1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik heb een vakantie video van mijn dv camera geimporteerd, via windows movie maker, naar mijn pc. Echter als ik deze wil afspelen op de ps3, werkt het niet :confused: Heel vreemd een machine die zich multimedia apparaat noemt en geen geïmporteerde filmpjes kan afspelen.|:-


    Als ik dit bestand te streamen via ps3 media server werkt het echter ook niet. Dan verschijnt er de melding op de ps3 "de data is beschadigd".
    Dit heb ik overigens ook met sommige mp4's dan staat er "Dit datatype wordt niet ondersteund" Terwijl andere mp4 wel gewoon afspeelt.

    Ik dacht dat je alles wel kon streamen via ps3 media server, of doe ik iets verkeerd?
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    ben je wel is in de TRANSCODE map geweest ? hierin heb je ook je bestanden, echter anders gecodeerd
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja, alleen die transcode map opent niet bij mij. Gebeurd niks als ik erop druk.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dat is vreemd, zit je wel in de video map bij je xmb van de playstation ?

    anders , deinstall ,reboot , install en weer proberen
     
  5. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb het ding net opgehaald. Ik heb nog geen games (vanavond even shoppen online denk ik), maar welke demo's MOET ik checken? Uiteraard ga ik Killzone downloaden zometeen, maar wat zijn nog meer must tries?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou ook even een US account aanmaken , hier vindt je ook regelmatig mooie demo's

    Het zoeken naar demo's in de US gaat ook veel simpeler dan hier in de EU.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb nu ook een maandje een 80gb ps3, en heb enkel LBP :D. Maar is wel cool. Al werkt het online gedeelte vrij ruk. Met friends gaat nog wel, maar random joinen is meestal behoorlijk laggy.

    Trouwens pm
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een 320GB PS3 :9
    Had op mijn 60GB nog maar <10GB over.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja das is wel makkelijk te upgraden ja. Heb het bij mijn 360 ook zelf gedaan (stuk lastiger btw), maar was opzich nog niet echt nodig. Dus daar wacht ik nu ook nog wel ff mee.
     
  10. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, als ik ruimte te kort kom, zal ik er ook zeker een grotere hd in knutselen. Voorlopig eerst maar eens kijken of ik het überhaupt tof vindt :).
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Makkelijk was het niet hoor , kreeg de schroefjes in de PS3 HDD-tray met heel veel moeite los.
    De tray heeft het bijna niet overleefd 8)

    De 60GB HDD ligt op een veilig plekje voor het geval dat ik de PS3 een keer zou moeten opsturen voor reparatie.
     
  12. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj! Ik heb nu ook een Logitech Z-5500 gekocht en heb net even de Blu-Ray van Cars in Dolby Digital gekeken. Man, wat geil. Ik heb nu al zin om komend weekend met PS3 MediaServer aan de gang te gaan om de films van het kantoor boven naar de PS3 en zijn boxjes te streamen, zodat ik al die films beneden op de 40" in Full HD met DTS kan gaan kijken.

    *Aerschtuner blij is* :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een beetje Nunchunck meets mouse controller. In je linkerhand neem je de joystick/vierpunt toets waarmee je je personage beweegt. In je rechterhand neem je de muis met de andere actie knoppen erop waarmee je mikt, schiet, herlaad,... .

    Kort en bondig:
    Linkerhand: nunchuck
    Rechterhand: muis
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wel dus, dat gaat niet icm gamen op de bank....
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Weet er iemand een goeie headset ? \o/
    Ik wil er namelijk binnenkort een gaan kopen voor Killzone 2 maar ik weet niet welke, of met draad of zonder nou beter is ? :confused:
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Aan welk prijskaartje had je gedacht.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Misschien ongeveer de prijs van een game dus iets van 60 euro..
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik ben langzamerhand wel aan het overwegen om een PS3 in huis te gaan halen. Met de komst van KZ2 en het Blu Ray gebeuren is het wel een mooie aanwinst. Maar ik wil graag weten hoe het zit met het afspelen van videobestanden als je .mkv wilt afspelen bijv. En bijv met externe subtitels kan je die inladen of zal je die moeten inbranden met een proggie als bestand?

    Hoe werkt dat, je streamt het gewoon draadloos vanaf je pc maar kan je ook met een externe HDD content streamen? En wat ik vooral belangrijk vind ook in FULL HD?
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/het-gebruik-van-de-java-ps3-media-server-5199.html
    Ja, met Java-Ps3-Mediaserver stream je werkelijk alle bestandsformaten vanaf je pc naar je ps3.

    Je hoeft alleen Java-Ps3-Mediaserver op je pc aan hebben staan en hij vind automatich je ps3 in het netwerk, waarna je met je ps3 gewoon in je pc bladerd om het juiste bestand te selecteren...

    De externe Harddisk kun je gewoon in je pc aansluiten en dan via je ps3 naar die schijf gaan...

    Kortom, alles word gestreamd (behalve games:lol:), dus ook fullHD.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina