Ik had vandaag dat ik bij een missie iemand wilde overrijden; crash ik tegen een muur aan!! Ik denk: GVD!!! 1 seconde later wordt mijn doelwit overreden door een ambulance! \o/
Haha, heb vandaag ook zoiets gehad. Had een auto gestolen en de bestuurder trok me weer uit de auto. Toen ik eenmaal m'n wapen pakte rende ze hard weg. Ik er achteraan en op een bepaald moment steekt ze een kruispunt over. Op dat moment word ze vol geraakt door een politieauto.
Dat vastlopen tijdens het laden van een missie ligt inderdaad aan het internet volgens mij. Bij mij deed hij het ook niet vanaf eergisteren. Sinds gisteren heb ik geen internet meer (toevallig) en ik had er geen last meer van. Nu ik dit hier las ging het lichtje pas branden. Het lijkt me te toevallig dat ik er nu opeens geen last meer van heb. Dat is mooi, want ik was ervan overtuigt dat mijn PS3 GTA IV niet meer aankon en het loodje wilde gaan leggen haha.
Toch best vaag. Heb de afgelopen week toch aardig wat uurtjes internetverbinding aan gehad en heb geen problemen gehad. Geen freezes, geen vastlopers, geen hick-ups en geen framerate problemen. Heb inmiddels ook aardig wat online gespeeld en dat werkt ook prima.
Ik ook. Ik heb inmiddels één keer een freeze gehad tijdens het spelen (toen ik hem net een dag had), en een keer bleef hij hangen tijdens het laden bij het opstarten. Heb verder niks veranderd, zit ook gewoon online, en dat met de 60GB versie. Wel vervelend dat er zoveel problemen zijn... Duurt het trouwens bij jullie ook zo lang voordat het spel opstart? Duurt echt een tijd voordat het laadscherm verschijnt...
Op tweakers stond dat disconnecten van je netwerk of alleen van psn de savegame problemen oplost. Alleen dan kan je dus geen mp doen, maar dat schijnt toch overbelast te zijn @ ps3 op het moment?
Yep, bij mij dus ook. Hij loopt anders vast tijdens het opstarten van het spel. Dan zie ik tijdens het laden de naam van de missie maar daar blijft hij dan hangen. Nu heb ik wireless internet er niet meer opzitten (per toeval) en doet ie het verder gewoon goed.
Op de 360 had burnout paradise daar ook last van als de servers down waren. Dus dan zal dat op de ps3 wel iets vergelijkbaars zijn met gta
Kon gisteren wel weer normaal met internetverbinding spelen al was het voor mij niet mogelijk om echt online te gamen
Heb helemaal geen problemen met GTA (PS3 60GB). Ook met een werkende internetverbinding werkt GTA perfect.
Werkt ook prima hier, vorige week had ik wel een freeze maar dat lag denk ik meer aan de ps3 dan aan het spel.
Hier ook de 60gb versie zonder enig probleem, zit al heel de avond free roam te spelen online met gemiddeld 6 personen. Dit is echt ongelofelijk vet, alleen het vraagt wel veel van je internet verbinding. Internet op mijn laptop ging niet zo heel vlot meer. Ik heb nu ook de instellingen geforceerd op 1080p staan en ik heb het idee dat dit qua graphics toch best wat scheelt. Zo lijkt alles minder kartelig te zijn en lijkt het blur-effect in de achtergrond ook minder te zijn geworden.
Heb inmiddels ookal de nodige uren offline en online probleemloos kunnen spelen. De free roam mode is zeker heel erg tof, helemaal als je met een leuke ploeg bent. Echter, als map kies ik eigenlijk nooit de hele stad, dat is toch wel behoorlijk groot. Kies meestal één eiland, is groot zat. Had gisteren trouwens echt een hele toffe missie: Spoiler De Three Leaf Clover missie bij Packie. Damn, wat was die bankjob tof zeg!
Dat was inderdaad een hele coole missie! Ik zorg altijd dat ik van te voren even naar de Weapon Shop ga om Body Armor te kopen. Als je dat hebt, en een volledige gezondheid..kun je haast elke missie probleemloos uitspelen.
Ja die missie is niet normaal he, ongelofelijk. Gisteren echt in een deuk gelegen toen ik online aan het spelen was. Ik was met een aantal amerikanen in heel de stad aan het free roamen. De meeste waren elkaar gewoon aan het doodschieten en ik dacht, ik ga eens zo'n maybach halen om ze om ver te rijden. Die maybach gehaald en terug gereden, toen ik vlak bij de gasten was mijn speaker van mijn laptop vlakbij mijn headset gehouden met de muziek van chamillionaire (ridin'). Precies op het moment dat ik ze aanreed klonk het: they see me rollin', they hatin', patrollin', tryin' to catch me ridin' dirty. Je had die gasten moeten horen, die kwamen niet meer bij. Later ook nog een keer gedaan in een politie auto, maar met het nummer Sound of tha Police van KSR-One. Oeehh Oeeh This is tha sound of tha Police. Het was weer lekker ouderwets kutten online zoals ik dat bij gears of war ook altijd deed.