1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  2. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja hier ook, laptop naast me op de bank en spelen maar. Ik probeer ook altijd 1 controller vast aan de ps3 te hebben hangen zodat deze kan opladen en dan kan ik mn andere controller leeg maken en dan omruilen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daarnaast hebben de batterijen geen geheugen dus als je met een 2e speler wil spelen hoef je niet te wachten tot de controller vol is oid.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach jezus, daar zeg je wat :)

    was ik me niet eens van bewust. hahahaah!!!!

    Heb ik ook absoluut geen andere kabel nodig nee.
    Vorige week vrijdag kreeg ik te horen van Videogamesplus.ca dat mijn Dual Shock 3 'shipped' was. Dus ik denk dat ie dezel week hier wel zal zijn...ik ben echter elke dag op werk. Dus zo'n pakje als ie niet in de brievenbus past , geven ze dan aan het postkantoor?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik laad mijn PS3 controller ook altijd via de laptop.
    Het werkt perfect !!
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dan krijg je een brief in de bus waarop staat dat ze hem de volgende dag weer komen aanbieden. Als je dan weer niet bent krijg je weer een brief dat je hem de volgende werkdag kan ophalen bij het postkantoor.
    maar soms leveren ze het ook aan je buren, zodat je het sneller in huis hebt.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeaaaah, kom net thuis, hoor van broer dat er bij de buren een pakketje was afgeleverd.
    Ja hoor, de Dual Shock 3, nice. Eindelijk rumble met Ratchet en Uncharted...die ga ik vanavond ook gelijk spelen. Ik heb echt gewacht met het verder spelen van die games.


    TAKE THAT SONY! DS3 nog altijd niet in Europa uitbrengen he, prima joh, doe ik dat gewoon op een andere en goedkopere manier :p
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die witte voor €37?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope, zwarte, 43 euro in totaal bij videogamesplus.ca
     
  10. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nooit bij stilgestaan om de controller via mijn pc op te laden tot ik bovenstaande berichtjes las :x
    En ja hoor, laad proper op! Bedankt voor de tip!
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een aantal vraagjes, omdat ik toch twijfel of ik de PS3 wil gaan halen. Vooral MGS4 en Litte Big Planet zijn games die ik toch wel wil gaan spelen. Maar nu heb ik wel een aantal vragen dus :p

    1. Zijn er nog steeds verschillende versies? Dus een 60g en 40g? (ik zie alleen 40g versies in de winkel...)
    2. Zijn de verschillen daarin groot? Ik wil namelijk (als het kan) ook PS2 games spelen.
    3. Welke mogelijkheden heb je met de PSP erbij? Is daarbij ook nog verschil met de PS3 versies?
    4. Is wifi al standaard?
    5. Komt er een MGS4 pakket?

    Volgens mij zijn dit mijn belangrijkste vragen... Alvast bedankt ;)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    1. Nope, je vindt enkel nog de 40GB versie in de winkels.
    2. De 40GB versie heeft geen card-reader en 2 USB poorten i.p.v. 4. Ook kan hij geen PS2 games draaien.
    3. De mogelijkheden weet ik niet, maar hierbij is er geen verschil tussen de 60GB en 40GB versie.
    4. Ja.
    5. Ja.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    1. Enkel de 40GB versie is in europa te koop. De kans bestaat dat er een andere versie op de markt komt uiteraard, maar daar is 0,0 over bekend
    2. Je kan geen PS2 games spelen op een 40GB PS3. Tegenover de 60GB mis je 2 USB ingangen en ingangen voor Memory Sticks. Verdere verschillen naast 20GB aan harde schijf zijn er volgens mij niet. HDD is natuurlijk gewoon te wisselen naar een veel grotere HDD.
    3. Geen verschil in PS3 versie. Remote Play, muziek spelen die op je PS3 staat, maar binnekort ook Singstar Muziek streamen, etc etc
    4. Jep, standaard.
    5. Ja

    [​IMG]

    -Met Blu ray speler, geschikt voor Blu Ray discs en normale DVD's
    -2 USB aansluitingen
    -SPEELT GEEN PLAYSTATION 2 GAMES AF!
    -Volledige HD output
    -1 draadloze sixaxis controller
    -40 GB harde schijf voor opslag/ afspelen van foto’s, MP3’s en films.
    -Tevens voorzien van een Internet browser op de TV, Wifi aansluiting. En: PlayStation Network (o.a. online gaming, chatten, messaging) is volledig gratis!

    Jean Claude van God Damn it! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat is er gebeurt met de 60 GB versie dan? Want ik vind het zeer jammer dan als de 40GB versie geen PS2 games kan afspelen.. :{
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    afgeschaft. Andere regio's kennen nu geloof ik de 80 gig versie.

    Voordeel van de 40 gig is is dat ie erg veel minder stroom verbruikt. 135W tegenover ruim 200W.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet je mss ook hoeveel een gemiddelde PC verbruikt?
    Ik gebruik de webbrowser van de PS3 steeds vaker als vervanging van de PC, dus nu wil ik wel eens weten of ik energie bespaar O-)
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, ligt dat alleen aan mij, of vinden jullie dit ook verwarrend :b:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En der zijn er nog veel meer met zo'n soort avatar. Ik haal jullie allemaal door mekaar.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik vond het juist een meerwaarde dat ik ook PS2 games kon spelen. Heb zelf geen PS2 gehad, maar wel veel games die ik nog wil spelen daarvan...
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Andere regio's? De 80GB versie is toch alleen beschikbaar in De USA (en Korea?)?
    De 135W is het piekvermogen van de PS3 en het verbruik van je pc hangt er vanaf wat er juist in je pc zit en wat die allemaal aan het doen is. Maar idle verbruikt de PS3 wel minder dan de meeste pc's.
    Ik vind het ook een slechte zet van Sony, ook al heb ik hier nog een oude PS2 staan. Maar er valt nu eenmaal niets aan te doen buiten hopen dat Sony ooit nog een emulator uitbrengt (of iemand er één maakt voor Linux of homebrew voor een gekraake PS3 :+).
     
  20. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het hier ook niet geschikt om blu ray gerelleteerde informatie te zetten?

    In ieder geval...
    http://www.dvdtown.com/news/peter-jackson-confirms-blu-ray-version-of-lord-of-the-rings/5589

    Dit kan het formaat wel een grote boost geven. Ik koop deze in ieder geval!!! :) Hopelijk nu nog de extended version
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina