1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat ik mij afvroeg, in die nieuwe Killzone 2 bundel. Zitten daar nieuwere PlayStation 3's? Ik zit mezelf even in te lezen op internet en lees vaak over een kapotte lens. Is het bij deze modellen inmiddels verbeterd?

    Hoeveel mensen hebben hier op XBW trouwens last van gehad?
     
  2. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van gehad, heb mijn PS3 nu 1.5 jaar
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here, maar er zijn geloof ik wel een paar hier.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke :) Stond net op het punt om het pakket te halen maar werd in twijfel gebracht door het filmpje van Radar waarin ze het probleem bespreken. Ben nu weer aan het twijfelen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nergens voor nodig. Je kan van elke console wel probs vinden. Het komt geeneens in de buurt van de problemen van de 360. De service van Sony is echter wel minder dan die van MS :)
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke. Ik denk er nog even over na, misschien dat ik hem vanmiddag als nog haal :) Ben ontzettend benieuwd naar Killzone 2 en de andere exclusieve PlayStation 3 games.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sorry voor de dubbelpost maar wil het even vragen :)

    Heb nu een PS3 gehaald. Wil hem aansluiten op mijn beeldscherm, daar zit ook de Xbox 360 op normaal gesproken. Nu vond ik een DVI kabel voor de PS3 alleen vraag ik me af, hoe sluit ik nu mijn boxen aan op de PS3?

    Voor de liefhebber:
    Deze guide ga ik eens proberen denk ik. Ziet er goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een maand of wat een PS3, althans m'n broer.

    Mooi ding, heb er al flink wat uren in zitten, maar geef mij toch maar een 360.

    Ik vind de PS3 'leuk geprobeerd' maar er zitten wel veel haken en ogen aan als je het mij vraagt.

    De grootste naaistreek vind ik toch wel de backwards compatibiliteit. Het is onder andere één van de redenen waarom m'n broer de PS3 gekocht had. Wat blijkt, ondersteund maar beperkte serie PS2 spellen! Wat is dat nou weer voor onzin? Die van m'n broer dus niet. Hadden ze wel even op de doos mogen zetten!

    Het verdere systeem is ook onhandig. Leuk dat het online gedeelte 'gratis' is, maar voor elk ander wissewasje moet je ongeveer een euro neertikken.

    Het PS-Store gedeelte is ronduit chaos. Je kan niet zoeken op demo's/downloadable content/arcade games/andere categorien. Gewoon allemaal op de grote hoop. Echt enorm onoverzichtelijk.
    Leuk dat je een 'character' in een online wereld kan zijn, maar 't voegt verder ook helemaal niks toe, bovendien zijn de onbetaalde customizations nihil.

    Wat ik ook niet snap is dat de standaard controls om te schieten met een geweer in shooters NIET standaard met de triggers is (??) nou mij ben je kwijt dan...

    Maar goed, 't is een leuk apparaat, maar 't is nog niet optimaal. Voor de games hoef je het niet te doen want de 360 is de bottleneck qua specs, dus dat schiet voor de PS3 ook niet op.

    En GT5 wil ook maar niet komen, behalve die Prologue, een soort van demo waar je nog voor moet betalen ook...
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tegen argument: het staat ook niet op de doos dat hij het wel kan ;). Dus de gamer die er niets van af weet komt dan ook niet bedrogen uit. Voor de andere games zou je denken dat ze niet jaren onder een steen hebben geleefd en dat ze weten dat sinds de 40GB versie (bijna 2 jaar geleden) geen bc meer ondersteunen.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe zet je trouwens de PS3 goed uit? Via het menu, via de knop op de voorkant op de knop op de achterkant? Zoveel knopjes maar wat is de beste manier? :+
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ik schakel mijn PS3 altijd uit via het (controller)menu nooit met knop aan de voorkant. Schakelaar aan de achterkant zet ik alleen om als ik op vakantie ga ofzo
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn killzone pakket gehad,ben echt blij met de ps3,home is echt goed gemaakt en killzone online is super,geen wachtijden ofzo,ja ik ben zeer blij van de ps3,nu kan ik gamen op 360 en ps3,nu nog een wii kopen maar dat is niks voor mij denk ik.Voeg me toe op psn,altijd leuk om mensen van het forum op je lijst te hebben.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke dan doe ik dat ook niet meer \o/

    Tof, wat is je PSN? Ik speel nu ook Killzone 2 online. Gister voor het eerst gespeeld en eindigde steeds als tweede of derde met de meeste kills. Super leuk om te spelen en van lag of iets dergelijks heb ik totaal geen last gehad. Ben zelf ook super blij met mijn PS3 :)
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Lag heb ik ook nog maar weinig last van gehad, ongeveer net zoveel als ik op de xbox er last van had. Heel af en toe maar.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Volgens mij kan het geen kwaad als je het wel doet, ik ben er alleen te lui voor :+
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is alleen de main power switch toch? Dus op die manier gaat alle stroom eraf, op andere manieren staat hij stand by zodat hij met de controller aan te zetten is.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Klopt
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit je nog steeds met een rood ledje dat licht geeft een wat stroom verbruikt (stroom is niet zo erg maar ik persoonlijk zou gek worden van dat lichtje 's nachts).

    Als je de power switch dan terug opzet staat hij ook gewoon terug op stand-by hoor ;). Al zou je dom zijn om dan niet ineens de moeite te nemen om op de voorste aan/uit knop te drukken :+.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nou, de PS3 zit op een stekkerdoos met een lichtje dus en die schakel ik altijd uit 's avonds want daar kan ik dus ook niet tegen als het donker is :D Maar het ging mij er om, wat de correcte manier is om hem uit te zetten om de levensduur alleen maar ten goede te komen.

    Bij de Xbox 360 heb ik eens gelezen dat het belangrijk is om, wanneer je hem niet gebruikt de voedingskabel uit het stopcontact te halen omdat de voeding anders te warm zou worden:+
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat snap ik ook wel hoor ;), maar het scheelt alleen een klein beetje stroomverbruik in de tijd dat hij helemaal uit staat ten opzichte van stand by.

    Maar van dat lampje kan je toch niet gek worden? Of heb je hem recht naast je bed staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina