1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    bron?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is inderdaad betaalde content (had ook niet anders verwacht), heb het ook gelezen. Als het niet te duur word, dan vind ik het niet zo erg.

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal heel leuk en aardig maar ik zit meer te wachten op een betere gameplay. De demo liet eigenlijk vooral zien wat ik al vreesde: watertandend mooie graphics met gameplay die niet verschilt met die van gt4 (en gt3, en gt2)

4. JeePee

JeePee Guest

Ben ik de enige die echt duidelijk verschil merkte in gameplay tussen 3 en 4? Nadat ik GT4 full time gespeeld had en GT3 ging doen kon ik geen bocht nemen. De auto's stuurde compleet anders.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook verschil gemerkt tussen deel 3 en 4, vrij duidelijk zelfs. Tussen deel 4 en deel 5 (prologue demo) merk ik ook verschil in gameplay.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Same here. Groot verschil zelfs tussen 3 en 4. Deel 5 (prologue demo) voelde ook prima aan. Iets anders.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb het gespeeld bij een vriend van me op de PS3. Ik vond er helemaal niets aan! :eek:

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Pro street is inderdaad bagger,je kunt nog beter Carbon of Most wanted spelen spelen heb ik zo'n idee,mocht je ze nog niet gedaan hebben.

Tja ik weet niet of je een 360 hebt anders zou ik je direkt Forza 2 of Test drive unlimeted aanraden,maar okee terug op de Topic.

Maar wat ik vind van Pholyphony is dat ze eens moeten kappen met die proloques want dat gaat helemaal nergens over,je gaat niet de volle mep betalen aan een half gebakken spel.

Maar wat ik gewoon graag wil weten is of de AI nu inderdaad echt verbetert is en het schademodel,en wat de mogelijkheden zijn met de auto's zelf.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De A.I. is in de demo van Prologue wel iets verbeterd. Ze rijden iets minder blind op hun rails, en nemen iets meer initiatief. Ook beuken ze je niet meer blind in je kofferbak als je vroeger remt maar rijden ze gewoon om je heen (zal vanmiddag eens spelen om te kijken of dat heel erg strikt gedaan is).

En Polyphony heeft bevestigd dat er een schademodel in GT5 (Prologue) zal zitten. Hoe lang ze dat verhaal in stand zullen houden en of het werkelijk gaat gebeuren is altijd maar weer de vraag. Ik kan me meer van dat soort beloftes herinneren bij vorige delen.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schade model kan me gestolen worden om eerlijk te zijn...

Ik wil wel eens wat weersveranderingen in de game zien.. het is allemaal zonnig geweest tot dusver, maar ik mis nog de werkende pitstops (pitcrew die aan je auto werkt, benzine erbij, nieuwe banden, hard, intermediate, of soft, afstellen van je auto), dynamische weersveranderingen, plotseling wat regen, moet je de pit in voor regenbanden of wacht je af tot het droger wordt?

dat soort dingen.. die vindt ik veel belangrijker dan een schademodel, maar ik heb er al een tijd lang niks meer over gehoord of gezien... ben dan ook benieuwd of we deze dingen überhaupt wel zullen zien in prologue.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een schade model is ook niet het belangrijkste daar geef ik je gelijk in,maar van een Simulatie verwacht ik dat wel al kan ik me schade in GT zelf niet zo voorstellen en misschien is dat ook niet Gran Turismo.

Okee daar kan ik inkomen,aan de andere kant vind ik wel belangrijk in een sim racer dat je een soort drowback moet hebben als je iemand raakt of de railing,er moet dan iets zijn dat je voelt dat iets fout gaat en dat hoeft niet perse visueel te zien te zijn.
    Maar bijvoorbeeld dat je wel iets merkt van -- wat is er met mijn wagen aan de hand -- snap je?

Over de Opponets dat is goed nieuws,maar reageren ze ook als je tegen ze aan klettert of blijven ze gewoon doorijden?
    En dat je hun van de baan kan rijden of gaat dat niet zover?

12. Ashavan

Ashavan Guest

Een schade model is een zeer belangrijk aspect in een Simulatie Racer. Als dat er niet in zit kun je net zo goed a la arcade botsautotje gaan spelen om te winnen. En als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel, zeker online aangezien zo goed als iedereen dat gaat doen.

En dit zag je ook al in verscheidene filmpjes :mad:
    Neen deel 5 sla ik wel over.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    In deel 5 komt dus schade :+

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe.. ja inderdaad, je kunt hem dan wel overslaan, maar dan mis je wel wat.

Wanneer komt prologue eigenlijk hier uit? en GT5 zelf?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nog geen schade, lijkt me... Zal wel weer worden gecanceld op het laatst..

Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het schademodel zou ook helemaal niet zitten in Prologue, maar zit pas in de volledige game (of word mogelijk kort na de launch via een update).

18. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo 5 Prologue Now Live on the Japanese PS Store

Source : http://www.ps3scene.com/

Kopen dus . :D

19. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe veel gb's de demo van Prologue wel niet is. Zijn er mensen die mogelijk de prologue versie gaan importen?

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik niet, wacht wel op de US/PAL versie.

Deel Deze Pagina