1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ook al ligt ie minder in de hand vind ik het toch wat lekkerder als ie wat kleiner is als de 360 controller ff wat kleiner was was ie perfect
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 controller is voor mij geschikt voor Fifa09, ik speel altijd met de D-pad en die is op de X360 controller echt een stuk minder dan op de Dualshock die ik nu heb.

    Voor alle andere games ligt de controller van de 360 voor mij echt veel lekkerder in men handen, alleen het D-pad is echt bagger vind ik :mad:
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest




    Oke, maar bij bijv. de Sony S350 kan ik dan ook mijn Home cinema boxen erop aansluiten? Of moet ik dan alles nieuw kopen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh man oh man oh man

    Streamen van flac (via tversity) werkt niet meer !

    Heb al 3x codecs en tversity eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd maar no cigar for me.

    Het rare is dat .wav .mp3 .avi etc. wel werkt maar mijn flac dus niet. ! Zeer vervelend als je 200 gig aan muziek hebt in flac.

    Ik krijg als fout melding :

    The folder could not be accessed. This Content may have been deleted from the media server

    Iemand hetzelfde probleem ?

    Overigens doen .mkv files het bij mij ook niet zo goed. Een film van 4 gb start niet eens terwijl een manga fimpje van 300 mb het wel doet !

    Specs

    Amd dual core 2.7 ghz
    3 gb intern geheugen
    Netwerk is bedraad met cat5 (dus gewone internet kabel)

    heb me ps3 overigens nog niet naar laatste fimware gedaan. (2.5)
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    BUMPJE, maar mijn huidige Home cinema set, ondersteund geen Optische ingang.. alleen De tulp rood/wit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2008
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In dat geval kun je alsnog de BDP-S350 aansluiten (via rood/wit tulp), alleen zul je dan geen gebruik kunnen maken van Dolby Digital en DTS surround geluid. De Blu-ray speler stuurt een stereo signaal uit naar je home cinema set, en die zal het eventueel nog kunnen opwaarderen naar Dolby Pro Logic II surround. :)

    Edit:

    Je speakers kun je niet op de BDP-S350 aansluiten!
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ow oke, En waarom niet dan? en welke zou ik dan moeten nemen waar het wel kan?:) (uit dat rijtje van alonso)
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je waar je speakers op aan kan sluiten, of waarmee je wel Dolby Digital/DTS kan krijgen?

    De Blu-ray spelers die eerder zijn genoemd, zijn niet voorzien van een ingebouwde versterker. Het zijn dus geen home cinema sets, maar losse spelers. Je hebt dus naast de speler nog een aparte versterker nodig, waar je je speakers op aan kan sluiten. :)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Daan: ik zou het wat betreft het aanschaffen van een ps3/blu-ray speler nog wel even uitzoeken. De ps3 kwam op blu-ray.com als beste uit de bus als blu-ray speler :)
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kan je .MKV streamen dan :confused: ? Wist het niet eens proberen zet nu alles om naar .VOB om het vervolgens te branden.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Weet niet of dit het juiste topic is om het te vragen, maarja ;)

    Het is namelijk zo. Ik heb een spierziekte en kan hierdoor met bijna geen enkele controller goed spelen. Heb een ps2, maar die controller is voor mij echt heel erg vervelend. Ik heb op dit moment (en zal ook zo blijven) een Xbox360. De 360 controller daarintegen vind ik heel erg fijn, en is ook de enige goede voor mij.

    Maar op de 360 zitten genoeg toffe spellen, alleen ben ik aan het denken om een ps3 te kopen.

    Maar daar heb ik dan weer het controller probleem. Dus vroeg ik me af of er misschien een mogelijkheid is om met de 360 controller op de ps3 te spelen?

    Alvast bedankt :)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat had ik idd gelezen ;)

    Maar hoe zit het in dat geval dan met de SIXAXIS? Of is dat niet in elke game verplicht?

    En had ook nog iets gelezen over een ps360 controller, maar dan moest je wel zelf solderen. En daarbij kon ik er niet echt uit opmaken of dat echt was, of fake... ;)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De SixAxis functie zal dan weg vallen, maar het is gelukkig niet in de meeste games verplicht.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwe ontwikkeling met m'n kapotte PS3. Heb hem na 3 weken weer eens aangezet. Inmiddels leest de Blu-ray drive echt helemaal niets meer. Maakt niet uit wat je erin stopt, games, Blu-ray's, DVD's, CD's etc, hij pakt helemaal niets meer. Blu-ray drive is nu dus helemaal naar de klote...........
     
  16. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me morgen of dit weekend een playstation 3 aanschaffen.
    Wat kan iemand me aanraden? en waar moet ik op letten?
    Ik ben echt een n00b met playstations.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Als je een HDtv hebt moet je een HDMI kabel er apart bij kopen want die zit niet bij de PS3 er bij.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je handige Harry in de familie die de drive voor je kan vervangen ??
    http://www.console4fun.nl/shop/KEM400AAA-PS3-Lens-met-Mechaniek-p-17090.html
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je net zoals op de 360 , je muziek streamen tijdens het gamen ? of gewoon muziek afspelen tijdens t gamen ?
     
  20. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet in de winkel voornamelijk de ps3's liggen met 80GB.
    Is dat groot genoeg?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina