1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kijk dat is leuk om te lezen. Hmm zou ik nou een mp-sony-ps3-thread aanmaken in het nieuwe subforum? :9

2. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook wel mee met een game-avondje gta! :)

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    maar er komt wel extra content op xbox. Daarom zou ik hem dan op xbox kopen.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit ook met deze levensvraag en ik weet het nog steeds niet

PS3:
    + is stiller
    + gaat minder snel kapot
    + heb altijd al GTA op PS gespeeld

- PSN is slechter dan XBL, maar dit gaat vooral afhangen van hoe goed de MP geïntegreerd is in de PS3 versie (kan ik friends joinen etc. of wordt het zoals GT5P? En a.u.b. geen updates :+)
    - als ie kapot gaat ben je hem makkelijk 6 weken kwijt
    - controller vind ik persoonlijk minder goed in de hand liggen
    - geen DLC

360:
    + XBL
    + als ie kapot gaat ben je hem maar een weekje kwijt
    + iets betere controller (alhoewel ik nog niet de controls weet van de 360 versie)
    + DLC (die geld gaat kosten, dus de aanschaf daarvan is nog onzeker voor mij)

- ding maakt veel geluid
    - gaat sneller kapot
    - niet alle 360's hebben een HDD?

Pff, beiden versies/consoles hebben dus hun voor- en nadelen en als beide versie daadwerkelijk identiek gaan worden gaat het kiezen alleen maar moeilijker worden :mad:.

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    De mijne was toch veel langer dan een weekje weg hoor, zeg maar 5x zo lang.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die kans zit er natuurlijk altijd in, maar ik had de mijne terug in exact 7 dagen terwijl ik m'n PS3 pas in 6 weken terug had (en het had langer geduurd moest ik niet zo veel gebeld hebben, want ze waren mijn PS3/dossier gewoon vergeten).

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben zelfs afgelopen zomer mijn 360 gewoon 9 weken kwijt geweest!!! |:-
    En dan krijg je vervolgens een gereviseerde oude bak terug..... :emo:

Ik heb momenteel alleen een PS3, geen 360 meer. Dus ik ga sowieso voor de PS3 versie. Maar ookal zou ik nog een 360 hebben gehad, dan zou ik alsnog 100% zeker voor de PS3 versie gekozen hebben. De ''voordelen'' die de 360 versie zou hebben, downloadable content en achievements, doen me echt totaal niks. Vind daarnaast GTA een Playstation game (netzoals Devil May Cry bv). Heb GTA altijd gespeeld op Playstation en dat zal wel altijd zo blijven. Ben al jaren gewend om met de PS controller (die ik echt top vind) GTA te spelen.

Edit:

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is er nu eigenlijk van waar dat er een tekort aan PS3 versies van GTA zal zijn?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van een gameshop begrepen dat bij hun de PS3 versie duidelijk meer is gepre-ordered dan de 360 versie. Een LE is bijna onmogelijk om te krijgen. GTA IV is zeker een populaire game en er zullen veel exemplaren verkocht zijn, maar een tekort zal er niet zijn. Als het goed is kan Rockstar alweer binnen één week nieuwe exemplaren leveren. Ik weet niet of je nog een exemplaar van GTA IV zoekt (ik weet ook niet waar je woont), maar als je in de omgeving van Gouda woont, neem dan even contact op met www.gameplayer.nl. Op het moment hebben ze daar nog exemplaren.

Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  10. Achillias

Achillias Guest

Moet je nu bij het schieten richten of kun je ook locked mensen neer knallen zoals in de vorige gta delen?

(Offline en online)

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2008
  11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan uit beide kiezen voor zover ik weet.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    We gaan het maar weer gewoon over de legale versie van gta hebben. Geen discussie.

:)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Liever een warme zachte look, dan een klinische look.

14. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit daar verschil in dan?
    In de looks?

15. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Voor mij is het een makkelijke keuze. Heb gisteren mijn xbox360 verkocht dus ik koop hem op de PS3 :)

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik even blij dat ik GTA IV op de PS3 heb besteld, zet net m'n 360 aan krijg ik allemaal vage gekleurde strepen en patronen. :confused: Heb er de afgelopen weken niet eens een spel op gespeeld, alleen even de marketplace en wat berichten bekeken.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb afgelopen zondag de game ook voor de PS3 gepreordered bij GCShop. Ben benieuwd of ie op tijd binnen is. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

Wel gaaf hoor, ik ga deze zomer naar New York, en ik zag net pas de maps van Liberty City en de gelijkenis is echt gaaf! Algonquin = Manhattan, Dukes = Queens, Broker = Brooklyn, Bohan = Harlem The Bronx enz. Mooi ook dat the Empire State Building in GTA IV de Rotterdam Tower heet :)

Lijkt me echt te mooi als ik straks in New York rondloop en alles al op m'n duimpje ken omdat ik GTA IV heb gespeeld :+

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, dat is zeker heel cool. :cool: Liberty City lijkt echt heel veel op New York, heel erg tof. Voorheen waren er slechts een aantal punten in de GTA steden die overeen kwamen met de echte steden, dat is nu echter een ander verhaal. Heel tof! Wel leuk dat het Empire State de Rotterdam Tower heet, is het toch nog een GTA met een klein Nederlands tintje. ;)

De wijken van GTA IV:

Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt zo ontzettend zin in deze game, heb nog nooit zo erg uitgekeken naar een gamerelease. Ik heb alle vorige GTA delen echt helemaal kapot gespeeld.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ook :9 Ik zat laatst nog te zeiken dat ik eigenlijk sinds mensenheugenis niet meer zo gehyped ben geweest voor een spel en vervolgens ook volledig verslaafd dag en nacht heb zitten spelen, maar GTA IV laat me weer kwijlen als een klein kind in de snoepwinkel :+

Ik kan echt NIET wachten en ga dit weekend als heuse gamenerd op jacht in de stad naar een vervroegd exemplaar }:]

Deel Deze Pagina