1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry van die rumble controller fout van mij, te snel gelezen... maar is het wel waar dat die 60 gigs packs eruit gaan in NL? (ik weet niet meer waar, maar op verschillende sites als gerucht gelezen), don't blame me if i'm wrongO-)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gaan eruit ja.

3. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dus de 60 gb gaat weg en dan heb je alleen nog het 40 gb model en de 80gb maar is het dan niet zoals bij de 360core dat je er na verloop van tijd niet zoveel meer mee kan? dat games weer meer van je harddisk gaan vragen? als het gewoon een wijze keuze is ga ik denk maar voor het 40gb model sparen als die toch alles hetzelfde heeft (HDMI toch ook?) of zie ik iets over het hoofd want ps2 games hoef ik niet want zie het wel met de 360 xbox 1 games doe k niet

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij heeft de 40gb versie 1 usb port minder.

En 40gb zal zeker genoeg zijn om games te spelen. Maar als je muziek, films erop wil zetten zal je meer nodig hebben. Maar wat nou het voordeel van de playstation ten opzichte van de xbox 360 is elke usb harddisk werkt, alles wat usb heeft werkt op je playstation, muis, keyboard, usb stick etc. Terwijl bij de 360 alleen microsofts eigen producten werken.

dus zo kun je ook elke usb headset gebruiken voor je ps3, elke harddisk etc.

5. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    oke maar ik kan geen games save op een externe harddisk? maar wel films en muziek en alles?

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je alles gewoon op externe harddisk doen, weet het niet zeker hoor heb zelf meer dan genoeg aan de 60gb die in de playstation zit dus ik heb geen externe hdd gebruikt nog. Maar het lijkt mij dat je gewoon alles kan.

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dus in feite is het verschil tussen 60gb en 40gb, alleen dat 40gb niet backwards compatible is. Verder niets met performance games, geen wireless controller, geen online opties etc.???

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Enige verschillen zijn: kleinere harddisk, twee USB poorten ipv vier, alleen bc met PS1 games ipv PS1+PS2 games. Verder zijn ze dus helemaal identiek. :)

Edit:

Deze thread is weer toe aan een nieuw deel. :) Heeft iemand interesse om een nieuwe startpost te maken?

9. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Misschien wil ik toch een Playstation 3 kopen. Nu vroeg ik mij af wat er standaard wordt meegeleverd met zo'n starterspack (2 games met 60GB PS3 versie). Op de eerste pagina zag ik een foto met natuurlijk een aantal boekjes, een tulpstekker en een ethernet kabel. Maar zit er standaard al een kabel bij om op HD te gamen (dus component of HDMI). In de start-post kon ik het niet vinden namelijk.

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om kort te zijn: nee, die moet je er zelf bijkopen.

11. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik hem bijvoorbeeld wil aansluiten met HDMI, moet dit er dan eentje zijn van sony speciaal of kan dit iedere willekeurige HDMI kabel zijn (bij de Xbox kan je bijvoorbeeld als je via component aansluit alleen de kabel van microsoft gebruiken omdat op de Xbox een speciale aansluiting zit)

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    elke hdmi kabel werkt, heb zelf eentje bij de BBC gekocht voor 30 euro. Er is ook eentje die speciaal voor de ps3 is maar ik geloof niet dat er een verschil in zit.

13. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak wel erg geintresseerd in de PS3 nu(miss ipv xbox360 dat ik die verkoop aangezien ze me steeds teleurstellen, uitzondering halo3 ).

Hoe zit het met de wireless controller, zit er standaard iets bij om het op te laden, moet je dit los kopen, hoe duur dan???

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    De controller moet je opladen via een USB kabel. Deze wordt standaard meegeleverd met elke PS3. :)

15. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Sweet, wat is het minpunt van un PS3 dan bhalve dat ze nog geen topper games hebben? XD:+

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Poeh, hoofdzakelijk de games eigenlijk. :+ Qua content loopt de Playstation Store wel achter t.o.v. de Xbox Live Marketplace. De Europese Store krijgt niet zo heel erg veel content vergeleken met de Amerikaanse Store. Het beste kan je dan ook een Amerikaans account aanmaken, naast je Nederlandse account. Op die manier kun je toch alle content binnenhalen. Het moet allemaal even op gang komen, komt vast wel goed. :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heeft iemand een url van een releaselijst voor mij. Want sure de 360 heeft de betere games, maar aangezien dat kreng nu voor de tweede keer stuk is, ga ik toch weer twijfelen.

18. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit meer met het volgende probleem. Ik wil graag een PS3 kopen nu, maar de 40GB versie lijkt me nix aangzien die zwaar geript is(vooral BC mis ik aangezien ik nooit PS2 gehad heb en toch FFX wil spelen).

Ze zeggen nu dat ze 60GB versie uit de markt halen en die is nu dus ook zwaar afgeprijsd, maar misschien is dit gewoon een streek van Sony dat mensen nu snel deze versie willen halen, zodat de voorraden van de retailers opraken, zodat ze vervolgens ook hier de 80GB versie kunnen introduceren. Dan zal ik me wel genaaid voelen(xbox elite verhaal).

Hoe denken jullie hierover?

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het enige verschil tussen de 60 en de 80gb is de 20gb harddisk. Daar moet je het gewoon niet voor doen. Als je echt zo nodig een grote hdd wil moet je een externe kopen, veeel goedkoper.

Trouwens ik zag bij de Musicstore in Rotterdam de 60gb ps3 voor 399 euro. Zonder games met 1 controller. Mooie deal voor de mensen die graag nog een 60gb willen.

20. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Mn punt op dat vlak is meer dat er nu nog niet echt vette games op de PS3 zijn dus ik in het geval van dat er een 80GB versie komt kan wachten daarop en als er wel vette spellen zijn de console pas gaan kopen ipv dat ik dan vast zit aan de uitgeklede 40GB versie...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina