Hetzelfde heb ik ook, ik heb de game ook al een tijdje niet meer aangeraakt. Het kan mij gewoon niet meer boeien, al die personages van wie je missies krijgt en vaak stellen die ook niet veel voor. Echt jammer, maar ik ga hem wel uitspelen, ooit.
Ik heb eigenlijk nergens last van. Speel het nog steeds regelmatig, wel veel minder dan dat ik vroeger zou doen maar dat heb ik met alle games. Ik game gewoon wat minder, heeft niets met GTA IV te maken. Ik vind het wel een heerlijke game om te spelen, ik speel dan ook lekker rustig het spel uit, alle tijd van de wereld. Iig tot 12 juni want dan komt MGS4.
Heb GTA IV ook enige weken niet meer gespeeld. Heb de storyline uitgespeeld en die vond ik erg tof (alhoewel er weinig variatie was in de missies). Maar nu ik de game uitgespeeld heb, nodigt de game mij niet uit om uren rond te rijden en te gaan lopen klooien, iets dat ik bij GTA III, Vice City en San Andreas wel had.
AC had je imo toch echt wel minder vrijheid in. Verder denk ik dat het vooral te zoeken is in het concept. Het is exact hetzelfde concept in een erg nieuw jasje. Sure de wereld is super, maar had er gewoon meer van verwacht.
Ik heb de game zo'n 70 tot 80 uurtjes gespeeld (wel meer als je de non-saves meetelt) en vermaak me nog steeds wel. Maargoed, dat is omdat ik gewoon kan genieten van de wereld die ze neergezet hebben. Heb em echter pas 1 keer uitgespeeld en ik zoek het niet om het nog een keer te doen. Maar ze hadden het spel veeeel leuker kunnen maken, dingen als: - minder snel politie. - minder realistische wegligging, zoals bij de voorgaande delen. - dingen als Assets zoals bij vice. - meer voertuigen - meer overdreven wapens (sowieso meer wapens) - Spoiler Een dikke mansion zou ook niet verkeerd zijn Ach, we kunnen alleen hopen dat Rockstar de negatieve reacties opneemt en ze wegwerkt in het volgende deel.