1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Valt mij ook op ja. Betaal soms gewoon het dubbele of gewoon het drievoudige voor een game bij Media Markt tov de lokale gameshop.
    Daarnaast heeft de lokale gameshop daadwerkelijk verstand van games (releases, special editions etc) in tegenstelling tot de redelijk hersenloze 16 jarige pubers bij Media Markt (in Rotterdam tenminste).

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was gisterenavond bij de MM en daar stond en gezin met een Wii in hun handen en wilde meer info over dat ding hebben.
    Op de Game-afdeling was niemand aanwezig die hun kon helpen , toen hebben ze maar iemand van de PC-afdeling erbij gehaald.
    Heb het even aan geluisterd en tervreden weg gelopen , eindelijk iemand die er verstand van had.

Ook bij de MM in Hengelo heb je een groot aantal verkopers die totaal geen verstand van zaken heeft.

Heb me vorige week een Digitenne pakket gekocht , het meisje bij op de Telecom-afdeling wilde me heel graag helpen maar begreep de computersysteem van de MM/Saturn niet helemaal.
    Zij had hier voor gewerkt bij de Pirmafoon , maar niemand van haar collega's wilde haar helpen.

Haal mijn informatie altijd van het net en hoef zelden iets aan die "verkopers" te vragen.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand misschien een site waar de PS Day live te volgen is straks?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar kan ik het beste een Dual Shock 3 importeren? Ik wil em hebben voordat MGS4 er is.

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijne bij videogamesplus.ca gekocht, 4 a 5 dagen bezorgtijd.

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zag vorige week in een winkel (weet niet meer welke) een DS3 liggen koste €59.99 echt niet normaal vind ik dat als je kijkt dat je hem kan importeren voor €38.

(weet overgins niet of deze geimporteerd was of gewoon de NL versie hij hing achter de kassa dus vroeg alleen even naar de prijs)

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik verwacht ook dat hij hier €60 gaat kosten en het laatste nieuwtje is dat hij in MGS4 pack voor Europa gaat steken (maar geen flauw idee of het werkelijk ook zo is).

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt werkelijk belachelijk. Vind het sowieso al triest genoeg dat je flink kan gaan betalen voor een fucking joypad die al gewoon allang bij de PS3 had moeten zitten in the first place....alleen maar rumble functie..hoppa...60 euro. Get the fuck outta here, import all the way.

Al ben ik ht eens met OPM...sony zou aan een inruilactie moeten doen.

/Mod let even op je taalgebruik aub. Hebben we je btw al eerder op attent gemaakt

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gare Sony nieuwtjes:

Hirai biedt excuses aan voor het eerste jaar van de ps3:

http://www.psonly.nl/nieuws/15366/Hirai_biedt_excuses_aan_voor_eerste_levensjaar_PS3/

en blu-ray verkopen vallen tegen:
    http://www.psonly.nl/nieuws/15367/Blu-ray_verkopen_vallen_tegen/

edit: Sony voelt zich verkeerd behandeld! Moet niet gekker worden:

http://www.psonly.nl/nieuws/15371/Sony:_We_zijn_verkeerd_behandeld_/

edit2: en de Dualshock verschijnt, net als Home toen, zeer binnenkort :+

http://www.psonly.nl/nieuws/15372/Release_van_DualShock_3_volgt_binnenkort/

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    vind je het gek dat blu-ray slecht verkoopt. Veel te duur, slecht verkrijgbaar en allemaal oude titels|:-

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar dat zal toch na juni wezen want de enigste site die melde dat de DS3 bij het MGS4 pack zat heeft het bericht nu ook gewijzigd. Jaja, we moeten er eeuwen opwachten, van alle continenten er het meest voorbetalen en dan durven ze trots aan te kondigen dat ze de 360 hier in Europa hebben voorbijgestoken. Ik hoop dat de 360 nog een stevige verkoopsboost krijgt en dat de Europeanen de PS3 met "mutual respect" behandelen [​IMG].

12. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan gewoon ;)

en wanneer meld je je weer eens op Oldskool :+

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor je snelle reply:D

Druk, drukker, drukst je kent het wel denk ik & prachtig weer om NIET te gamen:emo:

Kom zeker snel weer bij jullie buurten\o/

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    heb vandaag een 32" hdready scherm gekocht maar ik kan nu in het PS3 menu gewoon 1080p kiezen. Dat is toch full hd?

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Meesten HD Ready tv's kunnen nu ook een 1080p input ontvangen via HDMI (en Samsung via component), maar het wordt uiteindelijk gewoon gedownscaled naar de native resolutie van de tv.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus in het maakt qua kwaliteit niets uit of ik nu 1080p of 720p kies? of kan ik beter gewoon 720p (of 1080i) nemen omdat mijn lcd dat wel echt ondersteunt?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan idd beter 720p kiezen. Dan hoeft je tv minder 'te doen'. Verder kan je eens kijken hoe het verschil is tussen 1080i en 720p met films en games. Veel vinden 720p voor games mooier en 1080i voor films. Vaak moet je dan wel switchen.

Hou er trouwens rekening mee dat blu-ray niet altijd in 720p op de schijf staat! Als je dan dus geen 1080i hebt geselecteerd dan kijk je de film dus op 576p. Erg gaar geregeld |:-

Trophies in juni?

http://www.psonly.nl/nieuws/15493/PlayStation_Trophies_vanaf_juni_beschikbaar?/

wie gelooft het nog? :+

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kortom....1080i gewoon laten aanstaan? Ik game er altijd mee, dus voor Blu Ray hetzelfde zo te horen?

En volgens mij was het al eerder gevraagd..maar wat moet ik aan met deze settings?

Cross color reduction filter
    RGB full range (HDMI)
    Yp/Cb/Cr...Super White (HDMI)

Dit hoor ik net..

1080i is bad quality for videos as it is interlaced, meaning odd and even flashing lines appear on screen separately to create one picture. 720p is progressive so a full picture is on screen at once. Hence the "p" and the "i". Interlaced video becomes blurry in fast moving scenes so progressive is the way to go.

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is exact de reden dat je bij games vaak op 720p beter af bent en met films op 1080i ;)

Ik laat hem vaak op 720p staan, echter zie hem bij een blu-ray dan soms overspringen op 576p en zet hem dan even op 1080i.

RGB op Full zetten en superwhite aanzetten al merkte ik van de laatste niks ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina