1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een 360, moet je kijken hoeveel games ik nu speel: geen :+

    Nope ben het echt beu in het kwadraat. Enige twee punten waar ik van ga balen is het missen van achievements en mijn friendslist. Maar als ik eerlijk ben, ik speel nauwelijks online.

    mbt het aanbod: Assassins Creed, CoD4, Oblivion, Half Life 2, Ratchet , Warhawk, Folklore, Devil May Cry, Haze, Uncharted en misschien the eye of Judgement zijn games waar ik me zeker weten mee ga vermaken. Iaw aanbod zat voor mij.

    Heb met een beetje geluk morgen een ps3 trouwens.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, de meeste games die ik zelf speel zijn bijna allemaal Multi-platform.

    En de paar top-exclusives die PS3 heeft vind ik leuker dan die van xbo360. Heb dus ook mijn xbox360 ingeruild een week nadat de ps3 uitkwam.

    En Big Small Planet ofzo hoe heette het ook alweer, daar heb ik ook zin in :)
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Little Big Planet :+
     
  4. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad over 2 weken komen er eindelijk toppers uit voor de PS3 Rachet and Clank en Call of Duty 4.Dan een weekje later Assincreed :).Komt er eindelijk leven in me ps3 en die van velen.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, wordt een drukke tijd voor me PS3. Eerst Ratchet en Clank snel uitspelen, dan beetje COD4 spelen en dan assassins creed! en COD4 multiplayer natuurlijk.

    kan haast niet meer wachten!
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is er al enig nieuws bekend over de plaats vervanger van het 60GB model (dus een plaats vervanger met b/c)?

    Want ik ben van plan in 2008 een PS3 te kopen (de games zijn er gewoon nog niet) maar de 60GB versie is aan het uit sterven en als die niet wordt vervangen door een model met b/c ben ik genoodzaakt nog een 60GB versie te nemen (en dus best voor de feestdagen :confused:).
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag geen ps3 voor mij :mad:

    Deal leek gewoon door te gaan, maar uiteindelijk is de verkoper gewoon niet op komen dagen. Moest met het OV en heb er vier uur reistijd voor niks op zitten......

    baal echt gigantisch :confused:

    kerel reageert 'ineens' ook niet meer op mijn telefoontjes.....
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat dat soort personen echt! Jammer dat je geen feedback kan geven op marktplaats.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    PSN werkt lekker vanavond, niet dus. Ik kan me maar heel af en toe aanmelden, ik kan niet in de store komen, ik kan geen online games spelen en als ik Warhawk opstart, dan loopt m'n PS3 vast.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ah kijk, dat lag dus niet aan mij. Heb me vanavond aangemeld voor het PS Network en ik dacht al; 'wat is dit voor een klotesysteem?'. Godzijdank gaat het normaal gesproken dus beter.

    Heb inmiddels de GT HD demo gedownload en Ratched & Clank demo. Beide er leuk \o/

    Dat circuit van GT HD Concept is in het gebied waar ik al jaren en jaren op vakantie ga. Wengen en Grindelwald. Klopt echt perfect gewoon. Schitterend _O_
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels werkt het weer. Er was een storing bij Sony die inmiddels gefixed is. Ik zou zeker even de demo van GT5 Prologue downloaden van de Japanse store. Veel gaver en veel mooier dan GTHD.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe optie: ik kan vrij gemakkelijk en goedkoop aan een Amerikaanse ps3 komen. Echter kan ik dan totaal geen Europese blu-ray afspelen?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zijn die niet Regio-Vrij?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat vraag ik nou net ;)
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Blu-rays zijn niet regio vrij nee, games wel. Voor zover ik weet :)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar ga je 'm nu bestellen?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    via via regelen ;)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aha! Hoop voor je dat het lukt.
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje ik heb nu ook een ps3 en heb een bluetooth headset gekocht alleen wil mijn ps3 hem niet pakken.
    Ik laathet systeem na het apparaat zoeken en hij vind hem ook en daarna moet ik een code intypen die staat in het boekje (0000) maar dan zegt hij dat het fout gaat.

    Kan iemand me helpen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina