1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Waarom zou je je xbox inruilen ?
    De ps3 heeft een beperkt games aanbod .
    Ik ga naast mijn 360 nog een ps3 halen zodra GT5 en F1 08 uitkomen.
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die 60gigs gaan wel hard. Wilde gister eentje halen bij MM, maar daar waren ze al uitverkocht. Daarna naar de Bart smit, ook uitverkocht!! Gelukkig hadden ze bij gameshop nog 4 staan. Nu ben ik ook trotse bezitter van een ps3 :thumbs:
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    welcome to the club!

    veel plezier ermee, heb je ook games erbij gekocht?
     
  4. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Vragen:

    - Voortboordurend op de vorige vraag: zijn er hier mensen die de ps3 ook als desktop gebruiken en hoe bevalt dat? Wat zijn de mindere punten?
    De ps3 heeft zijn eigen browser endie werkt lekker.
    Kan 90% v/d pagina's gewoon kijken, youtube, google, oldskoolnl, xbw, mp3 downloaden etc.


    - Hoe gemakkelijk kan ik twee schermen aansluiten op de ps3? Ik heb nl een hd beamer waar ik op game, echter wil dan de ps3 via linux gaan gebruiken als pc en dan op een monitor werken (draadloze muis en toetsenbord)
    je hebt een normale ps2 uitgang en een hdmi uitgang, dus je kunt al de twee kabels aansluiten. Als je via de ps2-uitgang beeld wil gewoon effe in instelonge je viadeo out aanpassen.
    Dus wel fysiek iets omzetten. Tegelijkertijd gaat niet...dacht ik

    - Zijn er mensen met een 360 en een ps3 en kan iemand uit die groep het online gamen voor mij eens naast elkaar leggen? -
    Vriendensysteem, chatten, berichten sturen, joinen en inviten gaat via live 100x beter en makkeijker. Echter het psn is wel heel stabiel, heb bv bij warhawk 32-online MP nooit last van lag of server-downs wat bv bij graw2 op de 360 nogal eens voorkomt.
    Al bij al vind ik de combi van ps3 en 360 wel goed....maar zou zelf nooit de 360 inruilen voor de ps3.....
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    en je kan natuurlijk Linux installeren waar redelijk veel programma''s op werken. Niet zo goed als een normale pc maar MSN, Firefox etc werkt.
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat zonder hem te moeten ombouwen? En werkt Word ook? Dan kan mijn pc eruit namelijk, onding. :thumbs:
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hoeft hem niet om te bouwen, alleen linux installeren.
    Word weet ik niet. Ik gebruik linux nooit omdat ik er niks van snap :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar baseer je dat 'niet zo goed als op een normale pc' op?

    @ Rude: tnx voor de antwoorden!

    @ Junk: waarom? Omdat mijn 360 nu weer stuk is, omdat ik altijd wil kunnen gamen en me niet druk wil maken om de garantie, omdat ik dan ook direct een blu-ray speler heb (videotheek hier verhuurt ze al), omdat ik dan mijn pc de deur uit kan doen als linux goed werkt
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Fanboy ?
    [​IMG]
     
  10. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb na lang nadenken ook een PS3 aangeschaft.
    Dit omdat me Xbox360 al 4x is stuk gegaan.

    De games zijn er wel voor de X360, maar het feit dat de console het steeds begeeft of vastloopt met een dirty disc error is zwaar irritant.

    Met de PS3 heb ik daar tot op heden geen last van gehad, alleen heeft die de games nog niet mee....

    PSN: Sphinx_NL

    X360: Sphinx NL
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een goede Linux versie is Yellow Dog Linux 5.0.2 DVD for PS3.
    Deze versie ondersteund ook de Wifi van de PS3.

    Mijn pc is een paar weken geleden overleden en gebruik nu een laptop.
    Wil graag de PS3 als pc gebruiken.
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de PS3 je niet overal toegang tot geeft. Zo kun je dus geen PC games gaan spelen of hele zware programma's draaien. Veel werkt wel hoor zoals ik al zei. Ligt er maar net aan wat je wil van een pc. Als je alleen maar wil internetten/msnen/beetje in word werken dan zou dat prima op een ps3 kunnen. Maar als je ook video editing wil gaan doen, of pc games spelen dan kan dat echt niet met je ps3 :)



    Trouwens wel vet is dat UT3 keyboard/muis gaat ondersteunen op de ps3. hoop dat meer games dit gaan doen.
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de antwoorden, toch maar kijken of ik mijn pc niet kan vervangen door een PS3. :)
    Elke usb muis en keyboard kunnen er dan op (als Linux erop staat?)?
    Als het maar niet illegaal is of de PS3 verpest, dan zit ik zonder garantie. ;)
    Eventueel staat er nog wel een andere pc hier in huis. :)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik gebruik mijn pc alleen maar om mee te 'prutsen'. Dus een beetje office en wat surfen en internetten. En uiteraard multimediabestanden afspelen. Dat moet het iig allemaal prima doen toch? En daarnaast vind ik linux erg leuk en dat is zeker wel een enorme pré. *twijfelt lekker verder*
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    surfen en internetten gaat prima. En als je Linux leuk vind is het alleen maar beter :). Gewoon lekker een muis en keyboard aansluiten en gaan.

    Ik zelf hou niet van Linux, te ingewikkeld voor mij :+
     
  16. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje: zitten Motorstorm en Resistence in het starterpack gewoon in een origineel PS3 doosje? M.a.w. passen ze gewoon tussen m'n andere (toekomstige) PS3 games?
     
  17. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat maar... Ik heb de 60GB starterpack inmiddels aangeschaft :b:
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ff een vraag. Ik heb m'n Ps3 aangesloten op een tft-scherm (acer x222w)met een hdmi -> dvi kabel. Werkt gewoon op 1080p alles, behalve dvd's en ps2 games en we hebben alle instellingen geprobeerd. Op de monitor zit ook nog een vga aansluiting. Zou het kunnen zijn dat dvd's en ps2 games wel werken wanneer ik doormiddel van een dvi -> vga adapter als deze wel beeld krijg?
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Volgens mij verkoopt de ps3 nu veel beter nu de 40gb in de winkel ligt! Niemand wil zo'n "mindere Pack" en koopt nu zo'n ps3! FTW! :+
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, daar heb je een goed punt. Alleen hoever ik het tot nu toe zie vind ik de games niet echt super die uitkomen. Er komen zekere toppers waarvan ik zoiets heb vet zeker een must. Maar om m'n 360 ervoor in teruilen.

    Ik zie wel meer mensen overstapen van 360 naar ps3 alleen heb ik het idee niet dat ze zoveel games nu spelen omdat er weinig aanbod is. (op het moment dan)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina