[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kun je inderdaad beter even wachten totdat er voor jou genoeg leuke games uit zijn. :) Misschien profiteer je in die maanden nog van een prijsverlaging of een nieuwe bundel?

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja,ik vind het aanbod erg laag op Ninja Gaiden Sigma na dan. Ik was vroeger meer fanboy van Microsoft,maar ik ben nu meer van overtuigd dat de playstation meer in staat is,jammer genoeg wordt dat nog niet bewezen. Maar hij moet echt wel naast me xbox 360 te komen staan,de Wii intresseert me helemaal niet.

3. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad nog even wachten op de games die de PS3 echt op de kaart zullen zetten. Een Xbox 360 en een PS3 is een perfecte combinatie (voor mij dan). Beiden hebben/krijgen veel goede exclusieve games, die ik niet zou willen missen. Op de 360 komen a.s. herfst/winter wel hoofdzakelijk multiplatform games uit, terwijl er op de PS3 weer meer exclusieve games uitkomen. Ze vullen elkaar mooi aan op die manier. :)

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    En die ''Tilt'' of ''Rumble'' functie,werkt die ook of is dat allemaal mooi,mooi,mooi?

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De sixaxis mogelijkheden zijn gewoon een totale gimmick in mijn ogen. In Resistance kun je er monsters mee 'afschudden', in Motorstorm kun je er mee rijden: Maar dat is alleen als je wilt weten hoe een dronken autobestuurder zicht voelt. En in een hoop andere games stelt het ook niet veel meer voor dan 'mini-game' achtige mogelijkheden.

Wat ik overigens wel moet zeggen is dat ik de rumble totaal niet mis.

Afijn, ik ben in ieder geval voor de actie gegaan van ps3 + 2 controllers + Resistance en Motorstorm.

De 2 beste titels op dit moment en met titels als Metal Gear Solid 4, Uncharted: Drake's Fortune, Lair, Little Big Planet, Killzone2, Heavenly Sword en Ratchet and Clank 3 in het vooruitzicht, denk ik dat ik nog hele toffe tijden met de ps3 ga beleven!

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn PS3 nu een weekje, in het begin vond ik hem er stil, maar hij begint nu toch behoorlijk lawaaierig te worden. Hij staat bijzonder goed geventileerd, dus daar ligt het niet aan. Ik heb hem zowel staand geprobeerd als liggend, hetzelfde effect.

Als ik hem aan zet eerst even 1 seconde hoor je de fan, geen probleem, maar stil is niet stil meer, het lijkt alsof er iets van een auto iets verderop stationair staat de draaien. Na iets meer als een minuut gaat de fan blazen, al zeer storend bij het kijken van een film, dan weer een paar minuten later gaat ie veel harder blazen. Dat is niet leuk meer bij het kijken van een film, ik heb hem deels gekocht voor de blu-ray speler. Ik heb dan nog wel geen Blu Ray discs, maar gezien hij nu al zoveel lawaai maakt.

Ook de interval van hoe snel de fans naar de volgende 'fase' gaan wordt steeds korter. Was het eerst nog 15 minuten fan 1, en fan 2 na 30 minuten, nu is het allemaal al binnen 5 minuten.

De PS3 wordt ook behoorlijk heet, dat is al als je hem aan hebt gezet, vooral aan de zijkant naast de 'disc tray'.

Hoe ervaren jullie dit met je PS3?

Ik las veel over een geruisloze PS3, dat leek me wat overdreven, maar ik heb het gevoel dat die van mij wel heel erg snel overhit. Er zouden ook nieuwe PS3's met andere soorten fans, die zouden sneller draaien, maar na 5 minuten heb ik nog nergens gelezen.

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PS3 is superstil, hij staat nu 2 meter van me vandaan, maar ik hoor niet of hij nu uit of aan staat, hoor echt amper verschil.

Hij wordt wel heet aan de buitenkant, komt omdat hij zn warmte goed naar buiten kan gooien, mijn kamer wordt ook echt warmer als ik mn PS3 aan heb staan.

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Das bij mij ook, alleen die fan moet dus steeds eerder gaan draaien. Zojuist even de tijd op genomen O-), Ik heb hem eerst af laten koelen, heeft een uur uit gestaan. Fan snelheid 1 gaat na 1 minuut 25 en Fan snelheid 2 na 6 minuut 40, harder koelen kan ie niet.

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    SCEE have just informed us that the following content will be uploaded to the PSN, later this afternoon.

Demo:
    - Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Trailer:
    - Lair
    - Juiced 2: Hot Import Nights

Mwah, erg mager weer...

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg meh inderdaad, en in Amerika?

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee nog, denk dat ze hetzelfde krijgen plus een aantal film trailers of iets dergelijks.

12. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje speculatie atm:

Hoe snel zal een mogelijke GT5 Prologue beschikbaar worden. Zal deze uitgerold worden via PSN of toch via de gameshops?

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    In Japan zou GT5 Prologue in november uitkomen. Ik denk dat de US/EU niet kort daarna aan de beurt zijn. Persoonlijk denk ik dat ie zowel op de PS Store als op Blu-ray zal worden verkocht. Net zoals Warhawk.

14. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij indenken dat ze GT5:p juist alleen via de PSN store gaan doen. Zeker omdat de game niet heel erg groot wordt. 40 auto's en 4 banen geloof ik. Ben benieuwd wat ze er voor gaan vragen. De 49,99 van GT4 Prologue zullen ze er hopelijk niet voor vragen.

15. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets wil downloaden van de psn store, heb je dan een creditcard nodig of kun je net als bij xbox live punten kopen?

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voorlopig alleen creditcard, het aankopen van bedragen via scratchcards is al wel mogelijk in de vs, maar nog niet hier. We lopen hier sowieso al maanden achter met die hele psn store.

17. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de demo van Full Auto 2 binnengehaald via de US PS Store .
    Die demo heeft gewoon multiplayer , vet . _O_
    Dit is volgens mij de eerste demo met multiplayer .

18. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kun je aan een playstation 3 doos zien of hij nog niet geopent is geweest?

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    volgens mij niet .... weet niet zeker

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    PLAYSTATION NETWORK UPDATE

Filed under: PSN — Three Speech Aug 9, 2007 @ 11:17 am

Here’s a quick update on what’s being uploaded onto the PSN today:

• Gran Turismo - PS Premiere Event Trailer
    • Heavenly Sword - Legend of the Sword video
    • Heavenly Sword - Making of video
    • Ghost Rider - Blu-ray movie trailer
    • The Covenant - Blu-ray movie trailer

Wat een aanfluiting weer zeg. Ze moeten eens wakker worden bij de netwerk afdeling van Sony. Zet er nu eens iets noemenswaardig op, demo's bijvoorbeeld. Waar blijven trouwens die pre-paid kaarten? Nu is 't voor mij geen probleem om met een cc te betalen, maar in Japan hebben ze 't wel al een tijdje geregeld...

Over de stabiliteit en snelheid van 't netwerk geen kwaad woord, dat hebben ze voorlopig goed voorelkaar. Nu alleen de content nog, ook niet geheel onbelangrijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina