1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    zo kan je het wel gebruiken voor online races ..??

2. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al eigenlijk die Blitz wagen ofzo al gekocht

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup... geweldige drift bak! mooi blauw stuurtje ook \o/

Maar op proffesional en dan racen? nee.. vergeet dat maar, veel te moeilijk en hij glijdt alle kanten op.. ik zou hem kopen voor driften.

4. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Echt klote die update downloaden....:mad:
    Ben al dagen bezig.

@ Kozmi - Koop ook een PS3, zitten leuke games tussen. Voor online gamen kan je beter op Live doen;)

5. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond de laatste 26.000.000 bij elkaar racen en dan hebben we de F2007 binnen :D

Ben heel erg benieuwd :)

6. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel mooier dan Project gotham?

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mooier in de zin van wat? :)

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongetwijfeld. Je zou de in-car-views eens met elkaar moeten vergelijken. Een wereld van verschil _O_.

Wel vind ik de omgevingen van PGR iets sfeervoller, maar ook op dit gebied ziet GT5:p er vele malen mooier uit in mijn optiek.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, de omgevingen zijn interessanter en boeiender in PGR dan in GT5P....behalve dat London level dan in GT5P, die's heel mooi. Hoewel ik die baan met op de achtergrond (al is het maar een background plaatje,best cheap eruitziend) een aardig mooie baan vind ook.

Maar de autos en inderdaad, inside-car view is ongelooflijk scherp en mooi in GT5P. Was echt leuk gisteren...had een tijdje de PGR4 demo gedaan...toen Forza 2, en toen zelfs nog PGR3 ...en daarna GT5P....dan zie je wel even wat verschil...vind ik altijd mooi om even te zien.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vanaf dat punt is het in het echt ook een background plaatje. 't Is nogal een eindje van Kleine Scheidegg naar de Eiger, Mönch en Jungfrau wanden.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik vind het er wat cheap uitzien, je zou dan kunnen zeggen..tja...echte 3D bergen maken speciaal voor zo'n racegame is ook wat teveel van het goeie..misschien wel,maar toch :p

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik dus probeer te zeggen is dat het er in het echt, op zo'n afstand, niet veel anders uit ziet vanuit die hoeken. Het beeld op de achtergrond verandert vrijwel niet.

Er is daar trouwens helemaal geen weg in het echt.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is daar een fiets / wandelpad. Yamauchi vond het een mooie omgeving en heeft aan de hand van het fiets / wandelpad de GT baan gemaakt.
    Trouwens, er staan 3 nieuwe filmpjes in GTTV, in HD! Eentje over de nieuwe Lancer Evo X en twee filmpjes over de Nissan GT-R. Erg tof! Bij het 2e filmpje van de GT-R rijd je mee met de GT-R onboard op de Nordschleife. Heel erg tof! Ziet je gelijk hoe goed de cockpit klopt van deze auto. Ook leuk om te zien hoe betrokken Yamauchi is bij de autofabrikanten. Tevens zie je gelijk hoe ze de geluiden van de echte auto's opnemen.

14. cap01

cap01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog een logitech formula gp stuur liggen (usb), zou die passen op de ps3?

15. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe filmpjes op gttv zijn erg tof!

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ......sluit em aan en je ziet het vanzelf.|:-

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er is daar wel een wandelpad maar totaal niet zoals het racecircuit er in het spel bij ligt. Boeit verder ook niet, het ging me er voornamelijk om dat het aanzicht van de bergen dermate weinig verandert van die afstand dat het geen zin heeft of niet te zien is dat die bergen 3d zijn. Yamauchi zou er trouwens niet eens opvallen tussen al die honderden Japanners met hun camera's :9 Zat er in GT2 ook niet al een rallycircuit dat 'Grindelwald' heette? Dat is hetzelfde gebied en volgens mij zie je daar op de achtergrond ook al de Eiger.

Ik kan trouwens bevestigen dat het een schitterend gebied is. Het mooiste in Europa voor zover ik dat kan beoordelen.

Wacht overigens al veel te lang op m'n Prologue van Play :mad: Heb hem besteld ruim vóórdat ze het bericht uitgaven dat er meer pre-orders waren dan games en hij is ook op tijd verzonden, maar heb gvd nog steeds niks ontvangen :{

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  18. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    welke auto zal ik als eerste kopen

de amuse turbo/Blitzz/of zo een old timer wagentje

gewoon voor het online racen

19. boatfreak

boatfreak Guest

Ik zou een nieuwe wagen kopen ipv een ouwe :p

Ik zelf zit trouwens te denken een sp3 te halen voor deze game... hou erg van racegames. Maar waar kan ik dit meet vergelijken? PGR of forza of er tussen in... who tells me?

Als ik de gameplay beelden zie denk ik PGR

Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2008
  20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut niet met PGR, Forza is eigelijk niet meer dan een aftreksel van Gran Turismo, Forza dus.

Deel Deze Pagina