Ik ben ook wel een beetje bang dat GTA tegen gaat vallen, zeker als ik de screens zie. Kan lullen tot je blauw ziet, maar graphics zijn wel degelijk belangrijk voor een game als deze, het is een wezenlijk onderdeel van de emmersie. Als het er zo uitziet als in de screens, dan is het gewoon matig. En het feit dat het hier om een grote sandbox game gaat, betekent niet dat de graphics ook slecht mogen/moeten zijn. Iemand Huxley al gezien? Trouwens we werden verleden jaar lekker gemaakt met echte vette screens(bleek later artwork) te zijn. Maar ja ik ben na vice city al afgehaakt, omdat ik San Andreas echt langdradige ruk vond. Hoop dat het een geweldige game wordt, zodat ik ook overgehaald wordt en weer wat nieuws in m'm ps3 kan schuiven.
Wat doe je enorm bijdehand. Metal Gear Solid 4. Call of Duty 4. Als die dezelfde graphics hadden als GTA4 liep iedereen moord en brand te roepen en schreeuwen. Denk dat ik een van de eersten ben hier op het forum die een kritiek puntje heeft op het onaantastbare GTA Maar ik hou jou er dan ook aan en reken maar dat er ZAT mensen zijn die dit spel binnen een week aan de kant leggen of terug brengen naar de winkel.
MGS en COD zijn geen sandbox games.. GTA heeft NOOIT top graphics gehad dus ik snap niet wat iedereen ineens begint te zeiken. Maarja als jullie het zo erg vinden kopen jullie het spel toch lekker niet. Ik koop hem wel en ik weet zeker dat ik er uren plezier aan beleef.
Ja maar in deze screens vind ik dat die van gta veel voller is. De screen van mafia is kaler. en kijk die gebouwen op de achtergrond van mafia, die zijn zwaar ondergedetailleerd. Overal vind ik de gta screen veel rijker en levendiger overkomen. Ik denk dat als we bewegende beelden zien van beide games dat gta beter uit de verf komt. En daarnaast heb ik ook gelezen dat het interieur van gebouwen heel gedetailleerd en vol gaan zijn in gta4. Dat vind ik ook wel belangrijk. Saints row had wel aardige graphics maar de omgevingen en interieur van gebouwen waren vrij kaal en leeg. Dat zorgde voor een minder realistische sfeer.
Ja ik ook, maar volgens mij snap je niet wat hij bedoelt. Want hij legt toch duidelijk uit waarom GTA niet dezelfde graphics heeft.
Kan best, maar andere mensen hoeven jouw mening niet te delen. GTA4 dien je te vergelijken met andere sandboxgames, niet met games zoals MGS4, CoD4 of GT5.... Discussie moet wel reëel blijven.
Ja inderdaad Kameo. Call of Duty en GTA vergelijken is ongeveer hetzelfde als appels met peren vergelijken. Vergelijk de graphics eens met Saints Row, Maffia 2 en Crackdown.
CoD4 met GTA4 vergelijken, hoe zielig kan je zijn. Je vergelijkt toch ook niet FIFA 08 met Bioshock ?
Anders doe je gewoon even normaal. Als de game je niet interesseerd, ga dan hier de thread niet lopen verzieken voor de andere mensen met je nutteloze geblaat.
Cognitieve dissonantie. Zodra er ook maar 1 kritiek puntje komt op het heilige der heiligen gaat iedereen over de zeik hier. Als je FANBOY bij je naam zet mag daar best een grapje over worden gemaakt :b:
Hij brengt het wat lullig, maar heeft een punt. Mafia 2 screens zien er beter uit dan GTA4 Screens, Crackdown ziet er volgens mij zelfs beter uit. En niemand die je hoort over de graphics die we verleden jaar te zien kregen, die waren vele malen mooier dan wat je nu ziet. Ik vind het ook een beetje aanvoelen als nepperij. Maar we zullen zien in in mei.
Sorry als ik bijdehand overkwam.. maar lees alstublieft nog even 1 keer mijn reply door... want MGS4 en COD4 vallen in dezelfde catogerie als GT5, deze 3 titels zijn voor de redenen die ik aangaf in mijn post, niet vergelijkbaar met GTA4 op grafisch gebied. Nogmaals.. dat je een punt maakt is duidelijk en dat is ok, maar je geeft hem weer als een feit, zonder ook maar de game te hebben gespeeld, zonder ook maar enigzins iets qua gameplay te hebben gezien... vervolgens hamer je maar door op iets wat totaal inreeel is. Nogmaals, vergelijkingen kun je maken, maar maak dan wel de goede vergelijkingen... bijvoorbeeld mafia 2 VS GTA4 (ik vindt beide er super uitzien).. of SR2 VS GTA4, crackdown VS GTA4, etc. Dan heb je een discussie.. nu trap je maar wat tegen de "fanboys" aan zoals je het zelf zegt en gaat het eigenlijk nergens meer over zolang jij niet inziet dat je sommige games simpelweg niet met anderen kunt vergelijken.
@ Argonath Hou er ook rekening mee dat de game er mooier uit gaat zien als je het speelt. Screenshots zeggen vrij weinig,je moet het in beweging zien. En als ik wat previews van bepaalde gamesites lees,dan zeggen ze dat de graphics top zijn. (lichinval van de zon etc..)
Moet ik hier op reageren? Niemand op dit forum heeft het gezien of gespeeld at this moment en iedereen is LAAIEND of de geweldige graphics. Kan niet wachten op de 1e reviews begin mei :b: tot dan :b: