1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij downloaden we een complete nieuwe geupdate versie van de firmware, het hele bestand dus.

Op de 360 download je alleen het nieuwe, wat vervolgens wordt toegevoegd, de PS3 werkt helaas wat anders.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de PS3 en PSP worden de firmware in zijn geheel vervangen !!!

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh wat erg je moet 5 minuten langer downloaden :):

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Voor mij geen ramp, maakt mij weinig uit. Anderen vinden dit iets vervelender.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik update mijn PSP nu alweer 2½ jaar op deze manier , weet inmiddels niets anders.

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    voila zenne, heb de knoop doorgehakt.
    ik ga mijn ps3 verkopen.
    er komen gewooon te weinig games uit voor de moment, en als er games uitkomen naar mijn zin komen ze ook uit op de xbox360.
    dus jah msh koop ik me volgend jaar weer ene maar voor de moment gaar mijn dj stuff voor

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De games beginnen nu juist te komen!

Oktober/November komen er zoveel uit :)

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Is dat geen geldverspilling? Duur kopen, minder duur verkopen en dan weer duur moeten kopen? :+

9. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt , aankomende 3 maanden komen er echt veel goede games uit zoals : Haze , UT3 , Stranglehold , Clive Barker's Jericho , Call of Duty 4: Modern Warfare,BlackSite: Area 51, Army of Two, Kane&Lynch, Half-Life 2: The Orange Box, Smackdown 08 ,Assassin's Creed ...

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn trouwens bijna allemaal multiplatformgames.

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
  12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    yep dat is wel zo, jammer .. maar eigenlijk ...... I DON'T GIVE A F*CK.

er komen tenminste games aan. word is een keer verdomme tijd. sony komt bijna me strot uit hoe ze omgaan met de ps3 en ons europeanen behandelen.

Gaat zo traag als stront.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    En dit brengt 'wat' toe aan dit topic? Valt me wel op dat je van de ene mening op de andere springt Kameo. Sorry, wil u niet beoordelen ofzo, maar het is gewoon zo raar. Een tijdje terug was je kat en hond met velen. Nu is het omgekeerde, gewoon door je mening die van moment op moment een rare wending krijgt. Lijkt soms wel alsof er 2 personen daar achter de computer zitten, kan natuurlijk mis zijn, en ik ben ook volledig offtopic nu, maar ik snap het gewoon niet. Ik blijf toch altijd mijn constante mening behouden...
    Anyways, feit is wel dat je alle consoles hebt, en alle toppers kunt spelen. Dus, ben er wel vrij zeker van dat je binnenkort heel blij gaat zijn met de toppers die er aan komen(xbox is natuurlijk al volle bak bezig, en ps3 komt volgende maand met r en c, home,...)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn man, maak er toch niet meteen zo'n drama van zeg. :):
    Het zijn toch bijna allemaal multiplatformgames die hij noemt? Daar zeg ik toch niks verkeerd mee? Is een constatering van een feit, niet van een andere mening of een wending. :{ Vind het raar dat hij alleen de multiplatformgames opnoemt en geen exclusives zoals een Ratchet and Clank, Uncharted Drake's Fortune, Folklore, Eye of Judgement en Lair, games die in mijn ogen echte belangrijke grote games zijn voor de PS3. Multiplatformgames die ik trouwens op de 360 haal. Heb tot nu toe nog geen hele fijne ervaring gehad met multiplatformgames op de PS3. Vaak komen deze ook later uit op de PS3, dan op de 360. Een goed voorbeeld is Medal of Honor Airborne. Die kan ik vanaf 13 september op mijn 360 spelen en pas vanaf november op mijn PS3. Ik ga daar niet op wachten, ik wil de game nu spelen en niet in november. Ik zie dit ook nog wel gebeuren met games zoals Assassins Creed en Brothers in Arms. De PS3 is en blijft een fantastisch apparaat. Alleen, het grootste probleem is momenteel de prijs en het magere gamesaanbod. Daar komt gelukkig verandering en dat word wel tijd ook.

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vraag en probleem:

Met het afspelen van trailers en DVD's geen problemen.
    Maar als ik een demo of game afspeel op me PS3 heb ik geen geluid, hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen ??

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    misschien opnieuw 1.93 downloaden (op usb stick) en dan updaten ?

ik weeT ecHt niet de oplossing maar missChien werkt t

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wie maakt er nu een drame van Kameo? :{ Die gast zei gewoon een deel games hier in het ps3 topic, en jij komt direct af met multiplatform games(wat waar is natuurlijk). Maar dat is meer iets voor in de vs tread, niet? Maar swat, maak je er niet druk om ;).

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Las dat Sony op de TGS een nieuwe controller gaat aankondigen, Dualshock 3? Deze zou beschikken over de TouchSense technologie van Immersion, en een verbeterde motion sensor. Developers zouden al tools hebben gekregen in een nieuwe SDK. Ik hoop toch wel een beetje dat ze met een omruilactie of iets dergelijks komen, maar ik denk eigenlijk van niet. Schijnt wel een gave ervaring te zijn dat TouchSense. Ik ben blij dat ze toch nog met een controller komen met rumble. Moet wel zeggen dat ik 't eigenlijk niet heb gemist tijdens 't spelen, maar 't is een welkome toevoeging. :cool:

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    De dualshock 3 komt eerst in Japan heb ik gelezen, maar dan kan je ze toch ook importeren neem ik aan. Of zijn controllers regiogebonden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina