Gisteravond naar de PS3 Retailers Night geweest. Het was opzich wel leuk, maar de avond was slechter dan Mission 360 en de Wii Move You Party.
Ik heb wel de volgende games kunnen spelen:
MotorStorm, Resistance, Gran Turismo HD NBA2k7, Blazing Angels, Genji, Virtua Fighter 5, Full Auto 2, en Untold Legends.
Motorstorm was opzich wel aardig, maar naar 10 minuten vond ik het toch al een beetje saai worden. Het gaat vrij langzaam, en de crashes vallen ook flink tegen. Online lijkt me de game wel leuk trouwens.
Resistance heb ik maar even kunnen spelen, maar ik vond hem opzich wel tof. Grafisch gezien valt hij tegen, en ik vind Perfect Dark Zero er mooier uitzien. De multiplayer lijkt me wel gaaf, als het maar niet te rommelig wordt met 40 spelers
Gran Turismo HD ziet er wel gaaf uit, en vind ik de mooiste game die ik heb gespeeld. Erg leuk dat ze ook nog vertelde dat de game ook als demo uit komt bij de launch.
NBA2k7 zag er goed uit, en niks op aan te merken. Ziet er even goed uit als de 360 versie.
Blazing Angels ziet er op de 360 beter uit, en de SIXAXIS controlls stinken erg. Het werkt helemaal niet fijn, je kan gewoon niet precies mikken. En daarbij komt dat de SIXAXIS bij Motorstorm overdreven gevoelig is.
Genji heeft een crappy camera, en vind het er niet zo speciaal uit zien.
Virtua Fighter 5 is wel gaaf, en ziet er ook mooi uit. De animatie is super, en de framerate is erg nice.
Full Auto 2. K*t game, niet kopen voor de PS3. Het ziet er uit als een ps2 game. Het gaat zo snel dat je niks kan raken. En de framerate is bagger. De enige game waar niemand bij aan het spelen was. Bij alle andere games stonden toch aardig wat mensen.
Untold Legends ziet er leuk uit, en een beetje Baldurs gate achtig. En deze game is vooral coop leuk. Ik weet niet of die online coop zal zijn, maar dat zou wel gaaf zijn.
Maargoed, ik wou eerste instantie geen PS3 halen, maar we kregen gister een aanbieding voorgeschoteld die toch erg aantrekenlijk is.
- De standaard PS3 pakket met alles erin, (Controller, 60GB schijf enz)
- Een 2e PS3 controller met Sixaxis.
- De game Resistance fall of men
- De game Motorstorm
- En een HDMI Kabel
Dat voor de prijst van 599 euro. Oftewel, de standaard winkel prijst voor de PS3.
Dus er is dus een grote kans dat ik straks een PS3 thuis heb staan. Daarbij komt dat ik hem ook altijd nog door kan verkopen
Alleen is het jammer dat ik uhm dan pas krijg een week na de release, en dus wel die Bluray misloop. Maargoed.. je kan niet alles hebben.
Maargoed, ik heb ook nog wat vraagjes. Ik heb eigenlijk helemaal niks van de Ps3 gevolgd, dus het kunnen wat domme vragen zijn. Maar wordt online gamen op de PS3 nu gratis? Of zal het net als bij Xbox live gaan?
En mijn 2e vraag.
WTF heb je aan een 60 GB harde schijf behalve demo's, Savegames opslaan en PSone games downloaden? (foto's en muziek tel ik niet mee) Wat kan je nog meer met de 60GB HD?
Klik om te vergroten...