1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor apparatuur kun je nog meer kopen bij de PS3 (wat echt nodig is)?
    Accupacks, remote controller, headset?
    Ff kijken hoeveel geld ik moet gaan uitgeven. :+

    Is zo'n typepad nog handig?
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    geen accupacks, zit geen accu bij. Een GOEDE headset die va Jabra zijn klote en een lange usb naar usb minikabel zodat je kan spelen terwijl de controller laadt. Chatpad is alleen om te typen.

    Misschien straks een ps-eye ivm de nieuwe motioncontrol maar die wordt samen met Eyepet geleverd.

    Edit: ik ben trouwens erg blij met uitzending gemist! Kijk nooit tv maar dan straks ws wel af en toe, wanneer ik dat ook echt wil.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik mijn Apple Bluetooth keyboard voor Mac en PS3 , het werkt perfect.
    Voor DVD/Blu-ray is de Sony Bluetooth Remote zeer handig , gebruik hem ook altijd voor het bladeren door de Crossbar van de PS3.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De huidige PS3 kan DTS-HD en Dolby TrueHD intern decoderen, en geeft vervolgens via HDMI het geluid door aan de receiver in LPCM formaat. Dit is alleen via HDMI mogelijk.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tjsa, zelfs een Hummer is stiller dan mijn Xbox :)

    Echter kijk ik veel films vid de Ps3 (Java Ps3 Media Server) en ondanks dat ik de volume vrij hard heb staan hoor ik in de stille momenten echt wel de FAN van de Ps3 blazen en dat is vrij irritant.

    Na 5 minuten gaat mijn ps3 al blazen en hij staat compleet vrij.

    Dus als de slim echt wat stiller is ga ik hem kopen, Heb wel zitten kijken voor een popcornhour maar ben op zich blij zat met wat de ps3 kan doen icm de java ps3 media server.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Popcorn Hour verbruikt nog minder stroom dan de Slim hé...:9
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    [yt]Q3Hh3tBdHwM[/yt]
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Stroomrekening boeit me totaal niet :D

    (Heb een eigen huis,dus kom niet zeuren dat me ouders het betalen)

    De popcornhour is wel minder in zijn muziekgebruik. Juist omdat ik ook veel ''flac'' files heb, vind ik de ps3+java server erg makkelijk.

    En als ik de popcorn zou kopen dan ben ik ook zo''n mofo dat ik gelijk zo'n 1,5 tb schijf erin wil, dan kan ik net zo goed een nieuwe ps3 kopen.Verhuist de oude lekker naar boven.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    PS3 + Resistance + Uncharted + Dualshock = €279 bij Gamemania.
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij game mania kun je niet online bestellen?

    Want de lokale game mania (Alkmaar) gaat pas volgende maand open helaas.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee gaat niet online. Hier in Zaandam zit er ook ééntje trouwens. Geen idee of er dichter bij Alkmaar nog een Gamemania zit.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Dan zou je eventueel toch naar A'dam moeten als je er graag een wilt.
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Online bestellen is dan een betere keuze,
    Van Heerhugowaard naar Amsterdam met de trein is niet bepaald goedkoop.

    Jammer dat het GT5 Proloog + GTA IV pack er niet meer is, Die had ik zeer graag voor 300 euro in huis gehaald.
    Ook al heb ik GTA IV al op de 360 (Die game blijft geweldig)

    Nee ik wacht denk ik even af of er nog echt goede aanbiedingen komen (betwijvel het) Want die aanbieding van de bartsmit/eplaza daar word ik niet echt warm van (vooral het spel dat erbijzit spreekt mij niet aan.)

    Vind het zeer jammer dat GT5 Proloog al platinum is, Vind die doosjes namelijk verdraait lelijk en een 2dehands non-platinum is niet bepaald goedkoop op marktplaats. (Maar misschien kan ik dat spel over nemen van een maat van mij.)


    Toch heel jammer eigenlijk,
    Dat de console bouwer die vroeger altijd de beste keuze was als het op racegames aankwam,
    Het momenteel erg zwaar laat afweten op dat gebied.

    Naast GT5-P is er eigenlijk maar weinig dat de moeite waard is.
    WRC is ook totaal verdwenen (Al heb ik vaag meegekregen dat de WRC straks in GT5 zal zitten.)

    Maar de playstation 3 is niet de enigste console die leid aan een gebreken aan goede en leuk speelbare race en rally games, De Xbox360 is net zo erg.
    Verder dan forza 2 kom je eigenlijk niet, Rallisport Challenge is ook van het toneel verdwenen en Codemasters is met dirt (en hetzelfde geld nog erger voor grid) zwaar afgezakt naar arcade en naar kwantiteit boven kwaliteit. (Geef mij maar gewoon een point to point rally game zoals de eerste WRC of Colin 04 zonder al die extra offroad evenementen die maar half zijn uitgewerkt zoals je dat in dirt voor je kiezen krijgt.)
     
  14. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dixons Platinum Pack met Resistance en Uncharted denk dat de time has come om deze pack te gaan halen in mijn geval dan
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, Daar zat ik dan na 10 minuutjes bezig te zijn geweest met het aansluiten van mijn ouwe trouwe ps2.

    Helemaal klaar om weer van GT4 te genieten starte ik het spel op,
    Om al snel daarna erachter te komen dat mijn controller kaduuk is. (enkel vierkantje en de sticks reageren nog, en het lijkt alsof er een pinnetje van de aansluiting is afgebroken.)

    Nu vertouw ik de console zelf ook niet meer (kreeg wat vage storingen in beeld bij het opstarten van GT4)
    Dus zit ik erover te denken om eerst maar eens een nieuwe ps2 te kopen, want de ps3 is helaas niet backwards compatible met de ps2 games.

    Voorlopig dus nog geen ps3 voor mij. (maakt ook niet echt uit, GT5 komt voorlopig toch nog niet uit.)
     
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Engadget heeft achterhaald dat de Slim TrueHD en DTS-HD ook via Bitstream kan versturen. :thumbs:

    Wel apart dat ze het 'gehoord' hebben maar niet bevestigd. Ze hebben vast wel zelf zo'n slim, dan kunnen ze het toch zelf testen en bevestigen? :confused:
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aah! Dat is mooi! :cool: Nu ga ik 'm zeker kopen.

    Idd vreemd dat ze het zelf niet even testen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zit er nog steeds aan te denken om een PS3 te halen. Zijn er eigenlijk wel leuke exclusieve RPG's op de PS3?
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij cnet hebben ze het getest, en de slim kan inderdaad TrueHD en DTS-HD als bitstream uitsturen!

    [​IMG]
    http://news.cnet.com/8301-17938_105-10314795-1.html
     
  20. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    krijgt de huidige PS 3 dit niet ook dan via de nieuwe firmware update zoals destijds DTS-HDMA werd toegevoegd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina