1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    PS3™ system in remote play connection standby mode.
    To use this function, the PSP® system software must be version 3.50 or later. The version 3.50 update is planned for release at the end of May.

Dat hadden we meteen mogen zeggen , heb me kapot gezocht naar deze functie 8)

Ben nog steeds opzoek naar een goede Mediaserver voor Muziek , Foto en Video.

TwonkyMedia werkt met muziek en foto's perfect.

WMP11 en mijn externe HDD hebben alleen maar conflicten , moet elke keer als ik WMP11 opstart mijn externe HDD met MP3's laten scannen.
    Zoeken naar nummers op de PS3 duurt veelste lang.

Nu Twonky geschikt is voor Xbox360 en PS3 moet er voor het programma betaald worden :mad:

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook , heb WMP 11 geinstalleerd en hij speelt geen .vob bestanden af. Plus album gegevens worden bij mij niet correct weergegeven. Op de computer hebben mijn album cd's wel allemaal de juiste volgorde (tracklist) , maar bij het streamen (thuisnetwerk) zijn al mijn cd's out of order (tracklist helemaal naar de kl*te). Wat een gedoe zeg.

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mac en heb even Twonky gehad maar die heb ik er weer afgehaald omdat hij de instellingen van Connect360 verneukte. Ik wacht wel rustig op ConnectPS3 :) Tegen die tijd hebben we waarschijnlijk ook wel custom soundtracks.

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet jij of die in de maak is? want inderdaad connect360 en twonky dat gaat niet samen.

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik weet niet, maar ik heb ze gemaild en toen mailden ze terug dat ze er over na aan het denken waren. Dus als iedereen ze nou even mailt dat ze interesse hebben :)

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een programma waarmee ik bijvoorbeeld AVI's naar MPEG's kan converten? sinds de ps3 alleen maar mpegs kan zou dat fijn zijn.

Zelf kan ik geen 1 vinden, ik vind alleen maar programmas waar je voor moet betalen, en de trial is meestal limited dus bijvoorbeeld maar 3 minuten converten.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee of je er iets mee kan, maar misschien is dit wat: PS3 Video 9

Edit: hier zijn ervaringen te lezen over mediaserver software:

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja die heb ik net ook gevonden, ben hem nu aan het testen. Hij is bezig met converten nu hopen dat de ps3 hem kan afspelen :)

9. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat ik eens doen inderdaad :)

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    werkt niet, na converten zei de ps3 incompatible data.

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  11. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je de files gebrand, of op geheugenkaart gezet? Bij mij doen ze het op geheugenkaart wel, en op DVD niet.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer te streamen =]

13. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het over PS3 Video ging

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb ik het ook over :)

ik ging een file van me hard disk van me pc met ps3 video converten. Maar hij werd alsnog niet goed gekeurd door mijn ps3 toen ik hem probeerde te streamen

15. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je een nieuwe master account aanmaakt. Het is namelijk zo dat je via de amerikaanse en japanse online store veel meer dingen kan downloaden maar dan moet ik dus wel een amerikaanse account hebben. Heb het geprobeert maar kan het nergens vinden

16. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een nieuwe gebruiker aanmaken op je PS3, helemaal links in het XMB menu. En met die nieuwe gebruiker kan je dus een nieuwe PSN account aanmaken.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    eerst een adres en postcode bemachtigen .........check buitenlandse hotels.
    daarna is het precies hetzelfde als je eerste account.
    als email adres heb ik gewoon ____@yahoo.com gebruikt. (___=maakt niet uit wat) naam@yahoo.com

anders google je even ......type je gewoon : how to make an american psn account / japanese account.

wie zoekt zult vinden.
    succes

LINK GEVONDEN
    http://blogs.ign.com/xheavenxsentx/2006/12/09/39684/

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  18. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks. Heb nu een amerikaanse account. Wist wel van een nieuwe gebruiker aanmaken maar wist niet dat je dan ook een nieuwe masteraccount kon aanmaken. Ninja gaiden rocks by the way.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu ook een Amerikaanse Account :)

Was vanavond even bij de MM opzoek naar een Bluetooth Stereo headset voor de PS3.
    Zag dat 2 personen een PS2 (Pink) pakten en vervolgens naar de verkoper liepen en vroegen waar de Mario games lagen :lol:

20. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Lachuhhhhh, zie je maar dat niet iedereen er verstand van heeft!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina