1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Al spijt van je aankoop Kevf? :+
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ligt een beetje aan je TV. HDMI-DVI heb ik geen ervaring mee. Zal eens wat rondzoeken op het web voor je of ik wat kan vinden. Ik heb om mijn TV zowel HDMI als component aangesloten. Vind op mijn TV HDMI mooier, mooiere kleuren en meer diepte.

    Killzone 2 component vs HDMI (kwaliteit van de foto's kan een stuk beter, maar het gaat even om het verschil in kleuren).

    KZ2 component
    [​IMG]

    KZ2 HDMI
    [​IMG]

    Zit toch een behoorlijk verschil tussen. Kijk alleen maar eens naar de zwartwaarden en de diepte van de kleuren.

    MGS4 component vs HDMI

    MGS4 component
    [​IMG]

    MGS4 HDMI
    [​IMG]
     
  3. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag vraag }:]

    Ik ben mn kamer beetje aan het herinrichten.

    En nu heb ik dus mn xbox360 in een tv kastje staan, de opening waar hij in staat is 15cm hoog. Dit werkt tot nu toe nog super, wordt niet al te warm en geen vastlopers.

    Maar nu wil ik mn ps3 60gb in de andere hoek zetten. Dus deze volgorde


    360 | receiver | ps3

    de ruimte is dus 15cm hoog, achterkant is open maar staat zon 5cm van een muur af. Denk dat ik zon 7cm aan de zijkanten overhoud, zowel links als recht.

    Dus gaat dit, of moet ik hem lelijk bovenop het meubel zetten?


    danku!

    niels
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet even een foto maken, voor wat duidelijk? Het klinkt in ieder geval niet optimaal..
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    de ps3 heeft vooral aan de zijkant ruimte nodig want de rechterkant wordt aardig heet.
     
  6. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, kan makkelijk. Zeker als je je PS3 links zou zetten (rechts zit de opening voor de ventilator kan dit makkelijk. Mijn PS3 staat momenteel in een kastje zonder deur, geen probleem.
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Kameo: tnx! Zie vooral bij Killzone verschil trouwens. Het is bij MGS eigenlijk nauwelijks te zien.

    Wordt dus een dvi-kabel :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil hem toch even kicken, omdat ik mijn deal wederom gestrand is. De verkoper heeft netjes afgezegd trouwens dat wel en is, als ik zijn email moet geloven, slachtoffer geworden van internetoplichterij. Aangifte gedaan bij de politie enzovoort enzovoort. Ik geloof hem trouwens wel omdat er niet vantevoren betaald hoefde te worden.

    Maar nu wil ik graag gebruik gaan maken van de aanbieding van de Bart Smit. Kan iemand mij vertellen hoe ik exact moet handelen wil ik komende dinsdag een ps3 40 gig hebben?
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben een plaatselijke BS ingelopen. Heb gevraagd hoeveel 60gig modellen ze nog hadden. Dat waren er 3... 1 daarvan heeft nu mijn naam erop.
    Dus op hoop van zegen...

    Maar de actie geld hetzelfde op internet, maar dan geloof ik voor 20 minuten. Dus van 17:00 tot 17:20, maar waar ik dat vandaan heb weet ik niet meer.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt hem dus gewoon gereserveerd voor dinsdag? En gaat dan betalen oid?

    Ik wil trouwens de 40 gig versie, hoop dat ze die ook hebben.

    Wil nu niet weer een ps3 mislopen, vind 2x wel genoeg :confused:
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dinsdag gewoon pinnen. Ik kies voor de 60gig vanwege de gratis spellen en extra controller die erbij zitten. En de BC die daar nog een beetje in zit, want ik heb nooit eerder een playstation gehad. Cardreader vind ik ook wel prettig omdat ik van plan ben met linux te gaan klooien.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ahh, dat is klote Kevf! Morgen dan maar écht een PS3 kopen!
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Via internet bestellen kan ook gewoon, dit staat op de folder:

    Bestel je tijdens deze actieperiode via Bartsmit.com dan krijg je deze feestkorting ook!

    Nadeel is alleen wel dat je hem waarschijnlijk pas de volgende dag, of de dag daarna binnen hebt. Maar 339,15 (40GB) en 424,15 (60GB starterspack) voor de 2 Playstations zijn echt hele mooie prijzen. Die mag niemand voor dat geld laten staan.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik laat 'm gewoon netjes staan hoor! :+
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Snap ik, echter ik heb er de centen alleen niet voor. En ik wil ook zeker met linux aan de slag, maar waarom zou je daarvoor een cardreader nodig hebben?
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet persé nodig idd, je kunt gewoon de iso's op dvd branden. Maarja om niet steeds te hoeven branden, kan een memorykaartje misschien van pas komen. Als hij daar al van boot tenminste :p
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Aaargh ze leggen niks meer achter bij Bart Smit.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het lijkt me niet. Het zijn namelijk CD ISO's. Dus die zul je niet vanaf een MemoryCard kunnen booten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina