1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok :) Thanks voor je snelle reactie!
     
  2. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een playstion 3 in duitsland koop, werkt hij dan 100% hier?
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice en garantie werkt ook gewoon neem ik aan?
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, misschien door het serienummer kunnen ze erachterkomen dat je een Duitse PS3 hebt, maargoed. Je kunt het wel niet inruilen bij de winkel waar je het gehaald hebt, dát is wel een minpunt.

    Opsturen lukt wel denk ik.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal geen probleem.
    Op de doos van PS3 staat namelijk EU ;)
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Hallo allemaal. Aangezien de Pond tegenwoordig zo laag staat dat je niks meer in Nederland zou moeten kopen is ook de PS3 tegenwoordig heel aantrekkelijk. Deze kost namelijk 280 pond op Play.com. Nu was mijn vraag of ik deze gewoon blindelings kan importeren of zitten daar toch nog risico's aan vast? Ik kan hem evt. ook via de vader van een vriend laten meenemen uit Engeland, die rijd namelijk via frankrijk er naar toe. Kan iemand mij voorlichten?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is altijd 1 risico en dat is de Nederlandse Douane.
    280 pond = 308 euro x 19% BTW = € 367
    Daarbij komt nog de eventuele verzendkosten , je betaald BTW over de PS3 + Verzendkosten.
    UPS vraagt ook nog eens Voorschot kosten.
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dan kan ik beter even wachten tot de prijsverlaging hier, denk ik. Bedankt!
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Douane binnen EU? Nee ;)
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan: afgelopen weekend wilde ik een blu-ray kijken met de PS3, bevriest het beeld na 10min spelen ineens. 8) Ik de PS3 herstarten en nog een keer proberen. Maar hij speelt geen blu-ray meer af, alleen af en toe het openingsfilmpje daarna stopt hij ermee. Telkens 2 foutmeldingen (80029960 & 80029940) de schijf is ongeldig of de video kan niet afgespeeld worden. Ik bellen naar de helpdesk waar ze me aanraadde om de PS3 helemaal te resetten. Dat maar gedaan, ik wist 99% zeker dat het niet zou werken omdat het mij eerder een hardware probleem lijkt dan software matig. Helemaal met de Radar uitzending in mijn achterhoofd... :{

    Maar goed, na de reset ziet hij geen énkele blu-ray meer :x. Ik dus weer bellen en nu moet ik mijn PS3 opsturen. Op drie dagen na heb ik hem nu 1 jaar. Over die 3 dagen deden ze niet moeilijk en dus wordt alles kosteloos vervangen. (Als ze wel moeilijk deden, deed ik ook moeilijk omdat het onacceptabel is dat hij na een jaar al kapot gaat!:mad:) Ik vind wel dat hij heel snel kapot is gegaan. Ik heb hem dus nog geen jaar en gebruik hem alleen om films te kijken en demo's te spelen. Ik heb geen spellen voor de PS3, de 360 gebruik ik voor spellen.

    Volgens de helpdesk wordt aan mijn PS3 'alles vervangen wat er aan vervangen kan worden' (8)) met andere woorden ik krijg volgens mij een gerepareerde andere PS3 terug. Ben benieuwd....:'-(

    (Leuk die nieuwe consoles; heb nu zowel de 360 als de PS3 op moeten sturen 8) :{)
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Aleko das best k*t voor je man, hoop dat ze het degelijk oplossen !

    Heb je een launch console of een andere ?
     
  13. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Douane op Kanaleilanden? JA
     
  14. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies een jaar geleden op 15 januari gekocht in de winkel hier. Dus het is geen launchconsole... (Wanneer is de PS3 eigenlijk op de markt gekomen?)

    De foutmeldingen komen redelijk vaak voor als je erop googled. Alleen ik heb bijna geen nederlandse sites gevonden waar de foutmelding besproken wordt. Alleen op AVS en nog een aantal (amerikaans/engelse) sites kan ik het terug vinden. Best apart, lijkt dus alleen bij buitenlandse consoles voor te komen :confused:

    Wat nog vreemder is, is dat hij wel gewone DVD's afspeelt :confused: 8) Puur en alleen de blu-rays speelt hij niet...
    Als je met kanaleilanden het Verenigd Koninkrijk bedoelt:
    UK valt dus wel onder EU ;) Klik

    En daarnaast, als je hem persoonlijk over de grens meeneemt mag je €430 euro invoeren. Klik
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sommige PS3's beschikken over twee lenzen: Blauw-violet voor Blu-ray en rood voor CD/DVD. Misschien is bij jou dan alleen de Blu-ray lens kapot! :eek:
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138

    Ik bedoel , is het een 60gb versie of een andere ? (60gb versie is launchconsole)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    60GB versie werd niet meer verkocht in januari vorig jaar en de 80GB versie was er ook nog niet. Het gaat dus om de 40GB versie. Heb de mijne in dezelfde periode gekocht en daarvan begaf de lens het al na 5 dagen. Heb dan 6 weken moet wachten voor ik een PS3 terug had, al zijn ze naar het schijnt tegenwoordig een pak sneller geworden.

    Tip: als de 15 werkdagen om zijn, bel constant naar de helpdesk zodat jouw dossier niet in de vergeethoek geraakt.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oke , het had toch gekund dat die het ergens toch heeft kunnen vinden ?
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, zeer zeer kleine kans. De 60GB versie werd toen al enkele maanden niet meer geproduceerd.
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh op die fiets, sorry. Het betreft een 40GB versie. :)

    Bedankt voor de tip! Ben benieuwd hoe lang het duurt. Hoop niet dat ik 6 weken moet wachten... :{ Doen ze er trouwens iets 'extra's' bij als je hem terug krijgt? Bij Microsoft kreeg je bijvoorbeeld een maand xboxlive en een spel/controller als je erg lang moest wachten. Zullen ze vast niet doen, maar zou wel mooi zijn :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina