1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dat was de demo he die je kunt downloaden he
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van DE launchgames heb je helaas niet gespeeld en dat is MotorStorm. Die is echt zo ontzettend tof qua gameplay en graphics.
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met de laatste zin, dat het er hetzelfde uitziet op een normale tv als de Xbox1 of bedoel je de 360?
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    I sure hope not....
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oud nieuws, en het gaat om zeer oude HD tv's. Van die dikke tv's die alleen 1080i ondersteunen en geen 720p ondersteunen. Maar Sony is bezig om het probleem op te lossen...
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me niet zo laten leiden door het menu, ik vind het er zelf ook sexy uit zien, maar als je vervolgens hoort dat je geen gemeenschappelijke friends list hebt en naar het download scherm moet kijken tot hij klaar is maakt dat het toch weer heel wat minder. Zo'n menu is uiteindelijk alleen de eerste paar dagen spannend.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    PS3 lijkt op zo krachtig als ik hem verwacht had, even krachtig als de 360 dus (in het algemeen). Bovendien wordt er hier puur op de multiplatform games afgaan (de meeste dan nog eens van EA, dus je weet wat dat betekent), die zullen nooit hard verschillen op beide platformen.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man man, geduld hebben ze dus niet he...
    Games die gebruik maken van een xbox360 engine draaien automatisch beter op de 360...
    Daarbij is de structuur van de 360 helemaal anders. Met de xbox 360 kan je op een makkelijk manier enorm veel kracht van de GPU nemen. Maar met de ps3 is die techniek totaal anders. Wacht daarom ook tot er games van naughty dog,... uit zijn...
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Van het linkje hierboven:
    The trouble with buying a console at launch is that you often have to wait for the second or third generation of games for the system to fulfill its potential. The PS3 didn't beat the 360 in this first comparison, but the games do look fine for first-generation titles. The real graphics battle will likely come next year.
     
  11. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is een gerucht dat Sony al heeft ontkent. Bovendien is september echt te laat, dat weet Sony ook.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar als hij zou uitgesteld worden, is september niet onrealistisch. Het financieel jaar is namelijk gedaan in de Lente/zomer, waardoor ze dan sneller iets uitstellen naar september...:eek:
    Maarja, ze moeten de ps3 gewoon in maart uitbrengen, ze moeten gewoon...
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het fiscaal jaar begint dan misschien weer juist, maar ik blijf erbij dat zelfs Sony niet dom/arrogant is om de PS3 uit te stellen tot september. Ik denk dat ze wel beseffen dat het beter is om de PS3 nog tegen het eind (maart is al bijna het einde) van dit fiscaal jaar uit te brengen dan ff te wachten tot het begin van het volgend jaar.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maarja, het zal wel goed komen zeker:). Sony heeft gezegd dat de ps3 zal launchen in de eerste 2 weken van maart in Europa. En ze hebben ook gezegd dat het probleem met de blu-ray diodes officieel verholpen zijn. Dus normaal zouden ze stilletjes op gang mogen komen nu :D.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het laatste gerucht zegt die al op op de 3de uitkomt :).
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony's nieuwe fiscale jaar begint 1 april 2007, dus daar heeft het weinig mee te maken.

    Ik zie geen enkele reden om mijn verwachtingen bij te stellen vanwege uitspraken uit monden die tot nog toe de laatste 2 jaar enkel onwaarheden bleken te zeggen. Let wel, een onwaarheid is wat anders dan een leugen.

    Het gaat er niet om of ze bewust liegen of niet, het gaat er om dat ze domweg nog niet kunnen weten of ze maart gaan halen of niet. De vorige keer zeiden ze ook pas vlak vantevoren dat europa was uitgesteld. Het gehele PlayStation team in Europa kreeg een week verlof direct na het nieuws. Ook voor hen was het een donderslag bij heldere hemel en al het werk wat ze tot dan toe hadden gedaan voor de launch was verneukt.

    Dat kan deze keer net zo hard weer gebeuren, net als destijds de PSP (en de PS2 overigens, maar dat is al zo lang geleden dat het niet meer echt boeit)

    Hij kan best komen hoor in maart, maar enige uitspraken daaromtrent trek ik sterk in twijfel. In de VS de helft leveren van de belofte zonder daar ook maar ene keer excuses voor aan te beiden vind ik een overtuigender bewijs dat ze de zaken nog helemaal niet opndere controle hebben, dan PR statements.
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Of ze houden wederom een "paper lauch" (net als nu want de afgelopen launch kun je echt geen volwaardige launch noemen...).
    Laten ze iets van 150.000 PS3's uitkomen in Europa.
    Ze vertellen natuurlijk niet dat het er maar 150.000 zijn maar daar moet men (net als nu) maar gewoon achter komen...

    Klinkt iets waarschijnlijker dan de verhalen die Sony nu voorhoud, in hun persbericht hebben ze het ook over "in the pipeline" (we hebben vertrouwen dat we voor eind 2006 1 miljoen kunnen leveren want ze zitten in "the pipeline"... sja, nogal vaag begrip... Waar in de pijplijn?? Op het planboard?)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, in de toekomst kan ik niet kijken, dus we zien wel zekers :).
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste officiƫle bericht van Sony omtrent de Europese launch?

    14 december, bron: http://hosted.ap.org/dynamic/stories/J/JAPAN_SONY_PRESIDENT?SITE=KGW&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina