1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 Firmware 2.0 Detailed, Hits Next Week

    Source : http://www.ps3scene.com/
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat houdt dat playtv precies in?
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    PlayTV: View, Record & Rewind TV

    [​IMG]

    :)
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zal playtv ook werken i.s.m casema digitale tv?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Duidelijk en die series worden geleverd via mijn internetverbinding neem ik aan? En is er al wat bekend over wanneer in Ned en welke zenders? Want gratis en tv is toch wel erg bijzonder :)
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Play TV is een vrij kansloos product als het gaat over de markt in Nederland.

    PlayTV is niets meer dan een digitale tuner waarmee het mogelijk is om digitale tv te kijken en op te nemen via de PS3. Echter, deze tuner werkt alleen met tv kanalen die via de ether worden uitgezonden. In Nederland is KPN de enige die dit doet. Probleem is nu dat PlayTV alleen zal gaan werken met ongecodeerde (gratis) kanalen. Helaas worden alleen de publieke omroepen (NL1,2,3 ) in Nederland ongecodeerd uitgezonden en dal zal voorlopig wel zo blijven. De situatie in de UK is bijvoorbeeld geheel anders.

    Daarnaast wordt televisie via de ether niet tot nauwelijks uitgezonden in HD (in Nederland zeker niet). Het is leuk dat het apparaat hiervoor geschikt is (wat niet zo bijzonder is) maar een bron is er niet, dit kost simpelweg heel veel bandbreedte via de ether en die is al zeer beperkt in Nederland.

    PlayTV zal dus niet gaan werken met digitale kabel TV zoals dat van Casema, @Home of UPC. Je moet PlayTV ook niet verwarren met IPTV want met Internet heeft het niets van doen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ehm komt MS ook net niet met zoiets eigenlijk?

    Vind van de ene kant wel makkelijk hoor gewoon ff TV kijke op je ps3 of xbox...
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat Bart Smit 'jarig' is, heeft men op 6 november een speciale aanbieding. De PS3 40 GB kost dan 339,- euro ipv 399,- euro.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow dat is cheap....daar was ik voor gegaan, heb echter al een Amerikaanse in de order staan.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is zeker een mooie deal ja. 339 euro voor een PS3, das niet gek veel.

     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tov ruim 200watt voor het 60gig model? :eek:

    fuck nu baal ik zelfs behoorlijk :mad:
     
  12. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

    Ik heb sinds 4 weken een xbox360, maar nu wil ik eik ook de ps3 60gb voor zomaar erbij.

    wat raden jullie mij aan? doen ofniet. Kosten zijn rond de 500 euro, aardige smak met geld.
    Je mag gerust weten dat ik 21 ben, fulltime baan, verdien zo'n 1000 netto de maand. (totaal niet om op te scheppen hoor, maar ik twijfel zo verschrikkelijk he!!!)

    Xbox360 elite werkt perfect, alleen ik zou zo graag nog een ps3 naast willen hebben staan, om ten tijde dat de xbox defect (hha), of even wt anders wil doen, hem gewoon kan gebruiken.

    Doen of niet doen? Betalen lukt wel.

    dit is echt shit!
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als het is om zomaar erbij te hebben zou ik eerder voor de Wii opteren of een handheld.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de PS3 exclusives je aanspreken moet je het zeker doen. Maar doe het dan ook zo snel mogelijk zodat je nog de 60gb versie kan voordat die uitverkocht is.
     
  15. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0

    de wii trekt mij niet (wqua spelaanbod en dan vooral het genre, zo ook met de handheld)

    Zou gewoon graag een ps3 willen hebben, mede door de blue ray techniek.

    maar, zou jij het doen in mijn plaats?
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als het spellenaanbod van de Wii je niet trekt, maar dan van PS3 wel dan zou ik het doen. Trekt het spellenaanbod van de PS3 je ook niet en koop je die zomaar voor blu-ray dan raad ik je de €399 versie aan of als een al een aparte blu-ray speler die goedkoper is, die aparte speler dan.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En we gaan verder in deel 3 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina