1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PSN:
    HanTheMan83
    Kevf_NL
    Voog81
    TimNED
    SirWallace

2. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AnjuGNL ;).

3. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met 5.1 dolby is het weliswaar echt genieten! Overal rondom je heen een kakafonie van geluiden, zalig!

4. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PSN ALKMAARDER

5. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PSN: arma22

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben inmiddels op het 2e eiland en daar viel m'n bakkes toch echt open. :eek:
    Kwam aanrijden via Broker Bridge en wat je dan allemaal in één keer ziet is echt fantastisch. Het is allemaal zo groot en hoog. Times Square is in het donker echt adembenemend, werd er echt even stil van! Al die lichtjes, de drukte van de auto's, alles klopt. Ben daarna naar het Empire State Building gegaan en ben naarboven gegaan. Wat ik bovenop het gebouw zag, was echt absurd! Het uitzicht is zo belachelijk mooi (had net een hele mooie zonsondergang)! Je ziet de complete stad liggen en het ziet echt fantastisch uit. En 's nachts is het uitzicht ook echt waanzinnig, vooral met alle lampjes in de stad en de lampjes op de bruggen.

Wat een game zeg! _O_

De eerste verkoopcijfers zijn bekend:

Hele goede cijfers voor de PS3!

Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    maar betere voor de xbox :)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zitten inderdaad echt geweldige TV zenders bij! Zoals bijv. die ene met Bas van Rutten (ben de naam van de zender / het programma even kwijt).

9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    van een ander forum:

weet niet wat ik hier van moet denken :{ gezien de kwaliteit van het bericht(spelling etc) weet ik niet hoe betrouwbaar dit is, maar ik vond het wel het vermelden waard.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het bericht afkomstig van GamePro:

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik heb de 60 gb en ik heb geen last van vastlopers, maar wel korte freezes af en toe. Dan staat het beeld 2 a 3 seconden stil en gaat dan weer verder, maar ik had de laaste keer een freeze van wel 30 seconden ofzo. Ik dacht dat hij was vastgelopen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    och dat was met Bully voor de 360 toch ook zo, die liep om de hverklap vast maar daar hadden ze binnen notime een patch voor

13. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar dat die problemen voornamelijk bij de 60GB versie voorkomen. Zoveel zal die technisch toch niet verschillen?

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst online gespeeld. Cops n crooks werkte niet helemaal lekker, maar Free mode is echt geweldig! Gewoon lekker kloten en af en toe iemand neer (proberen) knallen met een rocketlauncher.

14. Achillias

Achillias Guest

Ligt het aan mij of lukt het overdag bijna niet om online te komen. Krijg telkens de melding ''cant not connect to te server pleas try it later'' te zien.

15. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lag echt dubbel toen in een aflevering van de republican spacerangers ze rondliepen in een pak wat erg leek op dat van de masterchief uit halo.

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben net terug van vakantie, wil ik online gaan: "Cannot connect to game provider, please try again later."

Ligt dit probleem bij mij of zijn de servers overbelast ofzo ?

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De servers zijn overbelast :mad:

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Damn, net nu ik eindelijk eens voor de eerste keer online wilde gaan :mad:

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb alleen problemen met MGO en GTA , bij de andere PS3 games werkt het online gebeuren wel goed.

Vraag me af wie er verantwoordelijk is voor de servers GTO en GTA , sony of de gameontwikkelaar.
    Als het Sony zou zijn dan ben ik bang dat Home straks één grote flop wordt.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb met veel geluk een exemplaar weten te bemachtigen echter krijg er ook nog 1 van gamehubs. Zit er nou verschil in de regio-versies?

Deel Deze Pagina