1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    no way dat ie bij mij dan uitgaat. Dat deed ik toen ik hem net had en dan gebeurt er niks. Vreemde is dat ie zich absoluut niet reset.....al ga ik nu wel twijfelen :9

    Vanavond kijken en verder weer gewoon aan en uit met de controller.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Nu ga ik ook twijfelen...

    Maarja, ik gebruik toch ook (bijna) altijd de controller, anders moet ik helemaal naar de PS3 toe :+
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, bij het tappen op de power button gaat ie jammer genoeg niet uit uit. Je moet die een paar seconden ingedrukt houden. Een groot minpunt en het verplicht je eigenlijk hem uit te schakelen via de controller welk soms toch een ongemak is.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar dan reset de console volgens jou dus? Verklaart wel waarom ik af en toe de headset opnieuw moet aanzetten. Echter hij is dan nog wel geregistreerd. Vaag. Zie het in de online manual ook nergens staan.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, voor het resetten moet je die knop vijf seconden ingedrukt houden en voor het uitzetten een second of twee(, drie?).

    Maar ik vind het gewoon soms een ongemakkelijkheid. Als ik stop met gamen haal ik altijd de disc er uit en zet ik de console normaal uit met de knop, maar aangezien je de knop ff moet ingedrukt houden is het met de controller even snel en om nog maar te zwijgen over wat er gebeurt als je de knop ff te lang ingedrukt houdt :+.
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt gta vice city lekker op de ps3
    wil em morgen ofzo weer gaan kopen
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, tenzij je nog een 60GB vind (wat niet zal zijn tenzij je 2de hands gaat). Maar voor moest je er nog één vinden, GTA VC werkt normaal gezien wel goed.
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al een 60gb dus dat is geen probleem
    maar ik wil niet dat na 2 uur spelen spel opeens vast blijft zitten net als bij ratchet and clank 2
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou volgens de lijst op de playstation site zijn er geen problemen met de bc van VC ;).
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    komt er ooit nog een update voor de 40 gig ivm bc?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien in de verre toekomst als de PS2 van de markt verdwijnt, maar zolang die het nog goed doet moet je het niet verwachten.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Aan de ene kant een goed idee, aan de andere kant een slechte zet. Juist nu de PS2 nog op de markt staat en de games nog in de winkels liggen moet je de slag slaan. Nu kopen gamers nog ps2 games uit de winkel waarop Sony geld kan verdienen, maar in de toekomst is dit niet tot nauwelijks mogelijk, waardoor mensen de games tweedehands gaan kopen.

    En ik denk niet dat veel mensen met een PS3 die nog geen PS2 hebben deze overwegen aan te schaffen.

    Ik vind het persoonlijk dus niet een slechte zet om nu voor bc te zorgen. Natuurlijk kan ik fout zitten.
     
  13. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ikzelf vind het erg klote dat de 60G eruit is ik ga deze week een PS3 halen en heb nog een stuk of 70 PS2 spellen liggen en heb eigenlijk geen zin om elke keer de PS2 weer aan te sluiten, mijn PS2 is volgens mij zoiezo bijna aan het einde van zijn levensduur, mahja ik zal wel moeten als ik God Of War 1+2 en DMC 1+3 wil spelen:)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    En daarnaast doet de PS3 aan upscalen van PS2 games?

    Als ik nu een PS2 aansluit op mn hdtv, dan ziet het er niet uit.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind m'n PS2 op m'n HDTV er nog niet zo slecht uit zien... het hangt natuurlijk wel af van game tot game. Denk trouwens niet dat de PS3 PS2 games upscaled, iemand met een 600GB die dit kan confirmeren?

    Ze halen meer dan genoeg winst binnen met de PS2 zelf die bovendien op het moment ook nog één van de best verkopende consoles (denk dat alleen de Wii het beter doet). Dus waarom bc in de PS3 steken wat er voor zorgt dat ze nog wat meer verlies met de PS3 maken?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik begin echt te balen dat ik geen ps2 games kan spelen

    FFXII
    Persona 3
    MGS
    DMC
    Ico
    Shadow of the Colossos
    God of War
    God of War II

    wil ik maar wat graag allemaal spelen. Om slechts een paar te noemen!
     
  17. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn ook nog niet de minste games:)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=1987603

    Wat screens van IGN:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oh mooi :). Maar als er ooit bc voor de 40GB modellen komt is het niet gegarandeerd dat hij ook gaat upscalen. Want alles zal dan al software matig moeten gebeuren (in de 60GB versie zat de grafische chip van de PS2 er nog in) en de vraag is dan natuurlijk of de PS3 dan nog genoeg kracht over heeft om de games nog goed genoeg tekunnen upscalen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je post doet vermoeden alsof dat ooit gaat gebeuren (bc).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina