1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb mijn PS3 Nu ook

Maar wat mij opvalt is dat het menu netjes 1080P is, maar voor mijn gevoel zijn de spellen 576P? neem bijvoorbeeld pro evolution soccer, en motor storm demo! de letters zijn onscherp,

Moet je dit ook nog voor de game instellen ergens?

O en is hij echt zo traag? ik bedoel je download een demo en dan gaat hij installeren maar dit ook gauw 5- 10 minuten? is dit normal?

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  2. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige demo's doen er een eeuwigheid over maar Uncharted ging bij mij dan weer heel snel, lijkt dus aan het spel te liggen.
    Kan niet wachten op de 'volle' Uncharted!!!!

3. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wil ik er nog wel een verkopen. Weet alleen niet wanneer ik ze krijg. Verwacht er nog 1 van de douane en 2 van ebay ( via reguliere post ).
    Een is voor een neefje van me, een voor mezelf en een waarschijnlijk te koop\o/

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

wanneer verwacht je ze en hoeveel wil je er voor hebben?

5. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Beste wel irritant bij Assasin's creed.Soms loop tie spontaan vast,of laad hij niet.En soms heb je er uren geen last van.Komt door die firmware van de afgelopen week.Andere spellen totaal nergens last van :mad:.Ah tis evve afwachten.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ubisoft en Sony zijn ervan op de hoogte en zijn er gelukkig allebei mee bezig. :)

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer loopt de PS3 nu vast ???

Heb de game sinds gisteren in huis , maar mijn PS3 is nog geen enkele keer vast gelopen.

8. (---Cono---)

(---Cono---) XBW nOOb

Leuk Bevonden:
    0
    Was gister net begonnen met cod4... vastloper en leest vanaf nu geen enkel schijfje meer. Ps is 30 dagen oud. Morgen maar eens bellen met de helpdesk. Had nu juist een Ps gekocht voor de stabiele hardware... maarrrr de wii is still going strong!

9. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    De controller van logitech (precision controller) voor de ps3 heeft die ook een sixaxis mogelijkheid? Want ik ben op een sixaxis gaan staan :X en ik vind de logitech's eigenlijk fijner.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Meestal als ik de game net opstart na een minuut of tien. Ik heb gisteren overigens geen vastloper gehad.

11. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de firmware, er komt snel een update.

12. (---Cono---)

(---Cono---) XBW nOOb

Leuk Bevonden:
    0
    Men repte aan de telefoon niet over een update, moet hem opsturen en krijg weer een nieuwe retour.

13. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Geen sixaxis mogelijkheid maar wel rumble :+ dus tijdens R&C heb je er niets aan :p

14. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hond heeft er één helemaal van krassen en putjes voorzien! Analoge sticks eraf gebeten.
    Ze lijken ook best veel op een bot. Gelukkig heb ik er nog één!

Ik ga hem naar Sony sturen en zeggen dat hij zo uit de doos kwam; ik wil weten hoe ze reageren! Mss krijg ik wel een dualshock 3!?

Over vastlopers; niks aan het handje! Maar ik speel ook niet COD4 of AC. Het lijkt daaraan te liggen (?)

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dus een prima optie als 2e controller? Want dan kan ik die mooie gebruiken als ik games speel zonder synaxisopties.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het alleen bij Assassins creed en meestal alleen nadat ik net 5 minuten gespeeld heb. Als ik dan reboot doet hij het gewoon.

17. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als 2e is die prima. Vind het jammer dat er wel rumble in zit maar geen sixaxis. Alleen ik vermoed dat dat temaken heeft met patenten op de sixaxis techonologie en dat rumble gewoon vrij is van patenten.

18. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0

Niet elke Rumble. De rumble in de 360 en ps3 is van Immersion is wel degelijk gepatenteerd. Heb overigens nog nooit een fatsoenlijke third-party controller gehad....Kan hier echter geen oordeel over vellen.

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lekker snel! Ben benieuwd of de problemen met AC nu zijn opgelost, en of dat er ook nog een patch van Ubi nodig zal zijn. :)

20. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    heb net geupdate ps3 sluit nu wat langzamer af.
    met ac nog niet getest omdat ik die toch bijna uit heb :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina