer met Wifi geprobeerd heb en bij de 11e keer lukt het wel via Wired , dan is Wired altijd beter Ik kon de update na de 2e keer zonder problemen via Wifi downloaden.
Naar Network gaan en dan de kabel al aangesloten hebben. Dan zal de PS3 wired boven wireless verkiezen. Tevens kun je het nog zelf aangeven bij network setup.
Hij staat al die tijd bij mij al wired. Broer zegt dat dat gewoon sneller dan wireless is en beter. Maar ja.....wanneer ik die domme update nou echt goed binnen krijg....god mag het weten.
Damn zeg, doe eens wat aan die overbelaste of brakke servers, zodat men die update kan downloaden om online te kunnen spelen...:{ Ben nu al een week verder en kan nog steeds niet online omdat die klote update met geen mogelijkheid is te downloaden.
Eindelijk was ie dan klaar, kortom...voor de mensen die hetzelfde gedonder hebben. Gewoon blijven kiezen voor die update, zodra je de error krijgt..game quitten, en opnieuw..na een tijdje is ie volledig gedownload en geinstalleerd. Elke keer wanneer je dus die update doet..download ie iets en dat onthoud ie gewoon.
Na lang gamen staat de teller nu op ... jawel .... 156.551.500 credits. Ik kan die tering oval niet meer zien ik wil alleen die F2007