1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee.. dat lees je verkeerd ;)
    Ik heb helaas geen G25, was het maar waar.. maar ik merk gewoon als ik met vrienden speel die wel een stuurtje hebben dat ze lekker door de bochten draaien en inderdaad meer gedoseerd gas kunnen geven (ook remmen) dan mij en dat maakt best wel wat verschil.
    Ik heb de game ook met een G25 geprobeerd en het was inderdaad nogal een verschil, veel soepeler allemaal als je het eenmaal gewend bent.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Oke bedankt voor de tip. Ik zal eens naar dat stuur gaan kijken! :b:

Inderdaad verkeerd gelezen. Handig van mij :+ Misschien dat ik Prologue dan morgen maar haal. Nog nooit een GT game gespeeld maar ben erg benieuwd geworden :9

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

That's right, mofo's! \o/

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste zet van GT ooit. Maar weer geen releasedatum. :mad:

5. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Die WRC en nascar series lijken beide gebaseerd op het 2009 seizoen.. nou weet ik niet zeker of ze dat zo houden en de game alsnog in 2010 uitbrengen, maar het geeft weer wat hoop.

Trailer zag er erg goed uit.. wordt lachen als je race fan bent en een PS3 en een 360 hebt.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En een PC. ;)

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    is het de moeite om Prologue nog te halen ?

en zitten daar veel auto's in om is het echt een korte demo ?

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kan je wel halen hoor. Genoeg auto's en 5 of 6 circuits. Zal ook geen drol meer kosten vermoed ik. Alleen vind ik de circuits op Suzuka na een beetje kut.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Effe in HD. Het ziet er te ziek uit en heel veel verschillende klasses. Maar hoe lang moeten we nog wachten, als is het 2011 zegt het dan tenminste.

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dingen die opvallen.. dit is ingame, maar replay mode met wat extra kneepjes om het nog mooier te maken.. maar ongelovelijk mooi, daar kun je niet omheen.
    Nascar.. hoe slim! zo verover je amerika meteen, EA houdt op met hun bagger nascar games, en GT5 levert de hele serie waarschijnlijk (zooo veel tracks erbij) en zo weer een paar miljoen extra versies van GT5 verkocht.. want dat is HUGE in de staten... en in europa verkoopt GT toch wel, japan ook.

Wat minder is dat het filmpje (mits je hem van de PD website download) GT5 concept movie heet... dus dit is weer een concept van wat moet gaan komen, wat me wat zorgen baart over de release date.
    De release date.. in een interview met een sony medewerker zeggen ze dat ze mikken op "eind 2009"... het fiscale 2009 jaar eindigt in maart 2010, dus ik verwacht de game dan ook maar rond voorjaar 2010.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voorjaar 2010. Voor GT5 of die concept?

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk niet dat er zoeits als GT5:Concept uit gaat komen. Verwacht GT5 zelf absolut niet begin 2010 anders hadden ze dat nu al wel bekend gemaakt. Gok eerder herfst 2010

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat concept verhaal maakt me ook wat bezorgd over de damage die er nu wel weer in zou zitten.

maar wat we vooral tegenviel is dat er NOG STEEDS geen release date is,.. dit begint een soort Gran Turismo Forever te worden :mad:

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik was niet echt duidelijk genoeg.. het filmpje, als je die download of de muis erboven houdt, zie je dat het filmpje "GT5 Concept Movie" heet..

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk nieuws. Dat wordt dan dus geen 2011. :+
    Maar release hem nu, want dan heeft Sony er een PS3 bezitter bij.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor Europa waarschijnlijk wel :+. Ik verwacht een holiday 2010 release (voor Amerika).

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is nog steeds geen datum anders..

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.joystiq.com/2008/07/17/kazunori-yamauchi-more-prologue-no-gt5-soon-gt-psp-still-comi/

Niet schrikken, oude interview van juli 2008.. maar hier zegt hij dat GT5 2010 mischien wel niet eens zal zien, en dat de PSP versie NA GT5 zal komen.

Nu, een jaar later zegt hij dus dat GT5 klaar is maar ze hem alleen uit brengen wanneer zij het willen, en zoals we nu weten is de PSP versie ook zo goed als klaar en komt deze in october uit, VOOR GT5 opeens.

Interviews met Kazunori Yamauchi zijn altijd een feest.. klopt niks van en ik zou het niet letterlijk opvatten allemaal.
    Ze willen natuurlijk eerst alle aandacht naar de PSP versie van GT die nu dus opeens hard naar voren is geschoven als PSP Go launch titel, en ik denk dat ze dan pas gaan praten over GT5 rond october (TGS mischien?).

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is er ook nu nog altijd geen officiƫle datum? Ik last eind juni dat het binnenkort bekend zou worden gemaakt.

Deel Deze Pagina