1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zie niet in wat de Arc kan bijdragen aan GT5. Dus ik denk het niet.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor in de menu's maar snap ook niet waarom zoiets in GT5 moet. Heb wel ergens ooit gelezen dat je de Eyetoy camera of de camera die bij de Arc zit (geen idee of dat dezelfde is) is kunt gebruiken voor links en rechts kijken. Dus als je dan in de cockpit view rijdt en je je hoofd naar links draait kijk je ingame ook die kant op.

3. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik geloof dat die feature zelfs al af is en werkt met de Playstation Eye.
    Bestaat ook al lang in die PC sim racers.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat arc gedoe is een beetje een slechte interpretatie van diegene die dat artikel heeft geschreven.. Kazunori heeft gezegd dat het op zich wel zou kunnen dat ze het eens in een GT game zouden kunnen gebruiken, maar daarvoor is er deze delay in ieder geval niet.

Hopelijk dat het niet waar is.. dezelfde man zei ook ooit eens dat we GT5 met kerst 09 zouden krijgen.

Maar deze hele delay is wel weer raar als het waar is:

- Yamauchi geeft meerdere malen aan dat GT5 zo goed als klaar is.
    - Armstrong geeft aan dat we de game met kerst 09 krijgen.
    - GTplanet komt aan met documenten dat we de game met kerst 09 krijgen.
    - Er komt een video met Kaz die de uiteindelijke doos van GT5 al in handen heeft.. het kan eigenlijk niet meer mis.

en dan slecht nieuws op TGS 09.. hij is pas 60% klaar en komt NIET eind 09.

- Maar dan, op een evenement in china krijgen we een japanse maart 2010 release date... 90% klaar nu!
    - We krijgen opeens de officiele boxart van GT5 te zien!
    - En dan opeens een maand vertraging, jammer.. maar het valt mee en waarschijnlijk dan wel een wereldwijde release.
    - En opeens gaat een sony executive roepen dat we GT5 "fall 2010" krijgen.. dus van september tot december 2010.

Wat klopt hier niet? die game lijkt zo goed als af te zijn en toch een beste zware tegenvaller voor de mensen die op de game wachten.

Hoe ongelovelijk k-u-t het ook is, het beste wat we kunnen krijgen deze zomer is dan waarschijnlijk een trailer op E3 van GT5.. joepie.

5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Snap niet hoe dit werkt, want als je naar links/rechts kijkt met je hoofd zie je het beeldscherm niet meer :confused:

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar iedereen loopt net zo hard naar de schappen als het spel eindelijk in de winkels ligt.

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Die beweging wordt uitvergroot.
    Je beweegt je hoofd echt maar heel iets naar links of rechts.. zit ook al in die pc race sims en schijnt een hele nuttige toevoeging te zijn.. zo kun je beter de bochten doorkijken.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee hoor. Ik heb het gehad met de GT serie.
    Forza is GT al voorbijgegaan met Forza 2. En nu met Forza 3 nóg een stapje hoger.

En ik zie tot nu toe niet een verbetering tegenover eerdere GT games qua play, dus ik heb het gehad met GT5. _0/

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Same here. Daarnaast vind ik de PlayStation controller gewoon super kut werken in combinatie met race games. Ga hem dan ook zeker niet kopen bij de release, mocht die ooit nog komen trouwens.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    IK denk dat ik hem wel haal, kan mezelf toch niet beheersen en ik wil echt wel zien waar ze nou zo lang over gedaan hebben :+

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt 'm al gespeeld?
    Koop een stuur.

12. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74

Stuur maakt deze games ineens geweldig.. Driving force GT is nieteens duur meer en een supergoed stuur.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. MediaMarkt Eindhoven heeft de Driving Force GT voor €87,-

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hem kopen voor de maart release (toen die release er nog was) maar besef nu wel dat ze waarschijnlijk GT5 en dat stuurtje als bundel gaan verkopen.. ik wacht wel tot de bundel er is.

Oh ja, geen indy cart in GT5 zoals een magazine eerder wel aangaf.. blunder:

http://www.gtplanet.net/no-indy-cars-for-gran-turismo-5/

Jammer, daar liep ik het meeste warm voor wat betreft racing leagues in GT5.. nascar is nog steeds erg tof, maar lekker ovals racen met indy bakken leek me wel erg tof.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Indy-Car en Nascar kunnen me gestolen worden. Beetje rondjes rijden op ovalen, not for me.

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Beide klasses kennen veel oval tracks, maar ook veel "normale" tracks... dan is indy heel goed te pruimen als je niet van ovals houdt.

Even kijken wat men hier van vindt, kan trouwens mistranslatie zijn:

http://www.thesixthaxis.com/2010/02/05/sonys-q3-09-conference-calls/

2011 hier komen we aan! \o/

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    2011.... Duke Nukem Forever all over again! :lol:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een financieel jaar. Het financieel jaar 2009 eindigt pas in maart. Ze praten hier over volgend jaar, wat dus volgend financieel jaar is en dat is vanaf april 2010.
    Dus geen paniek!

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de fase van lichte paniek allang voorbij is.. lol, elke delay nu is gewoon lachwekkend eigenlijk.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop het. Na al dat wachten wil ik 'm toch onderhand wel eens spelen.

Deel Deze Pagina