1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij zou binnen moeten zijn. Vriend van me heeft em in ontvangst genomen. Hij zei wel dat de dozen open waren. Dat is dan wel weer jammer.. mja kijk wel wat dr mee is. Als ie het maar doet..
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Laat hem even de serienummer op de doos vergelijken met het serienummer op de PS3.
    Komt wel vaker voor dat de verkeerde PS3 in de verkeerde doos zit.
    Je kan namelijk problemen krijgen met een eventuele reparatie !!!
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks.. ik ben morgen weer thuis en zal het dan zelf controleren. PS3 staat nu bij een vriendin van me omdat vriend morgen dr niet meer is. Blabalbalba moeilijk moeilijk:p Wat een geregel weer op mn werk 8).

    Jammer dat morgen de winkels neit open zijn in Heerlen (koopzondag was vorige week). Maar goed.. heb iig twee spellen nu dus kom zondag nog wel door:).
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tering.. ik heb em binnen dus. Uitgepakt, alle kabels erin geprikt en gaan met die banaan. Helaas mocht het niet zo zijn. Mn tv stond ingesteld op EXT4 (component channel) en natuurlijk wilde mijn afstandsbediening het niet meer doen. Dus overal op msn gevraagd voor een philips remote. Die natuurlijk niemand heeft.

    Uiteindelijk via iRshell via de PSP (phat i.c.m. 1.5 firmware en pronto hex codes) dit kanaal gewijzigd en nu dan eindelijk klaar om te gamen. Was me wel een bevalling zeg :+
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Je begint je bericht met Tering.., dus ik denk dat je een kapotte PS3 binnen had gekregen maar dat valt dus mee. Alles doet het goed en ziet er mooi uit? Ik heb namelijk berichten gelezen van mensen die aangetaste, bekraste PS3's binnenkregen. Dit is bij mij niet het geval, gelukkig. Mooie actie van Bart Smit en ben blij dat ik er op tijd bij was. Nu alleen nog m'n internet ontvangst verbeteren op de een of andere manier.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha sorry:p maar heb echt de tent hier bij elkaar gevloekt toen het niet lukte8). Mijn PS3 is gewoon een nieuwe voor zover ik kon zien. Alles netjes nog verpakt enzo. Doos was opengemaakt door vriend van me om Motorstorm eruit te halen, dat was alles eigenlijk.

    Toch wel mooi ding die PS3. Alles werkt relaxed en de games die ik tot nu toe heb gedaan zien dr echt super uit. Tevreden persoon iig:+
     
  7. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb em nou 2 dagen die ps3, moet zeggen bevalt me erg goed! Beeld kwaliteit is erg goed, ben er zeer over te spreken. Ook bij mij een nieuwe console etc. Ben er zeer blij mee!
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 is gewoon kwaliteit. En voor 180 euro helemaal. Alleen voor de blu-ray speler alleen heb ik dat over. En nu kun je een van de beste spellenreeks ooit gemaakt spelen ( naar mijn mening dan) Uncharted. Echt geweldig spel is dat!

    Dus allebei snel Uncharted 1 uitspelen, want Uncharted 2 komt er bijna aan :+.
     
  9. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat staat wel op de planning bij mij!
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo 1 en 2 kan ik dus zonder problemen spelen op een 80GB PS3 ?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In principe wel. Heb zelfs geen PS1 games maar ik heb in de tijd eens omtrent dat gegoogled en het zou moeten werken.
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik kwam gister thuis en had het killzone pakket binnen gekregen. De doos was nog ongeopend en de seal zat er nog op \o/
    Tot mijn grote verbazing zat er een dualshock contoller bij! Hadden jullie dat ook?
    Super aktie, voor weinig geld een bluray speler en de mogelijkheid uncharted 2 te spelen.

    Iemand intresse in killzone 2?
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die 250 gig versie van de slim hier nou uit? :) ik ga namelijk mijn huidige PS3 verpatsen, en daarna een slim halen.
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel wil je voor Killzone 2? PM maar.

    Ikzelf m'n PS3 nog steeds niet binnen :mad: Ik had net Bartsmit gebeld en zij wisten ook niet waar die was :confused:. Nu gaan ze kijken waar die is en als het goed is word ik dan opgebeld.
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    De 16de komt er een Uncharted 2 pack uit met daarin een 250gb PS3 slim.


    Mijn bartsmit PS3 is vandaag verzonden,
    Het zal mij benieuwen wat ik binnenkrijg.
    Als het geen nieuw apparaat betreft gaat hij gelijk retour.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    BS verkoopt geen 2ehands spul :)
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je 1 controller of een 2e? Want dan was ie wel geopend :+. Want bij alle packs zitten sinds een hele tijd al DS's.

    En op tweakers waren een hoop mensen met 40GB PS3's in 80GB dozen. Of geopende dozen, niet werkende PS3's etc..
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele hoop is wat overdreven, Eerder een paar.
    Of ik moet teveel pagina's hebben overgeslagen.

    Ach ja, Ik zie het morgen wel.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat doe ik verkeerd?


    1- Ik heb net mijn Lacie little disk (externe hdd) aan de PS3 gehangen, die staat vol met videos, fotos, muziek. Ik ga naar het tabblad video..en vervolgens staat er 'no files found' ....

    hetzelfde met fotos, en gek genoeg vind ie wel alle muziek.

    2- Hetzelfde geval met mijn laptop. Ik zie dat de PS3 mijn laptop gevonden heeft. Echter kan ik niks van mijn videos , fotos of muziek terugvinden. Wat doe ik fout?
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    1 - Staat die HDD in NTFS of FAT32? Hij moet namelijk in FAT32 staan. Als je de HDD toch ziet staan, moet je die selecteren en op het driehoekje drukken (Show all).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina