[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is het alleen bij het aanzetten? Het blijft gewoon een gare optie waarvan je ook nog eens niet van op de hoogte wordt gesteld.
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd systeem, maar ik zal voortaan de controller gebruiken en zien of het helpt. Thanks.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rumored PlayStation Store Release List Shows Home, Ratchet: Quest For Booty Due In July

    [​IMG]
    Ratchet: Quest for Booty
    ? Lair: Diabolical Dragons? The Last Guy? A Resistance 2 trailer next month? Those releases are rumored to be hitting the PlayStation Store this spring and summer, according to the above pic going 'round the internet today. It's all based on a allegedly leaked PlayStation Network release list from Sony Computer Entertainment Europe, which lays out the planned PSN releases for the next four months, including a July release date for Home.
    As you can see, according to the list, April is a big month. These releases may be bundled together to help promote the PlayStation Store revamp, also rumored to hit on April 15. So what is all this stuff?
    The Lair pack(s) shown in the leaked list may what finally brings analog stick control to the PlayStation 3 game. When we inquired with Sony about the patch on hand at GDC, we were met with silence.
    Ratchet Quest For Booty is most likely either Insomniac's downloadable content for Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction or a PlayStation Network release. Considering the Space Pirate presence in Tools of Destruction, it would certainly makes sense as DLC. When we asked Insomniac about their plans for PSN game, they simply (and wryly) responded "We're very busy."
    The Last Guy, we know almost nothing about, other than that Sony Computer Entertainment Japan filed for the that trademark last year.
    Take this all as rumor for now, but keep an eye on the PlayStation Store updates to see if this pans out to be true.

    ------------------------------------------

    Nieuws: Sony reageert op gelekte PSN lijst
    Gisteren verscheen er ineens een releaselijst voor het PlayStation Network op internet, in deze lijst staan data voor diverse aankomende games en content.

    Enkele opvallende data in de lijst zijn 15 april (nieuwe Resistance 2 trailer, God of War: Chains of Olympus demo) en de maand juli (Socom: Confrontation, EyeCreate 2, Ratchet: Quest for Booty en de verschijning van Home).

    Sony geeft vandaag aan dat de lijst inderdaad van SCEE komt, maar dat de informatie in de lijst altijd nog kan veranderen. Niet alleen de data, maar ook de namen kunnen dus nog veranderen en we moeten de lijst dan ook zeker niet zien als een persuitgave.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog nooit van gehoord.

    Persoonlijk vind ik de aan/uit knop behoorlijk gevoelig.
    Hoef hem maar iets aan te raken en de PS3 springt al aan.

    9 van de 10 keer zet ik mijn PS3 aan via de Bluetooth Remote.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oeps, was ik even in de war. In m'n laatste posts hier bedoel ik het bij het uitzetten met die knop :+.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En daarom moet je dus voor de PS3 kiezen als Blu-Ray speler.
    Als je nu een stand-alone speler koopt is ie over een maand alweer verouderd.
     
  7. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Happy ik heeft gistere een ps3 aangeschaft:)! Nu zie ik dat er geen Scart kabel van sony is, alleen zo'n composiet(geel wit en rood+scart adapter) te verkrijgen is. Zou een third party goede kwaliteit geven, en vervalt de garantie als je een product gebruikt wat niet van sony is? Of is er uberhaupt wel verschil bij dit bij de ps3?

    Sorry maar heb er niet zoveel verstand van :p
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    denk niet dat je het verschil ziet, maar je kan hem beter via component of hdmi aansluiten. Anders heb je geen hd ;)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je gaat toch met een Next-Gen console niet gamen via Composiet.
    Als je geen Component of HDMI hebt , koop dan minimaal een Scart RGB kabel.
     
  10. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Op termijn wil ik graag de nieuwe Dell 3008 WFP kopen voor aan de Mac. Deze monitor ondersteund ook HDMI waardoor mijn PS3 koppeling ook gelijk gemaakt is.

    De vraag is echter of ik de beelduitvoer via HDMI kan laten lopen en de audio uitvoer via Tulpjes naar mijn versteker. Ik kan geen digitaal geluid doen omdat mijn receiver dat niet ondersteund. Iemand hier een idee over?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je kiest voor bij de Optische uitgang dan loopt ook alle geluid via de Toslink.
    Geluid via de HDMI en Multi AV wordt dan uitgeschakeld.
    Je kan niet kiezen uit Optisch en bijvoorbeeld HDMI.

    Voor geluid bij de bij de PS3 drie opties Multi AV , Optisch en HDMI.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zou het zelf ook niet doen, maar denk niet dat iedereen het geld heeft liggen om en een PS3 te kopen en een tv. Of hij heeft een goede tv natuurlijk waar hij nog niet vanaf wil. :thumbs:

    Is het verschil tussen component en hdmi op de PS3 ook echt merkbaar? Ik zag het op de 360 wel, maar het was niet heel schrikbarend. :)
     
  13. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er een groot verschil in zit, maar het beeld op m'n PS3 is iig strakker dan dat het op de 360 was. En dan met name de menuutjes en letters.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    [​IMG]

    net besteld, kon echt niet meer wachten :+
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Waar? En heb je ook de garantie dat je hem echt krijgt op de dag van release? Ik ga denk ik 's ochtends direct naar de mediamarkt. :)
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    besteld bij bol.com, hij staat pas sinds gister of eergister op de site, dus denk wel dat ik hem heb
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Super! Hopen dat ie op de dag van release wordt afgeleverd. _O_
    Ik ben ben benieuwd of ie gewoon in de schappen ligt bij de mediamarkt. Gelukkig zit er vlak naast een Toys R' Us dus dat is nog een 2 optie mocht ie er niet zijn. :x
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb bij bol besteld omdat ik dan een betaaltermijn van 3 weken heb :+ (niet dat ik graag op rekening koop, integendeel, maar weet even niet in te schatten hoe mijn uitgaven zullen zijn komende maand)
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, bij Bol krijg je inderdaad netjes een acceptgiro. Enneuh, die uitgaven heb je zelf helemaal in de hand. ;):D
    Superaanwinst!_O_
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog een gewone beeldbuis staan, en nu ps3 aangesloten met de bijgeleverde composiet/av kabel dinges. En heb inderdaad niet het budget om binnenkort zo'n hd tv aan te schaffen.

    Maar wat mijn vraag dus is, zou zoon third party scartkabel werken, en ook iets verbetere aangezien sony zelf geen scartkabel heeft:confused:?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina