Nou, internet uitzetten bleek bij mij voldoende te zijn (nog bedankt voor de info guys) dus ik zou dat hele lijstje met stappen maar niet gelijk uitvoeren. Zul je zien, blijkt het inderdaad iets eenmaligs en onschuldigs te zijn geweest met servers of zo, en dan zal Rockstar dit nog jaaaaaaren moeten aanhoren.
Pff, wat irriteer ik me soms rot aan die implementatie van die GSM. Bij het minste dat je doet leg je in en zo heb ik al veel dialoog moeten missen . Niko belt op het einde van een missie altijd wanneer ik iets wil doen met als gevolg dat ik direct die telefoon inleg ><.
wtf zijn dat voor tips! Verwijder je savegames? Verwijder je mediaserver-instellingen etc? Wat een stel debielen daar. Ik had net het mooie probleem dat mijn ps3 helemaal geen beeld meer liet zien toen ik hem aanzette. Kon niet geloven dat het door GTA kwam, zit ik net even bij de buurvrouw zegt die dat het op het nieuws is geweest dat GTA er voor kan zorgen dat al je instellen van je ps3 verdwijnen (zonder dat ik haar over mijn probleem vertelde). Lekker dit.
Het schijnt dat er iets mis is met de Social Club die vandaag online is gegaan. Het moet voldoende zijn om je internetverbinding van je PS3 af te halen en single player te spelen tot het gefixt is. Had tot vandaag ook nergens last van en vanmorgen ineens een freeze waarna ik pas na drie keer weer in de game kon (sindsdien geen last meer gehad trouwens, en internet staat nog steeds aan). Maar internet uit is dus de thing to do! Savegames verwijderen is niet nodig.
Ik heb internet er nu ook uit en nu doet ie het weer. PSN heeft nog een lange weg te gaan, want dit is volgens mij toch echt een ps3 probleem. Ik zie het niet echt voorkomen bij de 360: - home - mgo beta - gta IV - ingame xmb drama naar drama
Ik heb ineens ook allemaal vastlopers, blijft bij loading scherm steeds hangen en als ik dan exit wil doen via home button reboot m'n PS3.. Net internet uitgeschakelt en nu doet ie het weer wel ineens.. Hoop dat er snel een patch komt ..
Af en toe gaat de telefoon inderdaad op een vervelend moment af, maar valt gelukkig nog wel mee, heb het nog maar een paar keer gehad. Echt lachen net, zat in een auto met Little Jacob en de desbetreffende auto had geen ramen meer (had de auto samen met Jacob gestolen, dus de ramen waren eruit). Steekt Jacob een jointje op, zie je uit beide raamopeningen allemaal rook van z'n jointje komen! En vervolgens lekker naast een politieauto staan. Heb overigens vandaag weer geen enkel probleem gehad met GTA IV. Geen freezes, geen vastlopers en geen hick-ups, de game werkt en loopt prima. Online multiplayer werkt hier ook prima.
Wat is het PSN probleem bij Home dan? Ingame XMB is iets wat komt met firmware 2.4 en gewoon in 'ontwikkeling' is. MGO Beta was idd een drama, maar ik moet toegeven dat het inmiddels loopt als een zonnetje. De 360 had afgelopen November/December natuurlijk wel heel veel problemen met de servers van Call of Duty 4 en Halo 3. Die spellen waren na 19:00 praktisch onspeelbaar geworden.
Natuurlijk wel Coca Cola Zero Dit stond ook nog in het bericht. If that doesn't solve the problem, Take-Two allows tech support users to reopen their cases within seven days. Telegraaf.nl De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen”, zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. Hoe kan een game een laser-unit kapot maken ????
ff een updateje: Ben nu weer een stuk verder en heb nu eindelijk een nieuwe telefoon! Deze is wel duidelijk te lezen en niet zo kut als de vorige Top!
Heb de hele middag kunnen gamen zonder enige problemen. Die GSM is zwaar kloten , zie met veel moeite wat er op het display staat.
De nieuwe GSM heb ik nog geen probleem mee ondervonden \o/ Je krijgt m: Spoiler Voor de tweede missie van Playboy X
GTA zit vol met verrassingen. Werd vanmiddag gewoon zonder enige waarschuwing door een politiebusje dood gereden Rij ik later perongelijk tegen een stilstaande politieauto , krijg ik bijna de hele politiemacht achter me aan. Werd zelfs vanuit een helicopter beschoten en dat voor een kleine kras.