Denken mensen nog dat er deze maand een pack aan zit te komen voor de PS3 hier? Daarmee bedoel ik dus een nieuw pack? Wil er graag 1 kopen maar ben bang dat in juni hier dat 80gb model ook wordt verkocht samen met MGS4
Einde deze maand komt het GT5 Prologue pack en iets vroeger een pack met 3 Blu-Ray filmen: Het MGS4 pack is voor Europa ontkent en dat de 80GB versie naar hier komt mag je al helemaal vergeten .
Nu je het zegt, daar heb ik ook iets van gehoord . Maar het al het GT5 Prologue pack zien staan op de site van de lokale gameshop dus dat zal er zeker wel komen naar hier . EDIT: Na wat gezocht te hebben is ik gezien dat het movie pack enkel voor Frankrijk is.
GT5 prologue pack ga ik dan denk ik maar kopen.. Stond vorige week, net mijn salaris gehad, bij de MM en stond echt super te twijfelen of ik die PS3 meteen mee zou nemen Denk dat ik dat straks maar ga doen
Krijgen we dan eindelijk meer over home te horen? http://www.psonly.nl/nieuws/14400/Sony_geeft_volgende_week_een_Home_presentatie/
wat zou het toch lekker zijn om gt prologue te spelen met je eigen muziek op de achtergrond helaas zit sony te slapen
Hoe zit het nu eigenlijk met die Playstation kaartjes? Aangezien je nu toch moet betalen via creditcard, om iets te downloaden?
Zet net m'n PS3 aan krijg ik een melding dat er een nieuwe systeemupdate is, 2.17. Wist niet eens dat er een nieuwe zou komen.
Home-director maakt zich zorgen om veiligheid Tsjonge, hoezo uit zijn verband gerukt Ik heb het originele interview in het Home topic geplaatst
ik heb gister zo een jabra headset voor 13 euro ofzo bij mediamarkt gekocht maar ik kan em niet verbinden op me ps3 hij blijft steeds zoeken ook al laat ik em 15 min zo staan kan iemand me mischien helpen