1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    PS3only

    Ja mensen dit had ook eerder hier mogen worden gepost hoor, want Sony doet nu toch echt wel goede zaken in Europa :)
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Moah, ik weet niet goed wat dat betekent. Zoals ik het zie had Sony genoeg consoles ter beschikking bij de lancering (zoals het hoort, overigens). Dus iedereen die er écht 1 wilde hebben kon er ook 1 kopen, iets wat bij de 360 & Wii wel anders was. Dus is het logisch dat ze records zetten, maar of ze dat ook volhouden is dan weer een tweede.

    En is er trouwens al iets bekend over een PS3 met een andere kleur, wit/zilver bijvoorbeeld ? Want dat zwarte zie ik niet zo zitten moet ik zeggen...
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag een Ps3 aangeboden voor 200 euro, maar dan wel van de vrachtwagen gevallen ;)
    Maar wel nieuw in doos en zonder games.
    Had helaas geen 200 euro, anders had ik hem misschien wel gekocht.
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    Jij en een PS3? :emo:

    @Dominick
    Nee op dit moment zijn er nog geen andere kleuren aangekondigd, maar Sony kennende zal dat snel gebeuren :)

    Gamer.nl

    I'm sorry, maar grotendeels kan ik me echt vinden in zijn argumenten.

    Trouwens voordat iedereen begint te roepen dat Insomniac een studio is van Sony en dat we dit soort uitspraken wel kunnen verwachten. Insomniac is nog altijd een onafhankelijke ontwikkelaar, ze hebben alleen een goede relatie met Sony. That's all :)
     
  5. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb mijn PS3 inmiddels ook binnen. Prachtig, alle next-gen consoles bij elkaar, alleen de xbox1 staat er nog van de oude garde. Maar die dient dan ook als mediacenter :)

    Anyway, weet iemand hoe je kunt zien hoe de controllers helemaal zijn opgeladen zonder op het scherm te kijken? Bij de play&charge kit van de 360 zie je dit a.d.h.v. het rode/groene LED-je.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Door één keer op de 'home' knop te drukken. :)
     
  7. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    beschadigen de games en dvd's niet in de dvd gleuf???,ik heb het gevoel dat ie krassen maakt als je een game of dvd er voorzichtig in duwt,maakt zo'n slepende geluid,of maakt dat nix uit???
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het slepende geluid is volgens mij van 't mechanisme dat de schijfjes naar binnenslurpt.
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Het is me opgevallen dat je de laatste dagen aardig wat vragen van users beantwoord hebt. Toevallig in het bezit van een PS3? :+
     
  10. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens ik heb laast een hdmi kabel gekocht van 40 euros bij scheer en foppen, maar zou die orginele ps3 hdmi kabel beter zijn?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, denk het niet. Iedere HDMI kabel is evengoed, buiten de pinnetjes. Een duurdere HDMI kabel heeft gewoon betere pinnetjes, waardoor die minder snel stuk gaat als je die in en uit trekt,... Maar als je voorzichtig mee omgaat, zijn er geen problemen :).
     
  12. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan hou ik voorlopig deze wel.
     
  13. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, maar ik wilde het juist weten zonder op het tv-scherm te moeten kijken :)
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    M'n broertje en m'n neef hebben er een, dus heb al het nodige kunnen aanschouwen. :)
     
  15. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zetten jullie de 'main-schakelaar' op de achterkant van de PS3 altijd uit ?
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nooit. Heb ik bij de PS2 ook nog nooit gedaan..
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Deed ik bij de PS2 altijd. Een beter milieu begint bij jezelf hè :+
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat heeft nooit voor problemen gezorgd ofzo? ik zette hem altijd uit, maar als jij zegt dat ik heb zonder problemen aan kan laten...
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn PS2 is wel kapot gegaan, maar dat waren disc read errors wat iedereen had.. Voor de rest maakt het niks uit, mn PS3 is zelfs amper op standby geweest vanaf dat ik hem heb :)
     
  20. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet de schakelaar ook nooit uit. Ook nooit gedaan bij de PS2 en daarbij ook geen problemen gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina