1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat zijn de mogelijkheden als je een playstation 3 en psp hebt? Ik heb wel eens gelezen dat je met de ps3 ps1 spellen kan downloaden, bijvoorbeeld metal gear 1, en deze kan overzetten naar je psp. Klopt dit? En maakt het hierbij nog uit of je 40 of 60 gb versie hebt?

En wat zijn de overige mogelijkheden als je een playstation 3 en psp hebt?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ziet er goed uit alleen zou een cross game voice chat er ook in moeten.
    EN de mogelijkheid om in je vriendenlijst te zien welke game diegene speelt en erop kunnen klikken zodat je gelijk in zijn game game komt vanuit de xmb. Net zoals bij de 360.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    2 juli is de release van firmware 2.4 en 4 juli komt de DS3 hier uit

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik snap je punt wel een beetje, maar met de xbox360 is dit toch ook zo. Daar is het aan de developer voor wat ze punten geven. Dus bij het ene spel heb je zo makkelijk 1000punten, maar bij het andere gaat het heel moeilijk. Dus je skill level is ook krom. Het is maar of je de moeilijke of makkelijke spellen hebt gespeeld.
    maarja ik gaf geen moer om die achievments toen ik een 360 had en nu ook niet om die trophies. Ik ben toch niet zo een fanatieke gamer en zal dus ook nooit boven op de ranglijst staan kwa achievements. Het is dan ook niet motiverend om je "skill" te vergelijken met anderen

Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, het is bij sommige spellen relatief gemakkelijk om punten te halen. Ik denk niet dat je daaraan ontkomt. Echter als je het rijtje van de ps3 tot nu toe ziet:

* BUZZ! Quiz TV
    * LittleBigPlanet
    * MotorStorm Pacific Rift
    * NBA 09
    * PAIN
    * PixelJunk Eden
    * Resistance 2
    * SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation
    * Warhawk

Is toch om te huilen? Daarnaast geen invites en ook niet alle spellen ondersteunen ingame xmb....

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zijn dat alle games? :emo:
    De enige game die ik heb is GT HD,dus als ze daar nou eens trophies implementeren O-)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb hier een stuk of 8 games...en waar is Uncharted? DMC4? MGS4 deze spellen zouden het allemaal gaan ondersteunen!

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Lekker belangrijk die kut trophies, ik snap het nut ook niet van achievements bij de xbox. Om ervoor te zorgen dat de gameplay langer word? Als een spel leuk is dan speel je het sowieso genoeg en heb ik niet trophies of achievements nodig om me te vermaken. Of om je epeen te laten groeien.

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je hebt toch niet aan die Trophies. Alleen de ingame XMB is handig. Voor de rest niets.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achievements geven sommige games net even wat meerwaarde... net dat ene level nog een keer spelen om een achievement te halen, dat soort dingen vinden veel mensen toch leuk en de moeite waard.

Ik zelf vindt unlockables veel toffer en belangrijker.. MGS4 is een perfect voorbeeld daarvoor, omdat je na het 1 keer uitspelen van de game, je MGS4 nog wel 2-3 keer wilt uit wilt spelen om meer guns te halen, de bandana, het stealth item, of die speciale shotgun.

Maar goed.. neemt niet weg dat veel mensen het toch leuk vinden om een beloning in wat voor vorm dan ook te ontvangen.

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Laten jullie je ps3 trouwens standby staan 's nachts (dat dat rode lampje brand) of zetten jullie hem uit dmv die knop aan de achterkant?

Ik heb nog een vraagje:
    ik wil met mijn ps3 online via een draadloze router. Wat komt hier allemaal bij kijken en werkt het goed? Naast de ps3 heb ik tevens een pc en een WII waar ik ook online mee wil.

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Welke games ondersteunen vanaf vandaag gelijk trophies?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je moet gewoon je PS3 naar draadloze netwerken laten zoeken, dan de jouwe selecteren en het wachtwoord invoeren. Dan kun je online :)

edit//2.40 eigenlijk al te downloaden of vanaf hoelaat staat hij online?

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  16. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al :thumbs:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    BUZZ! Quiz TV

LittleBigPlanet

MotorStorm Pacific Rift

NBA 09

PAIN

PixelJunk Eden

Resistance 2

SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation

Warhawk

Uncharted en Burnout later iig ook.

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je ken ze allemaal schrappen, momenteel enkel Super Stardust HD. De rest heeft nog een update nodig of is nog niet uit.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Gamed:

"Natuurlijk hebben oudere spellen geen Trophies, Sony wil echter alle ontwikkelaars helpen met het toevoegen van Trophies via patches. Zelf hebben ze reeds patches voor Super Stardust HD, Pain, Warhawk en Uncharted: Drake's Fortune gemaakt. "

Dus Uncharted heeft nog geen patch, maar hij is wel gemaakt? Waarom niet meteen uitbrengen? Gelukkig heb ik Uncharted nog niet uitgespeeld. Ga ik rond die tijd maar eens doen.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Patch van Stardust: 255mb.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina