1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat er F1 in de GT 5 proloque zat ?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Ferrari F1 2007 zit er in en kost 2.000.000 credits

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had er al een save game opgezet waarbij alles unlocked is , dat geluid van de ferarri is echt geil !

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of dit al bekend was. Maar ehhh.... _O__O_

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, min of meer toch.
    Dus als je eventjes de bron wil geven kunnen we zelf na gaan of hier gaat om het zelfde vermoeden van dee heer Yamauchi of om een daadwerkelijk bevestiging.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging mij meer om de optes. ;)

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

De schade valt inderdaad heel erg tegen op dat filmpje. 2 Losse bumpers en 2 open deuren. Moet daarom de release echt zo opgeschoven worden? :{

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Het gevoel van snelheid is er zoals altijd bij GT weer niet. :{

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand een lijst te staan met de auto's die in GT5 te gebruiken zijn?

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Deze zowiezo allemaal (Gt psp Lijst.)
    Linkje.

Die zullen allemaal in GT5 aanwezig zijn.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen ook veel nieuwe bijkomen. GT PSP gebruikt namelijk vooral auto's van GT4. Plus een paar nieuwe zoals de Bugatti en de R8.

12. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nu echt wel een keer gehad met GT: Prologue. Ik ben een geduldig persoon, maar als GT5 pas in Q2 2010 uitkomt hoeft het van mij niet meer. 5 jaar ontwikkelingstijd. De wereld heeft nu lang genoeg gewacht op een computerspelletje. Breng het gewoon uit.

NB: Als de handling net zo min is als in Prologue dan gaat GT5 falen.

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het over de handling van Prologue hebt.

WTF is er mis met de 4WD/AWD auto's in deze game?
    Die dingen glijden als een natte slak als je met een beetje snelheid een bocht in stuurd,
    Heb dat nog nooit meegemaakt in een andere racegame.

Hoe dat in het echt is weet ik niet goed, Maar ik heb sterk het gevoel dat dit gewoon niet realistisch is.

Overstuur in een Subaru Impreza heb ik nog nooit meegemaakt en ik heb er vaak ingezeten. (Als passagier.)

14. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indeed. Sommige auto's glijden echt van de baan af alsof er bananenschillen op de baan liggen. Dit heb ik zelfs al gehad met Ferrari's en Aston Martin's |:-|:-|:-|:-|:-

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe zit dat met de rijbewijzen? Want die mis ik ECHT in de Prologue :emo:

16. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is juist realistisch...ooit naar vrij rijden geweest op Zandvoort of Nordschleife ? Dan blijkt dat standaard 4WD helemaal niet zo geschikt is voor racen op een circuit.
    Elke Impreza/Lancer/Skyline lijkt naar buiten te willen als ze de bocht induiken, gewoon onderstuur dus.

Let op 1 minuut 13...daar zie je het goed

lichte FR VS zware 4WD
    http://www.youtube.com/watch?v=coLD8JwtToI

Als je goed kijkt zie je dat die Skyline echt van z'n gas af moet...anders rijdt die gewoon de berg af.

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, 4WD/AWD lijd aan Onderstuur. (Oftewel je vliegt de bocht uit.)

Maar in GT5 Prologue lijden de 4WD/AWD wagens aan Overstuur net als FR auto's en dat klopt gewoon niet. (Dus als ik met een Impreza te hard de bocht induik in Prologue dan breekt vrolijk de achterkant uit net als bij FR auto's)

Zowiezo lijden alle auto's in Prologue wel aan enige vorm van overstuur als je de bocht ingaat,
    Waaruit je kunt opmaken dat de physics gewoon niet kloppen.

Doe mij Forza Motorsport dan maar, Daar lijden de 4WD/AWD auto's wel gewoon aan onderstuur en niet aan overstuur.

In GT4 en de GT's die daarvoor kwamen zijn de physics dan toch beter dan prologue (Zeker als het aankomt op 4WD/AWD auto's.)

18. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maarja...met de juiste snelheid van insturen breekt elke auto achter uit.
    Het verhaal van Forza klopt wel...alleen rijdt elke auto met 4WD hetzelfde...en doet elke auto met FR hetzelfde...terwijl in GT (proloque) een 350Z zwaar aanvoelt en de traction control als een anker aanvoelt (zoals in het echt) en een F430 bijvoorbeeld voelt ''vrijer'' en is de Traction Control amper merkbaar terwijl die zijn werk echt goed doet.
    En dat zijn details die Forza imo niet heeft...traction control is bij elke auto hetzelfde..physics modellen lijken toegepast op elke auto...alleen een tikkie anders..evenals schademodellen.

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in.

Maar ik vind dat het in prologue iets te vaak gebeurd (En ook bij snelheden waarbij het fenomeen eigenlijk niet zou moeten optreden.

Maar goed het kan ook aan mij liggen en mijn ervaring met alle racegames/sims die ik tot nu toe gespeeld heb.

Ik heb helaas dan ook geen real life praktijk ervaring ondanks dat ik al wel 22 ben. (Ik heb zelfs nog nooit gekart.)

20. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb qua dat betreft ook weinig ervaring.
    Karten heb ik al wel vaak gedaan en als bij rijder heb ik wel de nodige ''speed'' ervaring gehad op de weg en op het circuit want binnen mijn famillie/vriendenkring heerst een behoorlijk leuk wagen park _O_
    (Impreza GT-Turbo '98, Nissan 350Z '04 met een set TE37's, Borla full dual exhaust en een performance air intake van K&N, MR2 AW11 '86 met een Blacktop 20V Swap)
    Allemaal van die JDM freaks, net zoals ik :p

Laatst bewerkt: 14 okt 2009

Deel Deze Pagina