1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exact.

Gran Turismo heeft nog steeds een wereldwijde appeal. Forza 3 zal ie dan ook op zeker outsellen.

GT Prologue zit al bijna tegen de 5 miljoen units aan en dan hebben we het slechts over een veredelde demo.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die krijg je blijkbaar met de aankoop van een PS3 want dit is een quote van Rivanov van vorig jaar augustus :+

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zeg toch; dan is het ook niet gek dat er iets fantastisch komt.
    Heb altijd geroepen dat ik puur voor GT een PS3 zou willen, maar ik dat onzin vond aangezien ik een Xbox360 had. Toen ik die niet meer had en een PS3 kocht ging ik me nog meer verdiepen in GT5 en kijk je anders tegen dingen aan.

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Juist, dat was even een paar weken leuk, maar daarna heb je het wel gezien.
    En jij gelooft in vertaalfouten? Ik denk eerder dat het anders is gegaan. Andere racers bieden veel meer wagens met cockpitview, dus is GT gewoon weer uitgesteld en werkt men aan meer auto's met cockpitview.

Dat hij beter zal verkopen wil niet zeggen dat het een goede game is. Dat heeft meer met marketing te maken en de naam die ze hebben gemaakt de afgelopen jaren met deze franchise.
    Door steeds filmpjes te laten zien maken ze iedereen lekker (althans dat proberen ze) maar ik denk dat de game te weinig zal bieden om een Forza 4 te kunnen "verslaan"
    :lol:

Nou ja, het is enigzins we te begrijpen. Ik heb destijds een PS3 gekocht voor GT in de hoop dat ie binnen een half jaar/jaar uit zou komen. We zijn nu dik 2 jaar verder en het enige wat we hebben zijn een paar filmpjes. En verder zijn er ook geen tientallen kaskrakers op de PS3. (voor mij dan)
    Dus ben erg blij dat ik mn Xbox nog heb. _O_

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Niemand heeft de game nog gespeeld. De tijd zal het leren.

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinnerz: denk je echt dat PD die echt nog nooit half werk hebben afgeleverd ineens een game gaan uitbrengen waarin sommige auto's wel een cockpit view hebben, en de meerderheid niet?
    De reden voor uitstel is onbekend, maar omdat veel mensen graag damage willen heeft PD daar gehoor aan gegeven.. en ook dit zullen ze 100% goed willen hebben, dus dan ben je weer een paar maanden verder.

Wel jammer dat we toch weer op het gelul uitkomen welke game nou beter is (forza VS GT) en welke console beter is... helaas kan het blijkbaar niet anders op een xbox forum als het over PS3 games gaat.

Maar goed, nou nog wat nieuwe filmpjes:

http://www.gtplanet.net/eight-more-gran-turismo-5-supergt-videos/

Er komt trouwens nog een grote aankondiging aan voor GT5 naast nighttime mode.. zal waarschijnlijk weerseffecten zijn.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat is dat nu weer dan? mag je racers dan soms niet meer vergelijken?
    Het zijn beide racers in de hoogste klasse, alleen denk ik dat GT5 weinig vernieuwing zal brengen en daarom niet de hit zal worden waarop velen hopen (en vind het zelf ook jammer hoor! Heb er destijds een PS3 voor gekocht met Playseat en G25)

En ik vergelijk ze niet echt, ik zeg alleen dat de Forza serie gewoon door is gegaan binnen een redelijke tijd. GT5 is stil blijven staan, we krijgen immers al maanden alleen wat filmpjes te zien. Hoe vet was het geweest als ze bijvoorbeeld 10 auto's als DLC hadden uitgebracht? Dan hadden mensen tenminste weer iets om zich mee te vermaken. Of een paar nieuwe tracks.

Maar we zullen afwachten, laten we in ieder geval hopen dat ie dit jaar tenminste nog gereleased wordt.
    Kunnen we dan ook zien of ie echt zo goed is en ik dus compleet ongelijk heb. :b:

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vergelijken is onvermijdbaar inderdaad.. maar goed, we hebben het dan over forza 4 tegen GT5, en beide hebben we nog niet gespeeld.

Mischien ben ik iets te optimistisch wat betreft GT5 en dat ik denk dat we op alle tracks in de nacht kunnen rijden, en weerseffecten gaan krijgen plus nog wat klasses naast nascar, WRC en superGT is mischien te veel.. maar wie weet wat we krijgen te zien op E3..

Ik zelf vond forza 3 geweldig.. maar het miste toch wel echt dingen zoals nachtraces, weerseffecten, pitstops en echt het individuele klasse-racen... hopelijk dat GT5 hier wel aan gaat voldoen en dat zal FM4 toch moeten bijbenen.. (nou maar hopen dat GT5 eerder uitkomt dan FM4 ;) )

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Video's!

[yt]X98G4OT0SRs[/yt]

[yt]vLKOTLacaIQ[/yt]

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow zie je nu voor het eerst die beelden van de Drivers in de Cockpit. Geweldig zeg!

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben benieuwd hoeveel de graphics gaan afwijken van de Prologue. :p

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Best veel toch?
    Want eerst hadden ze zo'n vergelijking gemaakt van volgens mij Suzuka en daar zag de 'nu - versie' er stukken mooier uit.

Proloque vond ik qua graphics best wel tegenvallen eigenlijk, maar deze filmpjes zien er heerlijk uit.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij verdiept je niet echt in GT5 merk ik wel..

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kijk, de NBR in HD, daar krijg ik nou een tintelend scrotum van _O_ Stel je voor dat je halverwege rijdt en er ineens een bui los barst en moet vechten om je slickjes in de pits te mogen ruilen \o/

Jammer dat de A.I. nog steeds zo passief is, maar daar ga ik niet weer over beginnen.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bullshit, ze hebben me al vaker filmpjes laten zien die uiteindelijk het eindproduct helemaal niet benaderden.
    Dus voor mij blijft het gewoon afwachten tot we de uiteindelijke reviews hebben gezien. :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand mag de startpost wel eens updaten....of een deel 2 maken. Ik zoek namelijk o.a. de carlist maar heb geen zin om een heel topic door te lezen. Ben op mijn werk en kan maar weinig sites bezoeken.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Een thread heeft ook een zoekfunctie ;).

Carlist is nog niet bekend, buiten de auto's van de GT op PSP. Die zouden er allemaal in moeten zitten als ik me goed herinner.

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    http://news.caradisiac.com/Officiel-Gran-Turismo-5-sort-le-14-juillet-chez-nous-167

Deze website claimt dat de nieuwe famitsu april editie (zie scans) een release date heeft "gelekt".. 23 juni voor japan, 14 juli voor europa.

Beetje jammer dat dit bericht nou precies op 1 april uit moest komen.. maar het staat er al de hele dag op en nog niemand heeft wat bevestigd.. en dus 1 april.. anders nam ik het wel echt serieus, maar toch wel interessant.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    [yt]C_3z11XG_YE[/yt]

[yt]01iwgbU9HUA[/yt]

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Leuk al die replays, en bloedje geil ook maar ik zou graag eens wat ingame beelden willen zien! En dan voornamelijk van achter het stuur. :D

Deel Deze Pagina