1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Moet jij je gelijk op je pik getrapt voelen dan? Nou dan, laat mij dan lekker een mening geven over de screenshots. _0/

Ik ben van mening dat de graphics niet meer da redelijk zijn ja. En geef daar mijn argumenten voor. Wist niet dat de hele PS3 fanboy club gelijk zou gaan steigeren.

2. JeePee

JeePee Guest

De omgeving lijkt 'lelijk' omdat die auto's gewoon zo ziek mooi zijn. In vergelijk met de auto's lijkt de omgeving inderdaad nergens naar, maar toch is het gedetaileerder en scherper dan PGR3 of Forza.

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind de omgevingen van PGR 3 beduidend scherper, mooier, gedetailleerder en een veel minder cleane look hebben dan die van GT5. Forza 2 heeft zelfs iets gedetailleerdere omgevingen dan GT5.

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd vind ik de graphics wel mooi zat, laat ze eindelijk eens een keer wat aan de (verouderde) gameplay doen.

5. JeePee

JeePee Guest

PGR3:

GT5:

Geen karteltje te bekennen op het plaatje van GT5. Bij die van PGR3 daarin tegen wel op de voorste vangrail en op de bovenste bandenstapel. De auto van PGR3 is wel vlijmscherp, maar die heeft ingame op een HD resolutie hier en daar aardig wat kartels. PGR3 is scherp, maar scherper? En vergeet niet: 1280x720p @ 30fps versus 1920x1080p @ 60fps

PGR3:

GT5:

De tribune in GT5 ziet er toch ff een klap gedetailleerder uit dan PGR3... maar das just my mening.

En het is niet zo gek dat je de PS-fanclub over je heen krijgt. Dit zijn gewoon wonderschone screens en als je dit matig noemt dan is zelf Gears of War geen mooie game.

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Zijn niet eens in game screens. Waar hebben we het dan in hemelsnaam over?

7. JeePee

JeePee Guest

Detail in de omgeving wordt echt niet in eens meer of minder in de photomode hoor. Hooguit scherper.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PGR3

GT5

Sure, PGR3 is echt mooier. :{

Owja, hier nog zo'n screen van GT5, moet je eens kijken hoe weinig detail erin zit zeg..

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn nog wel genoeg verbeter punten te zien (buiten de auto)

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    haha

De hele ps3 fanclub is gearriveerd hoor.

Lees mijn mening nog maar eens. Ik onderbouw waarom ik PGR 3 er mooier uit vind zien dan GT 5. _0/

Als jullie dat niet aanstaat, moet je er lekker niet op reageren.

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He! Ik ben ook voor de PS3 gegaan ipv de Xbox, en ik help je.... :'-(

12. JeePee

JeePee Guest

Ah joh, goodfella heeft nog nooit iets positief gezegd over de PS3. Komen er een keer goddelijk mooie screens uit, zijn ze 'veel te clean'. Sorry dude, maar dat is de stijl van GT. PGR3 is glimmend en Forza is cartoony. Je kan er van houden of niet, maar deze screens zijn gewoon NIET lelijk (of redelijk zoals jij ze noemt...)

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn idd niet redelijk of lelijk te noemen, daar ben ik het met je eens! Maar goodfella, kom eens met een screenshot en met dan met voorbeelden van het plaatje, wat jij te clean enzo vind. En "redelijk".

En denk dat dit ook al voor zich spreekt:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Agree, auto's in PGR3 en Forza 2 glimmen onnatuurlijk, is gewoon te overdreven. Auto's glimmen, maar niet zo als in PGR en Forza, dat is echt te.
    Je kan er van houden of niet, maar als je deze game niet mooi vind, dan vraag ik me af of je dan geen bepaalde kleppen voor je ogen hebt.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo.. dan laten we hier bij wat betreft jouw mening.

En dat je vindt dat de hele PS3 fanclub is gearriveerd zeg eigenlijk al genoeg... ik beargumenteer mijn weerwoord heel duidelijk en simpel en geef je gelijk op 1 punt zonder je mening voor feit aan te zien of hem te verbeteren... en ik heb geen eens een PS3, dus als je wil, kun je dat hele "oh hier komen de fanboys" gedrag wel laten hoor.

16. JeePee

JeePee Guest

Ik heb ook geen PS3 :+

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet helaas bekennen dat dit er echt top uit ziet.

Ben onmiskenbaar XBox en Forza fan, maar dit ziet er wel echt heel dope uit. Hebben ze overigens ook voor alle auto's cockpit views? Want dat zijn er dan namelijk nogal niet wat!

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen voor elke auto inderdaad een cockpit view zijn... maarrrrr... dan blijft de vraag nog wel hoeveel auto's er uiteindelijk in zullen zitten.

Ik had ergens in een interview gelezen met 1 van de developers dat ze niet zomaar weer 700 autos in de game zullen stoppen.
    Dat wil zeggen, niet meer 15 verschillende variaties op de skyline, of de supra, of een subaru.

Ik denk dat er wel behoorlijk wat autos in zullen zitten, maar 700 lijkt mij wat teveel van het goede als je nagaat hoe lang ze doen over het ontwikkelen van 1 auto.

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ja, zo kan je elke discussie winnen. Heb het al wel eens gezegd dat ik GT HD ook niks vind. Er klopt gewoon iets niet. Alsof ze een foto van een berg 1 op 1hebben overgezet in de game. Het voelt anders. Of jij mijn mening nu leuk vindt of niet!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond persoonlijk GTHD al mooier dan PGR3 en Forza 2.

@strapping young lad, idd er zullen wat minder auto's in GT5 zitten. In de vorige delen had je bijvoorbeeld van één auto meerdere uitvoeringen, dat word nu gewoon wat terug gebracht. Ik vind het dus niet zo heel erg, ik hoef geen keuze te hebben uit 10 verschillende Nissan Skylines.

Deel Deze Pagina