1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Helaas niet. Heb een speciaal tafeltje dat ik ook gebruikte met de DriveFX op de Xbox360.
    Heb nu een Logitech DriveFX en Logitech Driving Force GT. Maar met de DriveFX doe ik niets meer, want heb geen Xbox360 meer. :+

Woei! Hij is binnen volgens Track & Trace! Vanavond direct uitproberen. :cool:

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    pppfff october 2010. Dit moet wel de beste racegame ooit worden anders eet ik mn ps3 op.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eet smakelijk!:+

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heerlijk! Zojuist GT5:p uitgetest met de Driving Force GT. Echt waanzinnig om dan met de F1 Ferrari over Suzuka te vlammen. Was alleen de rumble van de DriveFX gewend, en dan is echte Force Feedback wel even andere koek. :cool:
    Maar het speelt fantastisch!

Verschil in grootte van doos DriveFX en Driving Force GT. :+

Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Strak.. ik wil hem ook zeker gaan halen als GT5 er eenmaal is.. of wat eerder, maar ik vermoedt dat er wel een bundel met game en stuur komt.

Zijn je rondetijden nu ook beter trouwens? merk je veel verschil met het doseren van gas/remmen t.o.v. de PS3 controller?

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Pff begint het bij mij ook weer te kriebelen om zo'n stuurtje te gaan halen voor de PS3. Heb zelf ook de DriveFX voor de xbox. Paar maanden terug was ik er van overtuigd dat ik een Fanatec wilde hebben voor de 360 PS3 combi, maar daar ben ik toch vanaf gestapt, omdat GT5 voor de zoveelste keer uitgesteld werd.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Vind je die schakelpook aan het stuur niet vervelend?
    Stuur zelf ziet er verder wel goed uit! :)

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mooi stuur. Het plaatsen van zo'n ding is alleen zo'n probleem. Hoe doe jij dat Rivanov? Op een tafeltje of gewoon aan een bureau vast maken?

9. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht ik overwegen een stuur te kopen voor GT5 dan denk ik dat ik de Driving Force GT laat staan en een G27 koop. (Stukje duurder maar ook mooier uiterlijk en meer functionaliteit.)

Maar aan de andere kant staat mijn MS wheel nu wel mooi in de doos op zolder haast ongebruikt. (Gebrek aan goede games ervoor toen ik hem kocht? of het stuur was gewoon niet goed in elkaar gezet want het speelde totaal niet lekker met TDU, Wheel had ook aardig wat speling. Heb trouwens later wel een nieuw stuur gehad van MS maar die heb ik nooit aangesloten.)

Nee ik denk dat ik het wel bij de controller houd,
    Speeld ook prima op de PS3 met de 2 sticks.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die gebruik ik niet. Ik schakel met de buttons achterop het stuur.
    Heb een tafeltje waar ik 'm aan vast maak. Wanneer ik 'm op m'n iMac gebruik met GTR dan bevestig ik 'm aan het bureau.

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja TDU is wel iets heel anders dan GT. Ik speel Dirt en Grid ook met controller, omdat arcade spellen gewoon niet geschikt zijn voor een stuurtje. Daar kan je beter een sim achtige racer, zoals Forza, Shift en Gran Turismo voor hebben. Dan heb je veel meer gevoel tijdens het racen en is het daadwerkelijk een goede toevoeging.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dirt 2 schijnt wel heel goed te spelen met een stuur. Binnenkort even de demo downloaden denk ik. Heb 'm kapot gespeeld op de Xbox360, maar de PS3 versie heb ik niet.

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb een Standaard gekocht. (zie paar posts terug) van SpeedBlack..
    Erg handig ik zet hem gewoon weg als ik hem niet gebruik (nog wel aardig groot) maar je kunt er mooi vanaf je bank mee racen!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Force Feedback geeft echt een totale andere ervaring dan rumble. Logisch natuurlijk, maar als je het ervaart merk je het ook. Zodra ik met de F1 Ferrari over Suzuka blaas, dan klappert het stuur flink in m'n handen als ik op het rechte stuk rij.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

:emo:

Geef gewoon toen dat ze daarmee gewoon keihard op hun bek gaan. Mark my words, die game wordt helemaal niet de topper waarop iedereen hoopt. De verwachtigen zijn te hoog en er wordt te vaak uitgesteld. Dit ook nog eens in combinatie met screens zoals wij ze ingame nooit zullen zien.
    Verder hebben ze last van tal van racers die wel gewoon uitkomen en vooruitgang boeken (Forza 4 anyone?)

Mochten er verschillende onafhankelijke sites zijn die dit een topper vinden dan krijg je van mij het aankoopbedrag terug. Ja, quote die maar even. ;)

Ik gok op een cijfer tussen de 7 en 8. Geen echte topper dus. Meer de middenmoot.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Te vaak uitgesteld? Sorry, maar de game is welgeteld één keer officieel uitgesteld en dat was paar maanden geleden. Dat iedereen de release te laat vind, is een ander verhaal. Maar de game is pas één keer uitgesteld.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar zou ik hem aan houden, ook al gaat GT5 misschien niet het uberspel worden wat we hopen dan nog gaat het absoluut 1 van de betere zo niet het beste race spel van deze generatie worden.

De vraag is niet of het een goed spel wordt maar of het echt 4 of 5 klassen beter wordt dan de vorige delen. Dat laatse betwijfel ik maar dat eerste is bijna een gegeven als je kijkt naar de geschiedenis van de ontwikkelaar. En aangezien een goed spel tegenwoordig bijna overal tussen de 8 en de 9 scoort ( dan heb ik dus niet eens over echt uitblinkers) denk ik dat die uitspraak geld gaat kosten :+

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    GT5 gaat tegenvallen. Dat kan niet anders. Na zoveel jaar in ontwikkeling zijn er tal van racegames uitgekomen die moeiteloos het niveau van de laatst uitgekomen GT overtreffen.

Ik verwacht meer van Forza 4 dan van GT5. Ja, de eyecandy zal grandioos zijn, dat geloof ik wel. Ongelovelijk mooi, maar een racegame moet meer hebben.

Overigens ben ik daar niet zodanig van overtuigd dat ik gamers hun aankoopbedrag ga terugbetalen als GT5 hoog gaat scoren hoor. Dat is wel erg gedurfd overigens........

Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
  19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    ALT+PrintScreen :+

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het was overigens alleen voor onze PS3 fanboi Rivanov hoor. Anders wordt het wel een heel dure aangelegenheid, dat trekt mn dunne beursje niet. :x

Maar het is precies wat hier eerder al is gezegd. Het gaat niet alleen om de eye candy, het gaat om de ervaring tijdens het spelen. En daarin gaat GT5 gewoon mee op zn bek. Ik verwacht gevoelloze besturing en piepende remmen zoals we die in de eerste GT ook al hoorden.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2010

Deel Deze Pagina