Nope, geruchten zijn eind dit jaar maar meer niet. Verwacht wel dat Sony er iets meer over bekend gaat maken op hun conferentie op Gamescon.
Tja, geruchten die vrij hardnekkig zijn beweren dat we hem toch echt wel dit jaar nog gaan zien.. dat is voor mij genoeg. Wat betreft de gamescon.. hij staat niet op de lijst van games die sony gaan laten zien, wel staat de PSP versie erop en het lijkt me ook logisch dat ze echt alles gaan laten zien tijdens de tokyo game show in september, en eerst alle aandacht vestigen op GT-PSP.
Is er al een PAL release date bekend? Ik kan hier op het werk niet zoeken omdat de meeste sites geblokkeerd zijn...
Replay plus schade: http://www.gamersyde.com/news_gamescom_damages_in_gt5-8397_en.html Gadverdamme.. ziet er zooo mooi uit. Die motorkap moet er wel vanaf trouwens, anders zie je niks.. lol.
Ziet er zeer goed uit. Hoop nu wel dat ze op de Tokio Game Show eindelijk een releasedate bekend gaan maken
Tja het is echt heel mooi, maar hoe zit het nu verder met de AI van de tegenstand? Als dat net zo matig is als de vorige GT delen, dan is dat wel behoorlijk irritant aangezien je nu schade model hebt dat ze zo tegen je aan knallen.
kijk dit maakt mij nu warm http://www.gamersyde.com/stream_12476_en.html hier laat je forza gewoon koud worden... o ik zie al is al gepost
Nieuws | 21 augustus 2009 - In een exclusief interview met het franse Gameblog vertelt Yamauchi, de bedenker van Gran Turismo, dat hij niet echt iets wil zeggen over de releasedatum van Gran Turismo 5, tot het echt concreet is. Toch verklapt hij dat het spel “snel” na Gran Turismo op de PSP zou moeten verschijnen. Nu is het de vraag wat de Japanner onder snel bedoeld. Wanneer verschijnt Gran Turismo 5 volgens jullie?
Vind het een beetje een wanvertoning worden. Als je ziet dat Forza gewoon netjes om de 2 jaar komt.. terwijl ze met GT5 al járen bezig zijn. Vind je het gek dat ze dan blijven roepen dat ze de beste zijn. Als ze gewoon de game eerder hadden uitgebracht had het er ook niet zo uitgezien.. Wil totaal geen Forza fanboy uithangen o.i.d. maar wanneer je zolang aan een game werkt en zelfs nu nog niet zegt wanneer hij uitkomt, dan is het ook niet gek dat je met iets fantastisch komt. Al is dat ook nogeens niet zeker.
Ik verwacht de game Q1-Q2 2010. GT5 replay video na HQ encoding. GT5 cockpit view @ 60fps (filmpje is dus 60fps). Beide video's zijn in 720p. Zo te zien zit de Audi R8 V12 TDI er in .
De gewone R8 heeft geen vleugeltje. De TDI versie wel, voor de rest was geen verschil dacht ik. Het is inderdaad een gewone R8, de voorkant is niet hetzelfde als bij de TDI. Tenzij je met GT5 een uitgebreide selectie aan vleugeltjes heb als upgrade?
Oh ja, daar heb ik de eerste keer voorbij geklikt . Lijkt er dus op dat je ook een assortiment vleugels te je beschikking krijgt.
Worden jullie zolangzamerhand ook niet een beetje moe van deze game? Het lijkt wel of ie nooit uitkomt. Jaren lekker maken met filmpjes en plaatjes. Laat ze dan een update uitbrengen met wat extra auto's en circuits. De huidige banen en auto's heb ik nu al wel gezien. Ik ben bijna zover om deze game uit protest maar niet meer te kopen.