denk niet dat er voetgangers ed lopen. Hoop dat ik het spel ook met een paar lui van hier kan co-oppen. Want ik haal hem voor de ps3 maar op mp vlak is mijn ps3 nog erg 'stil' ....
Ik speel nu The Godfather : Don's Edition ( PS3 ) . Ik geloof dat de kwaliteit van grafisch wel hetzelfde zijn . Ook de gameplay zal niet veel verschillen . Zeker zal GTA IV ietsjes mooier zijn dan The Godfather : Don's Edition maar het verschil zal zeker niet enorm groot zijn . Wie de The Godfather : Don's Edition gespeeld heeft zal het wel eens zijn met mij . Misschien is de hypé iets te groot en zullen zeker bepaalde personen iets teleurgesteld zijn .
Deze game speel ik voor de singleplayer, niet voor de multiplayer. De multiplayer zal ik hooguit een keer proberen, maar meer ook niet.
@kameo: ik verwacht iig een paar potjes mp met jou -_- Home en gta? Ik heb zelf weinig hoop meer http://www.psonly.nl/nieuws/14772/K...ome_ondersteuning?/show/128939/#show_reaction
Vind het altijd zo vermoeiend die fanboy discussies over graphics. Er zijn games zat die perfecte graphics hadden maar die zeer slecht speelbaar waren. De GTA-serie ansich staat garant voor veel humor en een goed in elkaar stekende free-roaming stad. De graphics zijn inderdaad, al sinds het begin, niet state-of-the-art. Beter gezegd, het is mooi maar niet oogstrelend. Maar, wie maakt zich daar nu druk om? De GTA games zijn wel de games die lang in een Console blijven zitten of geinstalleerd blijven op een PC. De discussie over graphics is naar mijn mening van ondergeschikt belang wanneer we kijken naar pure gameplay. En zelfs de grootste zeikerds en fanboys moeten toegeven dat er sprake is van veel gameplay tijd in GTA (4)
helemaal mee eens. Maar daarom worden ze nog wel besproken. En je wilt ook van je topgame graag dat ze er goed uitzien toch? Niemand had lopen klagen als gta graphics had gehad van het niveau gears (even buiten het feit om of dit mogelijk is of niet)
Zal deze game weinig tot niet online spelen. Vind in dit soort games de multiplayer ondergeschikt aan de singleplayer. Steek liever m'n tijd in de singleplayer. Precies! Er zijn genoeg games die niet jawdropping mooi zijn, maar wel erg tof! Zijn ook games die wel jawdropping mooi zijn, maar verder niet bijzonder zijn / matig zijn (Heavenly Sword anyone?). Vind dat het hele grafische aspect van GTA4 echt enorm overdreven word. Men doet nou net alsof het spuug, maar dan ook echt spuuglelijk is......
Ja idd, ik zie het ook eerder als: zoveel mogelijkheden en er dan nog zo uitzien en waarschijnlijk is de map nog redelijk groot ook. Ik ga er in elk geval heel veel plezier aan beleven.
De eerste echte GTA IV beelden: Ziet er goed uit. Voor zover te beoordelen althans. Lijkt al een stuk voller en sfeervoller aan te voelen, en dat al zonder zichtbare NPC's. Ondanks de brakke fotokwaliteit lijken de graphics me ook behoorlijk mee te vallen (ik ging uit van het slechtste, zegmaar, dan kan het nooit tegenvallen). Geen idee of het echt is (zie bijvoorbeeld niet de befaamde wapens en sterren in de HUD staan, maar dat kan ook pas komen als je een wapen selecteert).
Ik kijk iig erg uit naar GTA IV. Dat gewauwel over de graphics zijn zo standaard als Geert Wilders die iets roept over de Koran. Hetzelfde gelul dus. Ik vind de screens ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar ik oordeel liever als ik de game draaiend op de PS3 zit te spelen. Het is werkelijkwaar ernstig vermoeiend om altijd weer te lezen over de graphics van games als GTA. En zeker aan de hand van screenshots.