1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 2m hdmi kabel voor 14,- gekocht............werkt super. Niks storing

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    DTS-HD of Dolby TrueHD? Blu-ray ondersteunt beiden formaten. :) Er zijn echter wel Blu-ray spelers die niks met DTS-HD kunnen omdat ze niet over de juiste hardware beschikken. Wat dat betreft is de PS3 de meest 'future proof' Blu-ray speler die momenteel te koop is, mits Sony natuurlijk de boel blijft updaten. Dolby TrueHD wordt inmiddels alweer een tijdje in software gedecodeerd, en mogelijk is er ook een DTS-HD softwaredecoder in de maak. :) Het enige wat niet mogelijk is met de PS3 is een TrueHD of DTS-HD signaal als bitstream uitsturen. Het moet dus echt door de PS3 worden gedecodeerd. Mja, of het nu door de PS3 of de decoder in een receiver wordt gedaan, de kwaliteit is uiteindelijk gewoon hetzelfde. :cool:

3. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Geen tweakers discussie over hdmikabels alstublieft..zucht.
    De ene ziet het wel de andere niet, heb zelf een dure en een goedkope.
    Maakt geen donder uit eigelijk bij mij, meer dan 40€ mag een goede echt niet kosten. wat ze je ook in de winkel proberen wijs te maken een kabel van 100€ krijg je geen beter beeld dan 1 van 40€!
    Nu weer PS3: Ik vind de 'bouwkwaliteit' niet echt top. de verschillende plastic delen van zowel de ps3 als de sixaxis knarsen en kraken als je er een beetje op drukt. Voor de console boeit het me niet maar bij de controller is het wel irritant.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nou ik heb hem dan eindelijk aangesloten, dacht gister al even te spelen maar nee.. HMDI kabel kopen. Ik dacht dat je nog wel dezelfde component kabel kreeg als bij de 360. Naja niet dus, nu dan eindelijk kabeltje gekocht, aangezet, wat is dat ding stil zeg... en moest even updaten.. jammergenoeg doet ie dat dus niet automatisch. Duurt wel lang overigens.

Afijn, geregistreerd bij die Playstation ding, Hordo kon niet.. hij zegt niet waarom maar zal wel in gebruik zijn? Dus heb maar XBW-Hordo genomen. De registratie doet me een beetje denken aan het Dreamcast tijdperk met die online formuliertjes via je console.

Nu maar eens even verder prutsen

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Na een paar dagen gespeeld te hebben met mijn nieuwe PS3, kan ik niets anders zeggen dan dat ik veel eerder zo'n ding had moeten kopen. Hij staat nu naast mijn 360 en om eerlijk te zijn verbleekt de 360 naar mijn mening een beetje naast die mooie glimmende zwarte PS3.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Downloaden via PS3 lijkt sowieso een eeuwigheid te duren. Gisteren bij een vriend van me even een demo willen downloaden. Damn dat dúúrde lang! :x

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik mis die witte stofzuiger ook geen moment.

Vanmiddag ff COD4 halen en losssssss.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    2 dagen geleden de demo Burnout Paradise gedownload maar dat ging supersnel.

9. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook een PS3 60GB + 5 spellen. Helemaal gratisch en voor niets!

Ik heb hem namelijk gewonnen ;-)

Hij staat nu naast mijn grijze Xdoos 360 en die is nu opeens heel lelijk geworden... :p

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is toch al vrij lang bekend dat er bij de PS3 geen HDMI/component kabel wordt geleverd. De firmware updates zijn inderdaad groter dan die van de Xbox 360, dus het duurt allemaal iets langer. Wat gaat er btw niet automatisch dan? Na het bericht kun je via systeem-update downloaden en laten installeren?

Het downloaden uit de PS Store gaat hier ook altijd lekker snel. Af en toe, als het echt druk is wil het wel eens iets trager gaan. Mja, dat heb je ook op Live.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sony vervangt bij de PSP en PS3 de hele firmware.
    En dat duurt langer dan bij de Xbox360 , daar download je alleen de wijzigingen.

12. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet, ik heb zoo weinig shit bij mijn PSN store, Burnout Paradise staat er bij mij niet eens, en bijvoorbeeld warhawk hadden mensen die addon 2 dagen terug al, maar ik kon hem vandaag pas downloaden? iemand idee wat er mis is ofzo?

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat ik bedoel is dat als ik de Playstation 3 aanzet en aansluit op het internet, gebeurd er niets uit zichzelf. Je moet zelf naar update gaan zodat ie gaat updaten. Ik heb dus ook net een Xbox 360 Elite en ik moet zeggen dat dat toch wel prettiger werkt als eerste gebruiker. Je maak makkelijk een account, wordt meteen geupdate in een paar seconden en ze nemen al alle opties door. Ik wist dat er geen HDMI kabel bijzat, maar niet dat er geen HD component kabel bijzat, dat leek me eigenlijk logisch, maar niet dus :).

Nu ik even een aantal uurtje gewerkt heb met die PS3 moet ik zeggen dat het menu snel is, en fotos bekijken is sneller dan op de Xbox 360. Muziek luisteren is beter gedaan omdat je kunt doorspoelen en afspeellijsten kunt maken. Verder vind ik de 360 toch nog iets gebruiksvriendelijker met het vinden van je data etc. Verademing om gewoon demo's te downloaden en meteen te spelen in plaats van eerst te moeten installeren ook nog. Motorstorm die erbij zat ben ik niet van onder de indruk, F1 ook niet. Heavenly Sword en de demo van Rachet and Clank zijn wel cool :).

What else.. uhm ow ja, wat me ook opviel, bij de Elite ik doe gewoon een accu in die controller en hij werkt. Bij de PS3 moest ik dus eerst 2 uur aan een kort USB draadje zitten, en elke keer als ie opnieuw moet opladen moet ik weer helemaal van me bank naar de tv, of ik moet een dik verlengsnoer kopen ofzo. Jammer dat Sony daar niet aan gedacht heeft eigenlijk. Folding is ook heel erg leuk, maar ook hier moest ik weer erg lang updaten en installeren 8).

Dus groot pluspunt is de muziek handling, visualisers, folding@home is tof, snelle menutjes, stilte, sexy uiterlijk en de coole slotloading. Ben er nog niet uit wat ik nou moet vinden eerlijk gezegd. Denk dat ik maar even Drake's Fortune en Rachet haal, Motorstorm is namelijk écht heel lelijk imho.

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je geen laptopie hordo? Dat is een hele uitkomst voor mij, laptop op de bank en de snoer van de lege controller in de laptop. Zo kan ik lekker relaxed blijven zitten :).

En ik heb 2 controllers, dus als er 1 leeg is dan pak ik gewoon de andere.

En als je Uncharted haalt, dan ga je wel overstag denk ik. Veel plezier ermee.

15. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem! Gisteren gehaald en meteen COD4 erbij gekocht.. En wat zíet die game er retestrak uit! :eek: Heb de game in één avond uitgespeeld, wel jammer maar een heftige ervaring! En wat is de PS3 STIL! Wat een luxe vergeleken met die turbine van een Xbox 360..

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    us-account aanmaken ;)

Daar staat ten eerste vele malen meer en ook nog eerder.

@ Hordo: Als je de demo van HS te gek vond dan vind je de volledige game ook super. Voor mij staat deze game op de tweede plek na CoD4, echt super!:thumbs:

Opladen zou je dus idd een usbverlengkabel moet halen, ik plug hem altijd gewoon in de laptop van mijn vriendin, die zit toch naast me :+

Home is trouwens weeeeeeeeeeeer uitgesteld. 31 maart wordt de beta een open beta (dus voor iedereen toegankelijk), maar het blijft een beta. Een goed geintergreerd live is echt alles wat de ps3 nodig heeft.....zonde zonde

17. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat aanmaken van een Amerikaanse account..................eigenlijk is dat fraude, toch?

In hoeverre kan dat een probleem worden? (waarschijnlijk weet nieamand dat, maar het zit met niet helemaal lekker als ik straks geld op die account ga zetten)

Ik heb gisteren singstar gekocht en waarschijnlijk zijn de songs in Amerika goedkoper vanwege de lage dollar.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    fraude? Hoezo? Volgens mij niet ;)

Ik weet trouwens niet of je daar wel geld op kan zetten. Maar heb er nog niet aan gedacht, wordt tekken wel goedkoper van :eek:

19. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fraude omdat je gegevens invoert die NIET van jou zijn. Simpel.
    Maar wellicht neem ik dat te hoog op

Kom er net achter dat de amerikanen nog geen singstore hebben.

En ja, je kan geld op een amerikaanse acount zetten scheelt je toch iets van 25%

20. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil ook een US account aanmaken maar nu heb ik ff een vraagje:
    Als ik dan iets download via die account kan ik het dan ook gebruiken op m'n standaard europese account?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina