1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het er dramatisch uit zien. Ik zie geen dynamische weersomstandigheden, de auto's rijden nog steeds op rails, de A.I. is niets veranderd, de geluiden zijn nog steeds klinisch en veel te tam en ik mis iedere vorm van emotie in het spel. Wat kan mij die kutkop van Loeb nou ene reet schelen in de replay? Ik wil een perfecte gameplay en die grafische pracht kan me aan m'n reet roesten :mad:

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zal ze even rechtstreeks hier plaatsen:

[yt]4ec22608Lf0[/yt]

[yt]5NIqf1Vk-24[/yt]

[yt]0xz7PFHsJJ8[/yt]

[yt]4PaFGf6mT3w[/yt]

[yt]OjpmC6q0vao[/yt]
    Logisch dat geluid tam is, het zijn opnamens met een handy-cam.

3. RhythmOfMyTearS

RhythmOfMyTearS My tears are gone

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt wel is tijd dat ze dit spel uitbrengen :)

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Men zegt 2010.. voor een GT5 fan is dat al positief :)

Maar als ik dat loeb filmpje bekijk, clipt de hand nog steeds door het stuur heen.
    Zorgelijk omdat ik het gevoel had dat ze echt alle mierenneukerige dingetjes aan het aanpakken waren zoals gras en trackdetails.. maar als ze dat soort dingen nog moeten fixen in dit stadium kan het nog wel even duren.

Maar wat ziet dit er toch mooi uit.. combineer dit met pitstops, nachtraces en hopelijk weersomstandigheden, dan heb ik de ultieme racer in mijn handen in 2010.

5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Deze filmpjes zijn met een handycam gemaakt door iemand die in het bezit is gekomen van een collectie (beurs/event) demo's.
    Deze demo's zijn allemaal al verouderd en dus niet representatief voor de final game.

Zolang PD niets laat horen of zien valt er niks zinnigs te zeggen over hoe het uiteindelijke spel zal zijn.

BTW, Misschien is het voor velen van jullie verstandig om je verwachtingen (naar beneden) bij te stellen, DE perfecte game bestaat immers niet.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Des te bedenkelijker dat iedereen weer staat te springen omdat het er zo geweldig uitziet. Who gives a fuck? :{ Na twee rondjes is de grafische pracht weer gewoon en gaat het om de knikkers, niet het uiterlijk.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar niemand heeft het nog gespeeld (op GT5: Prologue en de TT Demo na, maar die zijn niet representatief voor de final game) dus niemand kan beoordelen dat deze game crap wordt. :+

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zegt dan ook niemand. Ik concludeer alleen dat je op basis van deze filmpjes amper euforisch kunt zijn (in mijn ogen). Tenzij je echt alleen bezig bent met grafische pracht en praal.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Te zien aan de filmpjes wordt het wel crap en ga ik groot gelijk krijgen dat deze game gewoon niet gaat scoren.

Leuk dat we een chauffeur zien zitten, maar een beetje chauffeur heeft het te druk met de auto en de baan om mij ook maar even aan te kijken.
    Deze lijkt gewoon 20 te rijden en rustig om zich heen te kijken.

Bij een echte race zie je coureurs in hun gordels getrokken worden, hard werken. Dat zie ik hier gewoon niet.

Leuk dat cockpit filmpje ook, een premium auto dus. Er zullen 170 auto's zijn met een cockpit, ruim 800 niet dus. Al ziet dat er inderdaad wel erg mooi uit, maar na een paar uurtjes spelen heb je dat wel weer gezien, en binnen een paar weken ken je alle cockpits en heb je dat ook wel weer gezien.

Auto's rijden (zoals iemand al zei) inderdaad gewoon weer op rails, en zo ziet het er steeds meer naar uit dat er op de graphics na bijna niks gewijzigd is in al die jaren.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het feit dat PD zo diep in de details gaat, geeft mij genoeg vertrouwen.

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    En jij gelooft dat ook echt?

Forza Motorsport 3 heeft immers voor alle 400+ auto's een dashboard/cockpit.

En het is zelfs door PD al toegegeven dat het toen om een vertaal fout ging,
    Alle auto's zullen gewoon een volledige cockpit hebben.

En 170 daarvan zouden daar ook schade in moeten hebben.
    (Waarbij ik vermoed dat ze dan over de openklapperende deuren spreken die je onderandere zult vinden op de rally wagens.)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik krijg gewoon lekker het aankoopbedrag van S1nn3rz, want dat het een verkoopsucces wordt staat gewoon buiten kijf. Want GT is gewoon een succesnummer.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waar kun je van die fanboy brilletjes kopen trouwens?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom heeft dat iets met fanboy te maken? GT is gewoon een franchise die wereldberoemd is. Het is gewoon een feit dat dit wederom een verkoopsucces wordt. Topper of niet, het is nu eenmaal Gran Turismo met een gigantische fanbase.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De weddenschap ging niet over de verkoopcijfers he. ;)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar ik ben benieuwd. Ik denk dat ik de weddenschap wel ga winnen.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben ook benieuwd, maar ik denk dat je hem uit eigen zak mag betalen. :9

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is geen probleem hoor.

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    I know :b:.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar dan moet je toch even het laatste nieuws gaan volgen.. wat je nu allemaal opsomt komt nog van vertalingsfouten van vorig jaar.

Sato.. ik weet dat het waarschijnlijk niet perfect zal worden.. maar ik heb me al erg vermaakt met de bakken en banen in prologue.. het enigste wat ik daarbij wil is regenraces (niet officeel bevestigd nog) nachtraces (officeel nu), realistische pitstops, bandenslijtage en een spel wat uren voor vermaak zorgt... GT5 lijkt aan dit alles te voldoen en daarbovenop ziet het er ook nog eens prachtig mooi uit.

Overigens zal Yamauchi op E3 aanwezig zijn.. ik denk dat we echt de volle lading kunnen verwachten in juni, met een september/october release date.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2010

Deel Deze Pagina