1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Maar de 250gb Slim gaat toch duurder worden dan de 120gb of wordt die dan al weer vervangen?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zal afwachten worden, net zoals op de officiële prijs van die packs en op de aankondiging van de 250GB Slim. Het zijn uiteindelijk allemaal maar geruchten.

    Een andere mogelijkheid natuurlijk is dat de 120GB Slim gewoon wat in prijs daalt :+.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sinds vandaag ook eigenaar van een Playstation 3. Heb die nieuwe versie met 120GB :)
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mijn vertellen of mijn Xbox versie van de SE Street Fighter 4 stick ook op de Ps3 werkt toevallig.
    Ik neem aan dat het niet zo is, omdat je ook een Ps3 versie van de stick heb, maar ik vraag het maar even :p
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nope..was het maar waar

    dan kon ik tenminste BlazBlue spelen!
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn PS3 speelt (helaas, Metal Gear Solid 2 Substance) geen Playstation 2 spellen af, maar ik kan wel een "Virtuele" PS2 Memory Card aanmaken. Wat is hier het nut van?
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou niks, dat is voor als je PS2 dingen wilt opslaan, save games enzo. Maar die van jou kan dat niet afspelen, dus heb je ook niks aan een memory card.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Helaas alleen nog maar van de NOS maar het is een begin :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vidzone boeit me niet, veel te duur. Maar ik ben maar wat blij met uitzending gemist! Kan ik ook eens een keertje nieuws kijken :+
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben alleen benieuwd in welke resolutie ze het gaan doen. Als het net zon klein beeld word als op internet hoeft het van mij niet.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze bedoelen er niks mee, het is gewoon de PS3 Slim. Staat voor de rest niet bij dat je iets extra's krijgt. Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon de blu-ray speler in de ps3.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Denk dat ze extra aan willen geven dat het ook een BR speler is.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat dacht ik ook al. Twijfelde ff omdat die andere aanbieding er ook was met bluray erbij maar das een normale PS.

    Nou ja nog steeds een goede aanbieding toch?
    Geld heb ik wel op zich...alleen plek en andere dingen erbij.... hmmmm

    En als ik em koop moet ik ook Planet Earth erbij kopen... Altijd gezworen dat dat me 1e bluray wordt die ik kijk.

    edit; paar vraagjes weer;

    dvd's/blurays zijn wel gewoon te bekijken met een standaard controller lijkt me?

    Eh hoe zat dat nu met de accupacks en controllers? iemand zei er een keer wat over maar me geheugen en zo.

    En hoe werkt dat nu allemaal met de USA/EU PSN shop/cards gedoe.
    Games die je daar koopt werken wel met de eu account en zo? Alleen DLC weer niet?

    En ik heb nu 1 internetaansluiting (draad) beschikbaar voor mijn 360 voor XBL en geen mogelijkheid om een 2e aansluiting in die hoek te krijgen.
    Is er nog iets dat die ene aansluiting naar beide apparaten kan leiden of moet ik voor de ps3 of zo een wireless iets kopen.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, werkt prima!

    In de controller is standaard een accu ingebouwd, die je m.b.v. een usb-kabel (ook inbegrepen) op kan laden.

    Je kan voor een paar tientjes een switch kopen, die zorgt ervoor dat meerdere apparaten gebruik kunnen maken van één aansluiting.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    ps3 heeft gewoon ingebouwde wireless adapter
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    edit; Drama over; Heb der maar Tco_NL van gemaakt. Ben der niet dolblij mee maar kan er mee leven.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
  20. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien niet de juiste plek om het te vragen maar goed:

    * Is er al iets bekend over het/een PS3 Slim 250GB + Uncharted 2: Among Thieves Pack?
    * Is die al bevestigd en is er al een prijs bekend?
    * En als laatste: is die al ergens te Pre-Orderen?

    Google werkt niet echt mee vandaag en na 5 pagina's met links naar vage geruchten was ik het zat.


    Ik zat eigenlijk op een PS3 + GT5 Pack te wachten maar dat word pas ergens volgend jaar (Maart of later)
    En dat duurde mij te lang, Dan maar GT 5 Proloog ergens goedkoop vandaan halen.

    Aangezien ik vroeger altijd erg genoten heb van de games van Naugthy Dog. (Crash Bandicoot 1 t/m 3, En Jak and Daxter)
    Lijkt Uncharted 2: Among Thieves mij het proberen wel waard als die toch bij de PS3 gebundelt word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina